gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respectquote:Op maandag 9 mei 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
is gwn rap hoor maar ok dan niet joh lul laat maar weer
snel maak een berichtje op de fpquote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
kan niet slapen want mensen schreeuwen buiten ;s
nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respect
kan ik niet horen aan de stemquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
snel maak een berichtje op de fp
of zijn ze blank?
this drought bleeds on now we're dancing for rainquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik dans in de regen en jij kan dat ook
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaanquote:
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaan
Wolla, straattaal jeweetzquote:
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwen
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel opquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
neuh dan maak ik mn moeder wakkerquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
quote:Op maandag 9 mei 2016 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel op
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwenquote:
edequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
misschien hebben ze leuk feestjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |