Zo dacht ik vroeger ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan doe ik het liever in de tuin of onder de zonnebank.
Mijn vaders ring ligt ergens in een lade, maar die blijft daar nog wel ffquote:
Dat je nog bruin wordt met dat spul opquote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger ook. Mensen die dan tegen je zeggen dat ik wel echt heel witte benen heb
! Als ze er problemen mee hebben kijken ze maar mooi de andere kant op
. En ik geef ook licht in het donker. En met p20 op strand gelegen en beetje bijgekleurd en niet verbrand. Bazenspul
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalroodquote:
was mijn man maar van de marktquote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beste middel om vrouwen te scoren.
Als je van de markt bent willen ze je.
Sinds ik een vriendin heb, zijn er 5 keer zoveel vrouwen die me willen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beste middel om vrouwen te scoren.
Als je van de markt bent willen ze je.
50?!?! Wow!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalrood!
Tering. Das aluminiumfolie. Kun je jezelf beter insmeren met olijfolie, peper &zout, knoflook en rozemarijn...quote:Op zondag 8 mei 2016 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Factor 50. Heb niet echt een andere keus. Tis dit of knalrood!
Klinkt als een lekker hapjequote:Op zondag 8 mei 2016 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tering. Das aluminiumfolie. Kun je jezelf beter insmeren met olijfolie, peper &zout, knoflook en rozemarijn...
Was ze dat niet dan?quote:
Ik verbrand nooitquote:Op zondag 8 mei 2016 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Vaak verbranden of onbeschermd in de zon zitten is inderdaad een veel beter idee.
Das waarquote:
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verbranden om schade op te lopen door de zon.
Hongerige dame die je bentquote:
Immerquote:Op zondag 8 mei 2016 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.
[..]
Hongerige dame die je bent
Maar jij als mixje wordt zeker supersnel bruin?quote:
Als ik er voor zou gaan wel ja. Ik word nu ook wel bruin hoor, maar dat echt urenlang bakken in de zon is niks voor me. Ik zit wel in de schaduw met een pitcher watermelonmanquote:Op zondag 8 mei 2016 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar jij als mixje wordt zeker supersnel bruin?
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekortquote:Op zondag 8 mei 2016 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar pikzwart, ik vindt het wel best.
[..]
Hongerige dame die je bent
Ik 5 minuten, en had daarna rode handen en armenquote:Op zondag 8 mei 2016 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag niet in de zon geweest overigens. Even dagje rust
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik er voor zou gaan wel ja. Ik word nu ook wel bruin hoor, maar dat echt urenlang bakken in de zon is niks voor me. Ik zit wel in de schaduw met een pitcher watermelonman
Ik zit nooit langer dan 2 uurtjes in de zon. En niet tijdens de uiterste uren. Vanaf 3 uur ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekort
Meestal pak ik een half uurtje ongesmeerd de zon en daarna factor 10. Maar dat laatste schijnt weer te weinig te zijn om tegen kanker te beschermen ofzo. Daarom zie je bijna nergens hier minder dan factor 15
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ahh, het ver-pissen gaat vandaag over de snelheid en mate van bruin worden.
Dappere heerquote:Op zondag 8 mei 2016 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?
Nou, nu wel weer dus....quote:Op zondag 8 mei 2016 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag naakt én zonder bescherming gedaan. Of ging het nog niet over neuken?
Nou ja, opmerkingen van anderen boeien me niet zo. Tis meer dat ik mijn eigen benen nu gewoon niet mooi vind en ze daarom liever verberg.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger ook. Mensen die dan tegen je zeggen dat ik wel echt heel witte benen heb
! Als ze er problemen mee hebben kijken ze maar mooi de andere kant op
. En ik geef ook licht in het donker. En met p20 op strand gelegen en beetje bijgekleurd en niet verbrand. Bazenspul
Kom maar door dan, in het kader van ver pissen.quote:
Mensen die geen sproetjes ontwikkelen en makkelijk bruin worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ahh, het ver-pissen gaat vandaag over de snelheid en mate van bruin worden.
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt gezond is het niet, maar goed, van wel smeren krijg je ook weer kanker en een vitamine D-tekort
Meestal pak ik een half uurtje ongesmeerd de zon en daarna factor 10. Maar dat laatste schijnt weer te weinig te zijn om tegen kanker te beschermen ofzo. Daarom zie je bijna nergens hier minder dan factor 15
Ik doe niet aan seksquote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar door dan, in het kader van ver pissen.
Ja, maar ik heb dan weer donkere haargroei op ongewenste plekken.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die geen sproetjes ontwikkelen en makkelijk bruin worden.
Alweer.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu 1 rood bovenbeen![]()
En zin in seks.
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En zin in seks.
ja, achquote:Op zondag 8 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan weer donkere haargroei op ongewenste plekken.
[..]
Alweer.
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?
Dus wees verstandig en ga met dit warme weer veilig in de kelder zitten. Lekker koel en geen zon.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.
Ik heb er vandaag toch weer een aantal gezien hoor. Zal wel aan mij liggen tochquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn dagcrème zit factor 10. Verbrand er minder minder door, en verbranden is toch juist wat zo slecht is in verband met kanker?
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En zin in seks.
En nog verband?quote:
Smerenquote:
Rare vrouwen ook. Allures was zich afgelopen week al aan het insmeren met tzatziki. Oké, ze was dronken, dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:35 schreef Andromache het volgende:
Smeren
Potje crème fraîche hier bij de hand
aangeschoten en yoghurt en komkommer helpenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare vrouwen ook. Allures was zich afgelopen week al aan het insmeren met tzatziki. Oké, ze was dronken, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |