Het zijn net mensen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Kut. Lapo.
Het feest kan weer beginnen, want wij zijn binnen!
Laiverdquote:
Bij tijd en wijlequote:
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.
Daar gaat mijn beeld over mannenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
Picsquote:
Een blije moeder is alleen maar goedquote:
Neger.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik moet niet meer in de zon zitten. Ik ben te bruin krijg ik net te horen
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album welquote:
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hijquote:
Goldfrapp is sowieso geilquote:Op zondag 8 mei 2016 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album wel
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hij![]()
Dus ja, je hebt ergens gelijk
Ik trek me daar niets van aan. Zo blijven ze witquote:
*geeft wat pigmentquote:
We plaatsen het klassiekertje nog maar even....quote:
Hij blijft briljantquote:Op zondag 8 mei 2016 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We plaatsen het klassiekertje nog maar even....
[ afbeelding ]
Wat dacht je van wit?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij blijft briljant
Nu eens kijken welk overhemd ik morgen naar kantoor kan aantrekken om te patsen met mijn kleurtje
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.quote:
Dat is waar. Maar dan doe ik het liever in de tuin of onder de zonnebank.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik trek me daar niets van aan. Zo blijven ze witBlote benen
Geluk bij een ongeluk dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.Verder niet echt in topconditie (doof, bijna blind, andere problemen), maar daar valt tot nu toe nog wel mee te leven. Hij is ook al oud natuurlijk.
Yep, heb een wit overhemd gekozenquote:
Minimaal factor 15. Dan kleur ik nooit meerquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.Verder niet echt in topconditie (doof, bijna blind, andere problemen), maar daar valt tot nu toe nog wel mee te leven. Hij is ook al oud natuurlijk.
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?quote:
En een oerwoud aan borsthaar?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?
Klopt. En ben trots op mijn gave mensen altijd perfect in een hokje te passenquote:
Even omrekenen... http://www.dierenkliniekduurstede.nl/nieuwsbrieven/leeftijden.htmquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. En ben trots op mijn gave mensen altijd perfect in een hokje te passen
Neuh dat niet, eerste 1 of 2 open en geen gouden kettingquote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?
'dat'quote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh dat niet, eerste 1 of 2 open en geen gouden ketting
Kettingen zijn niet aan mij besteed, het enige sieraad die een man dient te dragen is een goed horloge.
Heul niequote:
Kan, voor mezelf sprekend is een ander sieraad al gauw patserig en dat is het laatste wat ik wil. Dus een mooi horloge is voldoendequote:
Een trouwringquote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan, voor mezelf sprekend is een ander sieraad al gauw patserig en dat is het laatste wat ik wil. Dus een mooi horloge is voldoende
Zo dacht ik vroeger ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan doe ik het liever in de tuin of onder de zonnebank.
Mijn vaders ring ligt ergens in een lade, maar die blijft daar nog wel ffquote:
Dat je nog bruin wordt met dat spul opquote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger ook. Mensen die dan tegen je zeggen dat ik wel echt heel witte benen heb
! Als ze er problemen mee hebben kijken ze maar mooi de andere kant op
. En ik geef ook licht in het donker. En met p20 op strand gelegen en beetje bijgekleurd en niet verbrand. Bazenspul
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalroodquote:
was mijn man maar van de marktquote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beste middel om vrouwen te scoren.
Als je van de markt bent willen ze je.
Sinds ik een vriendin heb, zijn er 5 keer zoveel vrouwen die me willen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beste middel om vrouwen te scoren.
Als je van de markt bent willen ze je.
50?!?! Wow!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalrood!
Tering. Das aluminiumfolie. Kun je jezelf beter insmeren met olijfolie, peper &zout, knoflook en rozemarijn...quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalrood!
Klinkt als een lekker hapjequote:Op zondag 8 mei 2016 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tering. Das aluminiumfolie. Kun je jezelf beter insmeren met olijfolie, peper &zout, knoflook en rozemarijn...
Was ze dat niet dan?quote:
Ik verbrand nooitquote:Op zondag 8 mei 2016 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Vaak verbranden of onbeschermd in de zon zitten is inderdaad een veel beter idee.
Das waarquote:
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verbranden om schade op te lopen door de zon.
Hongerige dame die je bentquote:
Immerquote:Op zondag 8 mei 2016 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.
[..]
Hongerige dame die je bent
Maar jij als mixje wordt zeker supersnel bruin?quote:
Als ik er voor zou gaan wel ja. Ik word nu ook wel bruin hoor, maar dat echt urenlang bakken in de zon is niks voor me. Ik zit wel in de schaduw met een pitcher watermelonmanquote:Op zondag 8 mei 2016 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar jij als mixje wordt zeker supersnel bruin?
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekortquote:Op zondag 8 mei 2016 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.
[..]
Hongerige dame die je bent
Ik 5 minuten, en had daarna rode handen en armenquote:Op zondag 8 mei 2016 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag niet in de zon geweest overigens. Even dagje rust
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik er voor zou gaan wel ja. Ik word nu ook wel bruin hoor, maar dat echt urenlang bakken in de zon is niks voor me. Ik zit wel in de schaduw met een pitcher watermelonman
Ik zit nooit langer dan 2 uurtjes in de zon. En niet tijdens de uiterste uren. Vanaf 3 uur ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekort
Meestal pak ik een half uurtje ongesmeerd de zon en daarna factor 10. Maar dat laatste schijnt weer te weinig te zijn om tegen kanker te beschermen ofzo. Daarom zie je bijna nergens hier minder dan factor 15
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ahh, het ver-pissen gaat vandaag over de snelheid en mate van bruin worden.
Dappere heerquote:Op zondag 8 mei 2016 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?
Nou, nu wel weer dus....quote:Op zondag 8 mei 2016 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?
Nou ja, opmerkingen van anderen boeien me niet zo. Tis meer dat ik mijn eigen benen nu gewoon niet mooi vind en ze daarom liever verberg.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger ook. Mensen die dan tegen je zeggen dat ik wel echt heel witte benen heb
! Als ze er problemen mee hebben kijken ze maar mooi de andere kant op
. En ik geef ook licht in het donker. En met p20 op strand gelegen en beetje bijgekleurd en niet verbrand. Bazenspul
Kom maar door dan, in het kader van ver pissen.quote:
Mensen die geen sproetjes ontwikkelen en makkelijk bruin worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ahh, het ver-pissen gaat vandaag over de snelheid en mate van bruin worden.
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekort
Meestal pak ik een half uurtje ongesmeerd de zon en daarna factor 10. Maar dat laatste schijnt weer te weinig te zijn om tegen kanker te beschermen ofzo. Daarom zie je bijna nergens hier minder dan factor 15
Ik doe niet aan seksquote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar door dan, in het kader van ver pissen.
Ja, maar ik heb dan weer donkere haargroei op ongewenste plekken.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die geen sproetjes ontwikkelen en makkelijk bruin worden.
Alweer.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu 1 rood bovenbeen![]()
En zin in seks.
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En zin in seks.
ja, achquote:Op zondag 8 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan weer donkere haargroei op ongewenste plekken.
[..]
Alweer.
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?
Dus wees verstandig en ga met dit warme weer veilig in de kelder zitten. Lekker koel en geen zon.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.
Ik heb er vandaag toch weer een aantal gezien hoor. Zal wel aan mij liggen tochquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En zin in seks.
En nog verband?quote:
Smerenquote:
Rare vrouwen ook. Allures was zich afgelopen week al aan het insmeren met tzatziki. Oké, ze was dronken, dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:35 schreef Andromache het volgende:
Smeren
Potje crème fraîche hier bij de hand
aangeschoten en yoghurt en komkommer helpenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare vrouwen ook. Allures was zich afgelopen week al aan het insmeren met tzatziki. Oké, ze was dronken, dat dan weer wel.
Vooral op slijmvliezen oogen, neus, mond, downunderquote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
Insmeren met wasabi lijkt me wel een aparte ervaring
Waarom zou je jezelf insmeren met dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
aangeschoten en yoghurt en komkommer helpen
Pfff ik kom weer net op tijd binnen hier
Oké. Zou aflikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:45 schreef Allures het volgende:
Ik had gewoon eerst komkommer er op gedaan en daarna yoghurt want ik had geen aftersun. Is heel normaal hoor
De enige die blij is me te zienquote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog een vrouw blij kunnen maken dus vandaag
Er zijn vast wel vrouwen blij jou te zien.quote:
Ze zijn blijer als ze me niet meer zienquote:Op zondag 8 mei 2016 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen blij jou te zien.Toch?
Zo ergquote:
Altijd op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ergdan tref jij de verkeerde vrouwen. Dat kan niet anders
Nee joh, dit is gewoon even faxie modus.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ergdan tref jij de verkeerde vrouwen. Dat kan niet anders
Zou dat het zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 20:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon even faxie modus.
Ik ben er dit keer ook bang voor.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Faxie het volgende:
M'n pakketjes zijn deze keer niet langs de douane geglipt
Mag 90,- aftikkenquote:
Achjoh komt wel weer, over een jaar ben je misschien wel Koning Bef en snak je naar een avondje LEGO friemelen of een dagje vliegeren, zo loopt 't leven nu eenmaalquote:Op zondag 8 mei 2016 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Altijd op de verkeerde plek op de verkeerde tijd
Zo ben ik al eens genoemdquote:Op zondag 8 mei 2016 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achjoh komt wel weer, over een jaar ben je misschien wel Koning Bef en snak je naar een avondje LEGO friemelen of een dagje vliegeren, zo loopt 't leven nu eenmaal
Blegh, dat zuigt.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Omdat het 4 verzendingen zijn mag de inklaringskosten ook 4 keer![]()
Maarja, dat was het risico dat ik nam. Als ik het als 1 verzending zou doen was ik hetzelfde kwijt.
Dure transformers.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Maarja, dat was het risico dat ik nam. Als ik het als 1 verzending zou doen was ik hetzelfde kwijt.
40,- ... Daar komt dan alleen btw bovenop (21%) en inklaringskosten van 13,-quote:Op zondag 8 mei 2016 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blegh, dat zuigt.
Hier gaat het om 3 artikelen die denk ik dus samen verstuurd zijn. Bedrag van 40 euro, dus geen idee wat dat me dan kost.
Maar is nu al een maand in de lucht volgens de tracking.
Ach ja, er zijn ergere dingen. 3 weken wachten op een pakketje is ook vervelendquote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Ik wacht al sinds 7 april op een pakje. Maar die is ondertussen wel in NL zag ikquote:Op zondag 8 mei 2016 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen. 3 weken wachten op een pakketje is ook vervelend
Goldotron?quote:
Genoeg structuur voor de optimale ervaring lijkt me.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij klote om zoiets anaal in te brengen
Die is wel tofquote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Die heb ik ook overigens![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig bestel ik niet zo heel vaak wat. Laatst nog een paar cd's op Bol. oa nieuwe Cult Of Luna, Wiegedood en Moonsorrowquote:Op zondag 8 mei 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds 7 april op een pakje. Maar die is ondertussen wel in NL zag ik
Plug is beterquote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Genoeg structuur voor de optimale ervaring lijkt me.
Binnenkort komt er weer eentje uit van een ander bedrijf. Maar ik ga die niet halen denk ik. Hehe.quote:
Ik bestel elke maand wel iets.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig bestel ik niet zo heel vaak wat. Laatst nog een paar cd's op Bol. oa nieuwe Cult Of Luna, Wiegedood en Moonsorrow
Tot ie er uiteindelijk is.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer eentje uit van een ander bedrijf. Maar ik ga die niet halen denk ik. Hehe.
Zo'n megagrote?quote:
Als ik meer geld had zou ik dat ook doenquote:
Haha nee denk het nietquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot ie er uiteindelijk is.
En dan zit ie opeens in je winkelmandje
Superlike?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
Whoops..... ik had per ongeluk bij iemand superlike gedaan, en nu heb ik een match
En waarom is dat whoops dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
Whoops..... ik had per ongeluk bij iemand superlike gedaan, en nu heb ik een match
Gewoon mee praten, straks is ze superleuk en heb je een vriendin.quote:
Dan mag zij beginnenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon mee praten, straks is ze superleuk en heb je een vriendin.
Toch handig die CV app. Oh sorry Faxie ik wilde hem alleen even testenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:07 schreef Faxie het volgende:
CV die in storing schiet als je net aan het douchen bent
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch handig die CV app. Oh sorry Faxie ik wilde hem alleen even testen
Ach een koude douche af en toe kan je best mee levenquote:
Neequote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een koude douche af en toe kan je best mee leven
quote:
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuwquote:
Jammerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuw
Toch een generatiekloofje, vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuw
Wansmaakkloofje.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch een generatiekloofje, vrees ik.
Nee joh, hoge pijngrens ditdat..quote:
Ik doe mee met een prijsvraag waar ik tepelklemmen kan winnen. Mag ik ze aan jou geven als ik win?quote:
Getest en akkoord bevonden.quote:
Mwah, daar heb ik er al zoveel van.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe mee met een prijsvraag waar ik tepelklemmen kan winnen. Mag ik ze aan jou geven als ik win?
Ah gatverquote:
Had ik ook niet verwacht van Andro, nee.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je taart haalt om als toetje te eten want jarig, en dat je dan vergeet de taart te eten.
Die la puilt ook al uit.quote:
Bel Faxiequote:
Ik heb wel een paar butplugs ja. Miskopen. Maar m'n buttplugs zijn prima.quote:
Ja blablablaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar butplugs ja. Miskopen. Maar m'n buttplugs zijn prima.
Wat dacht je van: 'Ik houd van water en wind'?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
'Ik hoop dat je van water en wind houdt' als profieltekstje![]()
Inb4 iedereen die me gaat zeggen dat het een slechte tekst is![]()
Alsof het wat uitmaakt
Hm oke zal dat eens doenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Ik houd van water en wind'?
En als we dan toch profielteksten aan het beoordelen zijn, wil ik graag ook de mijne voorleggen.
Behoorlijk rip jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Andromache het volgende:
RIP? De sterrenhemel is zo mooi en ik wilde dit delen met mijn digitale stamkroeg.
Nou vertel dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Andromache het volgende:
RIP? De sterrenhemel is zo mooi en ik wilde dit delen met mijn digitale stamkroeg.
Poolse collega of hetnieuwd contact met de ex?quote:
Niks van dat alles. En ik geloof dat ik Francaise maar gewoon moet blocken, anders komt het niet goedquote:Op zondag 8 mei 2016 23:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Poolse collega of hetnieuwd contact met de ex?
Nee, alles is nog steeds kutquote:
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Barbusse het volgende:
Maar morgen mijn beste vriendinnetje van het vliegveld halen, dus ik ben blij
Jeetjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Andromache het volgende:
Goedenacht lieve SC'ers. De wereld is mooi. Met het licht uit naar buiten staren.![]()
![]()
Bonne nuitquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Andromache het volgende:
Goedenacht lieve SC'ers. De wereld is mooi. Met het licht uit naar buiten staren.![]()
![]()
Ik hoef geen zwoele teksten te bedenken, ik heb mijn hartje al weggegeven.quote:
Heb je daar succes mee?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen zwoele teksten te bedenken, ik heb mijn hartje al weggegeven.
[..]
Heb je daar succes mee?
D'aawwwwquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis Kaneeltje alweer een beetje. Vooral de manier waarop hij zou zeggen dat ik me daarvoor zou moeten schamen.
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Heb je daar succes mee?
Ja, lijkt me nogal gebruikelijk op dat soort media. Daar zijn ze toch vooral op zoek naar een makkelijke meid.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.
Herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.
Dat je haar aan moet sprekenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Faxie het volgende:
Ik heb net een match met een Pools model whut?![]()
Wat is het addertje?
Geen idee, ik ben nog nooit in zo'n situatie terecht gekomenquote:
Shit, nu voel ik me stuurloosquote:Op maandag 9 mei 2016 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen
Zeilen grotendeels reven, boeg tegen de golven in, storm uitzitten.quote:
Fuck, ik was net een leuk bericht in elkaar aan het flansen, krijg ik opeens een spambericht van haarquote:Op maandag 9 mei 2016 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen grotendeels reven, boeg tegen de golven in, storm uitzitten.
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck, ik was net een leuk bericht in elkaar aan het flansen, krijg ik opeens een spambericht van haar![]()
Godver, ik dacht dat Tinder botvrij was ondertussen
Ik heb wel contact met iemand, maar echt heel veel reageert ze niet. Maar ze doet niks, heeft amper hobbies etc... ik ben bang dat ze een beetje saai isquote:
Nou ze is wel een anime-freak.... maar dat is dan ook gelijk alles...quote:Op maandag 9 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Kijkt ze series, en vindt ze het leuk om dingen te doen met vriendinnen?
Grappig hoe snel zoiets gaat. Ik baal nu ook al dat het weer een paar weken duurt.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis Kaneeltje alweer een beetje. Vooral de manier waarop hij zou zeggen dat ik me daarvoor zou moeten schamen.
Pfff niks gewendquote:Op maandag 9 mei 2016 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig hoe snel zoiets gaat. Ik baal nu ook al dat het weer een paar weken duurt.
Dat gaat saai worden. Als je nu al moet proberen om iemand te veranderen kan je beter doorzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel contact met iemand, maar echt heel veel reageert ze niet. Maar ze doet niks, heeft amper hobbies etc... ik ben bang dat ze een beetje saai isIk probeer haar wat spontaner te krijgen, maar gaat wat stroef
Niets, want verkouden.quote:
quote:
Stralingsziektequote:Op maandag 9 mei 2016 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb al gekeken of er niks in de fik staat.
Is m'n tweede verkoudheid in twee weken, dacht dat het weg was
Dan loopt er bloed uit alle openingen (geleerd in Hiroshima's geweldige en supersubtiele museum), geen snot of zout waterquote:
Dit is natuur de milde variantquote:Op maandag 9 mei 2016 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan loopt er bloed uit alle openingen (geleerd in Hiroshima's geweldige en supersubtiele museum), geen snot of zout water
O jammerquote:Op maandag 9 mei 2016 07:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is natuur de milde variant
Maar goed dat je niet in Nagasaki bent geweest. Daar was het allemaal nog net een tandje explicieter
Ander keertje. Japan is sowieso de moeite van meerdere bezoeken waardquote:
Later, als ik groot ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ander keertje. Japan is sowieso de moeite van meerdere bezoeken waard
Gistermiddag bier drinken in de volle zon was de oorzaakquote:Op maandag 9 mei 2016 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's bijna drie keer zolang als ik heb geslapen
Champagne, wijn en bier gisteren in de volle zon gisteren, vier uurtjes geslapen en nu alweer strak in het pak met stalen en frisse blik onderweg, echte mannen kunnen wel tegen een borreltje.......pftttt nevermind, het is afzien vandaag maar tochquote:Op maandag 9 mei 2016 08:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gistermiddag bier drinken in de volle zon was de oorzaak
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genietenquote:
Dat is toch wat lastiger sinds we handelingsbekwaam zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genieten
Die kut emasiepasie ookquote:Op maandag 9 mei 2016 08:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is toch wat lastiger sinds we handelingsbekwaam zijn
Ja, dat wist ik. Ook vanwege huidveroudering.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag toch weer een aantal gezien hoor. Zal wel aan mij liggen toch
Je hebt helemaal gelijk! Ik vier het leven, ik dans, ik ben gelukkig en ik geniet.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genieten
Fax je zou ondertussen een beetje beter moeten weten volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.
Maar dat negatieve baseer jij alleen op hun gespierde lichaam of wat?
Tunnelvisiequote:Op maandag 9 mei 2016 09:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fax je zou ondertussen een beetje beter moeten weten volgens mij
Zonder licht aan het eindequote:
Tsk tsk wat een aannames weerquote:Op maandag 9 mei 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.
Maar dat negatieve baseer jij alleen op hun gespierde lichaam of wat?
Iiiieeeewwwquote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een hele vieze body lotion opgesmeerd. Ik stink nu naar omaatjes
Omdat je alleen ziet wat je (niet) wilt zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik ze altijd tegenkomIk probeer dat volk te vermijden
Ja, zeg datquote:
Ja goed, die haantjes zullen er zijn. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle vrouwen op het strand met van die haantjes gaan, terwijl dat wel het eerste was waar jij over begon toen ik over meer vrouwen op het strand begon.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tsk tsk wat een aannames weer
Ik denk dat het ook een beetje aan het asociale- en haantjesgedrag ligt
Ik zie ook veel andere mensen hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je alleen ziet wat je (niet) wilt zien.
Ik heb geen overduidelijk vrijgezelle dames zien rondlopenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja goed, die haantjes zullen er zijn. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle vrouwen op het strand met van die haantjes gaan, terwijl dat wel het eerste was waar jij over begon toen ik over meer vrouwen op het strand begon.
Je hebt zien en zien he...quote:
Oh ja, als alle vrijgezellen nou eens alleen het sociale leven ingaan, dan is het een stuk makkelijker elkaar te vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen overduidelijk vrijgezelle dames zien rondlopen
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, als alle vrijgezellen nou eens alleen het sociale leven ingaan, dan is het een stuk makkelijker elkaar te vinden
Ja want hoe is iemand overduidelijk vrijgezel? Ik ben zelf altijd met gemengde groepen op stap, stelletjes maar ook singels. Maar niemand staat de hele avond met elkaar te lebberen. Hoe ga je het verschil zien?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?
Daar heb je apps voor. En er was op een gegeven moment iets dat singles van die lance armstrong bandjes droegen maar dan in een andere kleur. Nooit aangeslagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?
Mannelijkheid en relaties kapot maken zijn hele verschillende dingenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op de allerleukste vrouw afstappen, voor hetzelfde geld is ze samen met een saaie sjappie, uit elkaar gaan is meestal tussen een uurtje of een jaartje geregeld maar goed wie niet waagt die kan alleen maar verliezen, dat afwachtende onmannelijke gedrag ook allemaal
Vind ik best wel respectloos om er zo in te staan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op de allerleukste vrouw afstappen, voor hetzelfde geld is ze samen met een saaie sjappie, uit elkaar gaan is meestal tussen een uurtje of een jaartje geregeld maar goed wie niet waagt die kan alleen maar verliezen, dat afwachtende onmannelijke gedrag ook allemaal
Hoezo dan is het toch meer dan prima, kan er ook niemand tussen komenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Van die mannen die maar niet accepteren dat je de leukste al gevonden hebt.
Maar dan is het wel irritant als het geprobeerd wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dan is het toch meer dan prima, kan er ook niemand tussen komen
All is fair in love and warquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan is het wel irritant als het geprobeerd wordt.
De leef is gewoon niet fairquote:
Ik had eerst de 4-laags met eucalyptusgeur, maar die hadden ze niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te zacht/ruw/sterk/slap?Of bevalt het motiefje niet?
Geen eucalyptus?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had eerst de 4-laags met eucalyptusgeur, maar die hadden ze niet.
Ik denk dat ik die ik nu heb maar ga weggeven ofzo zodra ik de chille weer gevonden heb. Geen zin om de komende 4 maanden hiermee mijn reet af te vegen, want ik gebruik maar 1 rol per maand.
En drielaags, en het heeft een veel te gladde structuur.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen eucalyptus?Nu ruikt je holletje niet fris meer na het poepen
![]()
Maar ben je serieus zo kieskeurig?
Je kan beter van dat goedkope ruwe spul hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En drielaags, en het heeft een veel te gladde structuur.
Als je eenmaal die lekkere gehad hebt wil je nooit meer anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan beter van dat goedkope ruwe spul hebben
Hebben we het nog over WC-papier?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je eenmaal die lekkere gehad hebt wil je nooit meer anders.
Gewoon in je koffer doen tochquote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
Telt wax eigenlijk als vloeistof als je gaat vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |