Nee, een meisje waar je voor 2/3 jaar (of langer in sommige gevallen?) verliefd op bent doet meer zeer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:48 schreef whatdafuck het volgende:
Ik heb ook liefdesproblemen. Op een mooie zonnige dag word ik wel 4-5 keer verliefd achter elkaar. Zie die dames daarna nooit meer, denk dat dat wat meer pijn doet dan die ene van jou..
Die jouw maar al te graag ieder week ziet komen voor een sessie van Honderd euro per uur?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
Ik moest dit delen van mijn psycholoog.[/sub]
Moet jij niet naar de beton centrale?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die jouw maar al te graag ieder week ziet komen voor een sessie van Honderd euro per uur?
Realitychek: Geen enkele kut is van goud.
Maandag pas weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
Moet jij niet naar de beton centrale?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
Ze heeft een of andere sukkel als vriend tegenwoordig en spelen samen vader en moedertje.
En sindsdien zoek ik mijn heil in alcohol.
Ik zei nog zo: op FB!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
note; Ik moest dit delen van mijn psycholoog.
Verzekering toch, dus uiteindelijk betaal jij het.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die jouw maar al te graag ieder week ziet komen voor een sessie van Honderd euro per uur?
Dat kan wel maar dat is niet helemaal legaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Heft in eigen hand nemen man sukkelje kan haar toch wel dwingen van je te laten houden wtf
![]()
Natuurlijk is dat legaal. Gewoon beter zijn dan haar vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dat is niet helemaal legaal
Heel bekend en zelfs 1 van mijn eerste blauwtjes op school gewoon omdat ze een of ander mooiboy toen leuker vond en dat echt zo een sjappie was. Leuke is dat ik hem 10 jaar geleden ergens tegenkwam en hij geen schim meer was van toen. Integendeel. jampotglazen,buik van hier tot Tokio en een vieze ongewassen baard en lang vettig haar. M.a.w leek wel alsof hij jarenlang onder de brug had gelegen. En zij? Niet meer die mooie,slankje den van weleer maar een uitgezakte plumpudding in een tokkie outfit (Barbie) en on welfare. en duidelijke gezichtssporen van botox.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen kent het wel. Dat ene meisje waar je altijd een crush op hebt gehad. Het mooiste meisje in de massa meisjes. Ze is mijn alles in een want ze heeft de beauty en the brains. En het doet me niets als andere mannen naar haar kijken. Laat die ogen maar rollen jongens, want deze is de mijne. Ze is zo lekker niet gezond, en zelfs haar naam rolt lekker over de tong. Ze klopt gewoon van top tot teen. Maar Jezus wat doet ze met me.
Ze heeft een of andere sukkel als vriend tegenwoordig en spelen samen vader en moedertje.
En sindsdien zoek ik mijn heil in alcohol.
note; Ik moest dit delen van mijn psycholoog.
Waarom zou je een gouden kut willen? Is toch niet zacht en nat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je het zelf niet kan moet je vader haar maar ruilen voor een geit ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Heft in eigen hand nemen man sukkelje kan haar toch wel dwingen van je te laten houden wtf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Dan kom je er achter dat je jeugdliefdes geen flikker voorstelden in vergelijking met wat je voor dat ene meisje voelde.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:13 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nee, een meisje waar je voor 2/3 jaar (of langer in sommige gevallen?) verliefd op bent doet meer zeer.
Maar na je 20'ste ofzo wordt het steeds minder..
Bezette vrouwen zijn bij mij altijd al off limits geweest, laats staan als ze een gezin hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
hoe staat het bij jou in de liefde?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
FOK!forum veranderen in "Hulpeloze betamannen huilforum".
Klinkt niet echt aanlokkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
FOK!forum veranderen in "Hulpeloze betamannen huilforum".
Denk dat het wel meer vrouwen lokt.quote:
Denk het niet, zo'n betaclub is toch een enorme afknapper als ik de vrouwmensen moet geloven. Die willen toch een zelverzekerde alphaboi die ze volgens de boekjes van 50 tinten volblaft? Dat is schijnbaar interessanter dan een avondje differentiaalvergelijkingen opstellen en oplossen.quote:
Nog nooit gehoord van leedvermaak?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Denk het niet, zo'n betaclub is toch een enorme afknapper als ik de vrouwmensen moet geloven. Die willen toch een zelverzekerde alphaboi die ze volgens de boekjes van 50 tinten volblaft? Dat is schijnbaar interessanter dan een avondje differentiaalvergelijkingen opstellen en oplossen.
Present.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van leedvermaak?ken genoeg bitches die dit soort mannen graag uitlacht hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |