ander beroep kiezenquote:Op maandag 9 mei 2016 06:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nou
ik moet zo met 30 schreeuwende kinderen zijn in de ochtend
Tussen 06:00 en 07:00hr is idd goed moment voor zelfreflectie😂quote:
ja man, werd gwn wakker met instant regrets voor alle levenskeuzes die ik heb gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2016 06:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tussen 06:00 en 07:00hr is idd goed moment voor zelfreflectie😂
joh zit niet zo te mekkerenquote:Op maandag 9 mei 2016 06:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ja man, werd gwn wakker met instant regrets voor alle levenskeuzes die ik heb gemaakt
Doe doe doequote:Op maandag 9 mei 2016 07:00 schreef Crip het volgende:
Liefst start ik een youtube kanaal, maar dt durf ik niet.
braddie 2.0quote:Op maandag 9 mei 2016 07:00 schreef Crip het volgende:
Liefst start ik een youtube kanaal, maar dt durf ik niet.
gefeliciteerd met uw verjaardag, madeliefffjequote:
oh jee. rookie mistakequote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef xcachet het volgende:
Ik heb per ongeluk twee kranten verwisseld vanmorgen. Hopelijk niet twee klachten want dan is m'n bonus gauw weg.
Even een excuusbriefje door de bus doen met uitleg?quote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef xcachet het volgende:
Ik heb per ongeluk twee kranten verwisseld vanmorgen. Hopelijk niet twee klachten want dan is m'n bonus gauw weg.
Ja. Krijg een bonus als ik 3 of minder klachten heb per 1000 krantenquote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee. rookie mistake
en: bonus?
en en: goedemorgen cachie
oh nice.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Krijg een bonus als ik 3 of minder klachten heb per 1000 kranten
Ik wilde t op de krant schrijven maar care niet genoeg daarvoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Even een excuusbriefje door de bus doen met uitleg?
Prima hoor. Wss vanmiddag even een dipje. Moet wel eerder naar bed gaan en dat is minder leuk.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nice.
hoe bevalt het vroege opstaan?
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:01 schreef Chai het volgende:
Wij hebben geen krant, maar soms ineens twee door van die aanbiedingen, maar die duur loopt ook niet parallel. Is ook lastig voor de bezorger.
oh handigquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.![]()
Maar sommige dingen kan je ook heel laat nog aanvragen en dan komt de postbezorger er bijv. pas maandagochtend achter. Als heel veel mensen dat hebben gedaan duurt het rondje ineens veel langer.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |