quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.
np. Nee, ik stond gisteren niet echt stabiel op m'n rolschaatsen en daar baalde ik van. Het blijft bij een flesje water voorlopig.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.
Kwam vast door de warmte.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
np. Nee, ik stond gisteren niet echt stabiel op m'n rolschaatsen en daar baalde ik van. Het blijft bij een flesje water voorlopig.
Nee NIET!!!!!!1!!!!1!!quote:
quote:Maar ff eerlijk als ik gewoon een kansloos figuur ben op elk gebied maar toch in mijn eigen hoofd mezelf helemaal de shit vind
Toegegeven, toen ik op mijn 16e daar op vakantie was, was het ook vet spannend enzoquote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam vast door de warmte.
[..]
Nee NIET!!!!!!1!!!!1!!
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtig hoe hier de doorsnee fokkende maagd knul aangeduid wordt:
[..]
[..]
Toegegeven, toen ik op mijn 16e daar op vakantie was, was het ook vet spannend enzo
O.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.
Wel een goed wegdek in Barcelona om te skaten begreep ik, maar ik ben alweer terug. Het is nog niet veel soeps. Later vanmiddag nog maar 'ns proberen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.
Gewoon even bij Crip langsgaan om het af te maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Geschoren. Baard en snor weg. babyface is terug
Niet on fleek helaas.
True true, maar wegdek aan de spaanse Costa is beter er voor ervoer ik zelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel een goed wegdek in Barcelona om te skaten begreep ik, maar ik ben alweer terug. Het is nog niet veel soeps. Later vanmiddag nog maar 'ns proberen.
Ik wil nog langer leven.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon even bij Crip langsgaan om het af te maken.
I see. Schoolvakantie is weer voorbij dus het pleintje zat vol met chicks.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True true, maar wegdek aan de spaanse Costa is beter er voor ervoer ik zelf.
Zit toch net ander sediment in waardoor de lagers beter reageren.
Staat lila-achtig jou niet heel goed?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
ik wilde zwarte lippenstift op doen, maar mss beetje te intimiderend zo op stage met een hoofddoek
Je kan ook trimmen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Geschoren. Baard en snor weg. babyface is terug
Niet on fleek helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |