Vooral op slijmvliezen oogen, neus, mond, downunderquote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
Insmeren met wasabi lijkt me wel een aparte ervaring
Waarom zou je jezelf insmeren met dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
aangeschoten en yoghurt en komkommer helpen
Pfff ik kom weer net op tijd binnen hier
Oké. Zou aflikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:45 schreef Allures het volgende:
Ik had gewoon eerst komkommer er op gedaan en daarna yoghurt want ik had geen aftersun. Is heel normaal hoor
De enige die blij is me te zienquote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog een vrouw blij kunnen maken dus vandaag
Er zijn vast wel vrouwen blij jou te zien.quote:
Ze zijn blijer als ze me niet meer zienquote:Op zondag 8 mei 2016 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen blij jou te zien.Toch?
Zo ergquote:
Altijd op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ergdan tref jij de verkeerde vrouwen. Dat kan niet anders
Nee joh, dit is gewoon even faxie modus.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ergdan tref jij de verkeerde vrouwen. Dat kan niet anders
Zou dat het zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 20:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon even faxie modus.
Ik ben er dit keer ook bang voor.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Faxie het volgende:
M'n pakketjes zijn deze keer niet langs de douane geglipt
Mag 90,- aftikkenquote:
Achjoh komt wel weer, over een jaar ben je misschien wel Koning Bef en snak je naar een avondje LEGO friemelen of een dagje vliegeren, zo loopt 't leven nu eenmaalquote:Op zondag 8 mei 2016 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Altijd op de verkeerde plek op de verkeerde tijd
Zo ben ik al eens genoemdquote:Op zondag 8 mei 2016 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achjoh komt wel weer, over een jaar ben je misschien wel Koning Bef en snak je naar een avondje LEGO friemelen of een dagje vliegeren, zo loopt 't leven nu eenmaal
Blegh, dat zuigt.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Omdat het 4 verzendingen zijn mag de inklaringskosten ook 4 keer![]()
Maarja, dat was het risico dat ik nam. Als ik het als 1 verzending zou doen was ik hetzelfde kwijt.
Dure transformers.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Maarja, dat was het risico dat ik nam. Als ik het als 1 verzending zou doen was ik hetzelfde kwijt.
40,- ... Daar komt dan alleen btw bovenop (21%) en inklaringskosten van 13,-quote:Op zondag 8 mei 2016 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blegh, dat zuigt.
Hier gaat het om 3 artikelen die denk ik dus samen verstuurd zijn. Bedrag van 40 euro, dus geen idee wat dat me dan kost.
Maar is nu al een maand in de lucht volgens de tracking.
Ach ja, er zijn ergere dingen. 3 weken wachten op een pakketje is ook vervelendquote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag 90,- aftikken
Ik wacht al sinds 7 april op een pakje. Maar die is ondertussen wel in NL zag ikquote:Op zondag 8 mei 2016 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen. 3 weken wachten op een pakketje is ook vervelend
Goldotron?quote:
Genoeg structuur voor de optimale ervaring lijkt me.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij klote om zoiets anaal in te brengen
Die is wel tofquote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Die heb ik ook overigens![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig bestel ik niet zo heel vaak wat. Laatst nog een paar cd's op Bol. oa nieuwe Cult Of Luna, Wiegedood en Moonsorrowquote:Op zondag 8 mei 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds 7 april op een pakje. Maar die is ondertussen wel in NL zag ik
Plug is beterquote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Genoeg structuur voor de optimale ervaring lijkt me.
Binnenkort komt er weer eentje uit van een ander bedrijf. Maar ik ga die niet halen denk ik. Hehe.quote:
Ik bestel elke maand wel iets.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig bestel ik niet zo heel vaak wat. Laatst nog een paar cd's op Bol. oa nieuwe Cult Of Luna, Wiegedood en Moonsorrow
Tot ie er uiteindelijk is.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer eentje uit van een ander bedrijf. Maar ik ga die niet halen denk ik. Hehe.
Zo'n megagrote?quote:
Als ik meer geld had zou ik dat ook doenquote:
Haha nee denk het nietquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot ie er uiteindelijk is.
En dan zit ie opeens in je winkelmandje
Superlike?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
Whoops..... ik had per ongeluk bij iemand superlike gedaan, en nu heb ik een match
En waarom is dat whoops dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
Whoops..... ik had per ongeluk bij iemand superlike gedaan, en nu heb ik een match
Gewoon mee praten, straks is ze superleuk en heb je een vriendin.quote:
Dan mag zij beginnenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon mee praten, straks is ze superleuk en heb je een vriendin.
Toch handig die CV app. Oh sorry Faxie ik wilde hem alleen even testenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:07 schreef Faxie het volgende:
CV die in storing schiet als je net aan het douchen bent
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch handig die CV app. Oh sorry Faxie ik wilde hem alleen even testen
Ach een koude douche af en toe kan je best mee levenquote:
Neequote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een koude douche af en toe kan je best mee leven
quote:
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuwquote:
Jammerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuw
Toch een generatiekloofje, vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt echt nooit iets tussen ons, behalve afschuw
Wansmaakkloofje.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch een generatiekloofje, vrees ik.
Nee joh, hoge pijngrens ditdat..quote:
Ik doe mee met een prijsvraag waar ik tepelklemmen kan winnen. Mag ik ze aan jou geven als ik win?quote:
Getest en akkoord bevonden.quote:
Mwah, daar heb ik er al zoveel van.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe mee met een prijsvraag waar ik tepelklemmen kan winnen. Mag ik ze aan jou geven als ik win?
Ah gatverquote:
Had ik ook niet verwacht van Andro, nee.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je taart haalt om als toetje te eten want jarig, en dat je dan vergeet de taart te eten.
Die la puilt ook al uit.quote:
Bel Faxiequote:
Ik heb wel een paar butplugs ja. Miskopen. Maar m'n buttplugs zijn prima.quote:
Ja blablablaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar butplugs ja. Miskopen. Maar m'n buttplugs zijn prima.
Wat dacht je van: 'Ik houd van water en wind'?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
'Ik hoop dat je van water en wind houdt' als profieltekstje![]()
Inb4 iedereen die me gaat zeggen dat het een slechte tekst is![]()
Alsof het wat uitmaakt
Hm oke zal dat eens doenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Ik houd van water en wind'?
En als we dan toch profielteksten aan het beoordelen zijn, wil ik graag ook de mijne voorleggen.
Behoorlijk rip jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Andromache het volgende:
RIP? De sterrenhemel is zo mooi en ik wilde dit delen met mijn digitale stamkroeg.
Nou vertel dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Andromache het volgende:
RIP? De sterrenhemel is zo mooi en ik wilde dit delen met mijn digitale stamkroeg.
Poolse collega of hetnieuwd contact met de ex?quote:
Niks van dat alles. En ik geloof dat ik Francaise maar gewoon moet blocken, anders komt het niet goedquote:Op zondag 8 mei 2016 23:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Poolse collega of hetnieuwd contact met de ex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |