Ik heb wel contact met iemand, maar echt heel veel reageert ze niet. Maar ze doet niks, heeft amper hobbies etc... ik ben bang dat ze een beetje saai isquote:
Nou ze is wel een anime-freak.... maar dat is dan ook gelijk alles...quote:Op maandag 9 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Kijkt ze series, en vindt ze het leuk om dingen te doen met vriendinnen?
Grappig hoe snel zoiets gaat. Ik baal nu ook al dat het weer een paar weken duurt.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis Kaneeltje alweer een beetje. Vooral de manier waarop hij zou zeggen dat ik me daarvoor zou moeten schamen.
Pfff niks gewendquote:Op maandag 9 mei 2016 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig hoe snel zoiets gaat. Ik baal nu ook al dat het weer een paar weken duurt.
Dat gaat saai worden. Als je nu al moet proberen om iemand te veranderen kan je beter doorzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel contact met iemand, maar echt heel veel reageert ze niet. Maar ze doet niks, heeft amper hobbies etc... ik ben bang dat ze een beetje saai isIk probeer haar wat spontaner te krijgen, maar gaat wat stroef
Niets, want verkouden.quote:
quote:
Stralingsziektequote:Op maandag 9 mei 2016 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb al gekeken of er niks in de fik staat.
Is m'n tweede verkoudheid in twee weken, dacht dat het weg was
Dan loopt er bloed uit alle openingen (geleerd in Hiroshima's geweldige en supersubtiele museum), geen snot of zout waterquote:
Dit is natuur de milde variantquote:Op maandag 9 mei 2016 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan loopt er bloed uit alle openingen (geleerd in Hiroshima's geweldige en supersubtiele museum), geen snot of zout water
O jammerquote:Op maandag 9 mei 2016 07:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is natuur de milde variant
Maar goed dat je niet in Nagasaki bent geweest. Daar was het allemaal nog net een tandje explicieter
Ander keertje. Japan is sowieso de moeite van meerdere bezoeken waardquote:
Later, als ik groot ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ander keertje. Japan is sowieso de moeite van meerdere bezoeken waard
Gistermiddag bier drinken in de volle zon was de oorzaakquote:Op maandag 9 mei 2016 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's bijna drie keer zolang als ik heb geslapen
Champagne, wijn en bier gisteren in de volle zon gisteren, vier uurtjes geslapen en nu alweer strak in het pak met stalen en frisse blik onderweg, echte mannen kunnen wel tegen een borreltje.......pftttt nevermind, het is afzien vandaag maar tochquote:Op maandag 9 mei 2016 08:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gistermiddag bier drinken in de volle zon was de oorzaak
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genietenquote:
Dat is toch wat lastiger sinds we handelingsbekwaam zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |