Het zijn net mensen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Kut. Lapo.
Het feest kan weer beginnen, want wij zijn binnen!
Laiverdquote:
Bij tijd en wijlequote:
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.
Daar gaat mijn beeld over mannenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
Picsquote:
Een blije moeder is alleen maar goedquote:
Neger.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik moet niet meer in de zon zitten. Ik ben te bruin krijg ik net te horen
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album welquote:
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hijquote:
Goldfrapp is sowieso geilquote:Op zondag 8 mei 2016 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album wel
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hij![]()
Dus ja, je hebt ergens gelijk
Ik trek me daar niets van aan. Zo blijven ze witquote:
*geeft wat pigmentquote:
We plaatsen het klassiekertje nog maar even....quote:
Hij blijft briljantquote:Op zondag 8 mei 2016 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We plaatsen het klassiekertje nog maar even....
[ afbeelding ]
Wat dacht je van wit?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij blijft briljant
Nu eens kijken welk overhemd ik morgen naar kantoor kan aantrekken om te patsen met mijn kleurtje
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.quote:
Dat is waar. Maar dan doe ik het liever in de tuin of onder de zonnebank.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik trek me daar niets van aan. Zo blijven ze witBlote benen
Geluk bij een ongeluk dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.Verder niet echt in topconditie (doof, bijna blind, andere problemen), maar daar valt tot nu toe nog wel mee te leven. Hij is ook al oud natuurlijk.
Yep, heb een wit overhemd gekozenquote:
Minimaal factor 15. Dan kleur ik nooit meerquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft geen epileptische aanvallen meer gehad sinds de medicatie voor zijn prostaat.Verder niet echt in topconditie (doof, bijna blind, andere problemen), maar daar valt tot nu toe nog wel mee te leven. Hij is ook al oud natuurlijk.
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?quote:
En een oerwoud aan borsthaar?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?
Klopt. En ben trots op mijn gave mensen altijd perfect in een hokje te passenquote:
Even omrekenen... http://www.dierenkliniekduurstede.nl/nieuwsbrieven/leeftijden.htmquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. En ben trots op mijn gave mensen altijd perfect in een hokje te passen
Neuh dat niet, eerste 1 of 2 open en geen gouden kettingquote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Draag je je shirt dan ook als een eckte latino met de bovenste 4 knopen open? En heb je een zware gouden ketting?
'dat'quote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh dat niet, eerste 1 of 2 open en geen gouden ketting
Kettingen zijn niet aan mij besteed, het enige sieraad die een man dient te dragen is een goed horloge.
Heul niequote:
Kan, voor mezelf sprekend is een ander sieraad al gauw patserig en dat is het laatste wat ik wil. Dus een mooi horloge is voldoendequote:
Een trouwringquote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan, voor mezelf sprekend is een ander sieraad al gauw patserig en dat is het laatste wat ik wil. Dus een mooi horloge is voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |