dukenburgquote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
Zet een TR op hun kop, dat zal ze lerenquote:
Ik ben verkaasde allochtoon.. zie hun niet als mijn abe`squote:Op maandag 9 mei 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houden
ik dacht altijd dat jij rijke boi wasquote:
Meh, hooguit verwend.quote:
niet arm? krijg je 500 euro per week zakgeld ofzoquote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
Omdat ie niet werkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontje
Prez is ook een ruikeluiskindjequote:
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoegquote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontje
quote:
beetje snatsen op kosten van oudersquote:
privileges ontkennenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
bovenmodaal verdienende ouders maakt je niet meteen rijkeluisboi
unfair worldquote:Op maandag 9 mei 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoeg
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje snatsen op kosten van ouders
lekker toch.
het is dat het geen coke is anders leefde je corps ballen leef
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnen
ja, preciesquote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |