Het zijn net mensen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Kut. Lapo.
Het feest kan weer beginnen, want wij zijn binnen!
Laiverdquote:
Bij tijd en wijlequote:
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel mannen blijken een stuk onzekerder en kwetsbaarder dan ik soms dacht.
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verbaasd zijn dat mannen slappelingen zijn.
Daar gaat mijn beeld over mannenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal, stuk voor stuk goden gehouwen uit granieten blokken, wij tonen geen emotie omdat het ons vreemd is. Wij komen om te neuken en shit te regelen, alles wat ons doel in de weg staat elimineren we.
Picsquote:
Een blije moeder is alleen maar goedquote:
Neger.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik moet niet meer in de zon zitten. Ik ben te bruin krijg ik net te horen
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album welquote:
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hijquote:
Goldfrapp is sowieso geilquote:Op zondag 8 mei 2016 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja ja, da's een geil nummertje. Hele album wel
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Twee jaar terug kwam ik terug van een maandje Rio en ik had een etentje bij een collega uit Suriname. Ik was donkerder dan hij![]()
Dus ja, je hebt ergens gelijk
Ik trek me daar niets van aan. Zo blijven ze witquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |