met sambal en kaas jaquote:
flikker maar op als je geen tatta bent die arabisch spreektquote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Ghehequote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Leider ben je alleen als ondernemerquote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Zou kunnen. Ik zeg alleen maar dat er best meerder leiders naast elkaar kunnen werken.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?
Seems legit.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leider ben je alleen als ondernemer
Als werknemer ben je per definitie lijder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |