neequote:Op maandag 9 mei 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
of kun je dat soort muziek alleen waarderen als je aan de pep zit
ja iddquote:
quote:
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer isquote:Op maandag 9 mei 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd
beter gwn taylor swift luisteren
moet eerlijk zeggen dat ik de hardere elektronische muziek ook pas echt ben gaan waarderen na drugsnachten met die shitquote:Op maandag 9 mei 2016 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer is [ afbeelding ]
maar is iig wel 200x beter dan die dundundundundundun muziek
plsquote:
Blank space heeft 1,5 miljard viewsquote:Op maandag 9 mei 2016 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer is [ afbeelding ]
maar is iig wel 200x beter dan die dundundundundundun muziek
quote:
Sometimes in my tears I drownquote:
ik snap oprecht niet dat mensen dat luisteren, daar word je na 5 seconden toch al moe van?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik de hardere elektronische muziek ook pas echt ben gaan waarderen na drugsnachten met die shit
One day this all will changequote:Op maandag 9 mei 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sometimes in my tears I drown
But I never let it get me down
So when negativity surrounds
I know some day it'll all turn around
wat een blijegeitenmuziek zeg
dat was eerst je sig toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
One day this all will change
Treat people the same
Stop with the violence
Down with the hate
nog steedsquote:
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respectquote:Op maandag 9 mei 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
is gwn rap hoor maar ok dan niet joh lul laat maar weer
snel maak een berichtje op de fpquote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
kan niet slapen want mensen schreeuwen buiten ;s
nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respect
kan ik niet horen aan de stemquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
snel maak een berichtje op de fp
of zijn ze blank?
this drought bleeds on now we're dancing for rainquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik dans in de regen en jij kan dat ook
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaanquote:
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaan
Wolla, straattaal jeweetzquote:
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwen
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel opquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
neuh dan maak ik mn moeder wakkerquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
quote:Op maandag 9 mei 2016 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel op
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwenquote:
edequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
misschien hebben ze leuk feestjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houdenquote:
dukenburgquote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet een TR op hun kop, dat zal ze lerenquote:
Ik ben verkaasde allochtoon.. zie hun niet als mijn abe`squote:Op maandag 9 mei 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houden
ik dacht altijd dat jij rijke boi wasquote:
Meh, hooguit verwend.quote:
niet arm? krijg je 500 euro per week zakgeld ofzoquote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
Omdat ie niet werkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontje
Prez is ook een ruikeluiskindjequote:
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoegquote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
beetje snatsen op kosten van oudersquote:
privileges ontkennenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
bovenmodaal verdienende ouders maakt je niet meteen rijkeluisboi
unfair worldquote:Op maandag 9 mei 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoeg
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje snatsen op kosten van ouders
lekker toch.
het is dat het geen coke is anders leefde je corps ballen leef
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnen
ja, preciesquote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.
Ik geloof datquote:
xtcquote:
neuhquote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Links lullen, rechts vullen.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
ik kom gewoon uit een pvda/gl gezin met ambtenarenbanen
geluk is altijd maar evenquote:
gwn goeie strategiequote:Op maandag 9 mei 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Links lullen, rechts vullen.
Verder links stemmen om hun baan te verzekeren
zit je srs als je zegt dat je gaat slapen nog even te checken of mensen erop reageren?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:54 schreef Der_Mann het volgende:
ok word zelfs nog genegeerd, krijg allemaal muggenbulten #allemaalvandetrapaf
je moet niet alles dat wch zegt gelovenquote:
normaal niet maar ben nu verdrietig dus ik wilde even mezelf opfleuren door wat lieve berichten van jullie te lezen maar jullie besloten dat ik de tyfus kan krijgen dus ben nu nog depressiever dus ik HOOP DAT JULLIE FUCKING BLIJ ZIJN GODVERDOMMEquote:Op maandag 9 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je srs als je zegt dat je gaat slapen nog even te checken of mensen erop reageren?
lkkr geloofwaardig welquote:
hahah baasjequote:
slaap lekker sahbiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |