Krijgen sws pas de lijst bij t kranten ophalen. Maar ze houden er wel rekening mee dat t binnen 2 uur te doen is. Hoop ik. Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 08:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar sommige dingen kan je ook heel laat nog aanvragen en dan komt de postbezorger er bijv. pas maandagochtend achter. Als heel veel mensen dat hebben gedaan duurt het rondje ineens veel langer.
Zou echt veel fouten maken als er telkens dingen veranderen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen sws pas de lijst bij t kranten ophalen. Maar ze houden er wel rekening mee dat t binnen 2 uur te doen is. Hoop ik. Haha
Is ook wel kut. Zwaar leven heb ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou echt veel fouten maken als er telkens dingen veranderen.
Een stopcontact op zonne-energie?quote:Op maandag 9 mei 2016 08:20 schreef Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Kijk dit dan. Plak je gewoon tegen het raam met een zuignap.
[ afbeelding ]
waar hebben ze de zonnecel verstopt dan?quote:
quote:
Zie plaatje rechtsboven.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hebben ze de zonnecel verstopt dan?
zal niet veel stroom leveren danquote:
"while you aren't use electricity"quote:Op maandag 9 mei 2016 08:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het idee is wel heel innovatief. Solarcells worden steeds beter en electronica steeds zuiniger.
[ afbeelding ]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leverenquote:
Echt hequote:Op maandag 9 mei 2016 08:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leveren
wat een prul
Enig idee hoe inefficiënt batterijen zijn? Worden toch al aardig wat jaartjes gebruikt. Het gaat met dit soort uitvindingen eerder om de toegankelijkheid. 220vac is heel breed inzetbaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leveren
wat een prul
chinezenquote:
Kinderslavernij. Daar draag jij aan bij.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chinezen
ik kon een houder voor mijn garmin via amerika bestellen voor 8 euro + iets van 16 euro verzendkosten.
en in china voor 0,89 euro en 0 verzendkosten
het enige verschil is, dat het niet via amerika naar hier komtquote:Op maandag 9 mei 2016 08:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderslavernij. Daar draag jij aan bij.
Nou ik weet genoeg hoor.
Inderdaad. Westerse bedrijven maken zich er evengoed schuldig aan. Schepen die na een jaar of 30 dienst worden gescrapt worden doorgaans in landen als Bangladesh het strand op gevaren om vervolgens door kinderhandjes ontmanteld te worden. Vrijwel elke rederij maakt zich er schuldig aan.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige verschil is, dat het niet via amerika naar hier komt
Diepe dima gedachten.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb ook zo'n meisje. Perfect in alles en ik had haar kunnen hebben als ik niet zo'n dom dronken jongetje was geweest.
Laatst zag ik haar op Tinder en heb haar gedisliked. Het is beter zo
Yo, treinmeisje al gesweettalked?quote:
lekker hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 09:30 schreef Crip het volgende:
Wrap met kipfilet, pesto, sambal badjak en kaas.
met sambal en kaas jaquote:
flikker maar op als je geen tatta bent die arabisch spreektquote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Ghehequote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Leider ben je alleen als ondernemerquote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Zou kunnen. Ik zeg alleen maar dat er best meerder leiders naast elkaar kunnen werken.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?
Seems legit.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leider ben je alleen als ondernemer
Als werknemer ben je per definitie lijder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |