Die kut emasiepasie ookquote:Op maandag 9 mei 2016 08:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is toch wat lastiger sinds we handelingsbekwaam zijn
Ja, dat wist ik. Ook vanwege huidveroudering.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verbranden is heel slecht ja, maar de UV-straling op zich ook al. Ook als je niet verbrandt.
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag toch weer een aantal gezien hoor. Zal wel aan mij liggen toch
Je hebt helemaal gelijk! Ik vier het leven, ik dans, ik ben gelukkig en ik geniet.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen moet niet piekeren maar het leven vieren, dansen, gelukkig zijn en genieten
Fax je zou ondertussen een beetje beter moeten weten volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.
Maar dat negatieve baseer jij alleen op hun gespierde lichaam of wat?
Tunnelvisiequote:Op maandag 9 mei 2016 09:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fax je zou ondertussen een beetje beter moeten weten volgens mij
Zonder licht aan het eindequote:
Tsk tsk wat een aannames weerquote:Op maandag 9 mei 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef jezelf een pluim. Natuurlijk zullen er wel een aantal van die types zijn.
Maar dat negatieve baseer jij alleen op hun gespierde lichaam of wat?
Iiiieeeewwwquote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een hele vieze body lotion opgesmeerd. Ik stink nu naar omaatjes
Omdat je alleen ziet wat je (niet) wilt zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik ze altijd tegenkomIk probeer dat volk te vermijden
Ja, zeg datquote:
Ja goed, die haantjes zullen er zijn. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle vrouwen op het strand met van die haantjes gaan, terwijl dat wel het eerste was waar jij over begon toen ik over meer vrouwen op het strand begon.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tsk tsk wat een aannames weer
Ik denk dat het ook een beetje aan het asociale- en haantjesgedrag ligt
Ik zie ook veel andere mensen hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je alleen ziet wat je (niet) wilt zien.
Ik heb geen overduidelijk vrijgezelle dames zien rondlopenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja goed, die haantjes zullen er zijn. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle vrouwen op het strand met van die haantjes gaan, terwijl dat wel het eerste was waar jij over begon toen ik over meer vrouwen op het strand begon.
Je hebt zien en zien he...quote:
Oh ja, als alle vrijgezellen nou eens alleen het sociale leven ingaan, dan is het een stuk makkelijker elkaar te vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen overduidelijk vrijgezelle dames zien rondlopen
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, als alle vrijgezellen nou eens alleen het sociale leven ingaan, dan is het een stuk makkelijker elkaar te vinden
Ja want hoe is iemand overduidelijk vrijgezel? Ik ben zelf altijd met gemengde groepen op stap, stelletjes maar ook singels. Maar niemand staat de hele avond met elkaar te lebberen. Hoe ga je het verschil zien?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?
Daar heb je apps voor. En er was op een gegeven moment iets dat singles van die lance armstrong bandjes droegen maar dan in een andere kleur. Nooit aangeslagen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien iets als een vrijgezelle ster op de borst naaien?
Mannelijkheid en relaties kapot maken zijn hele verschillende dingenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op de allerleukste vrouw afstappen, voor hetzelfde geld is ze samen met een saaie sjappie, uit elkaar gaan is meestal tussen een uurtje of een jaartje geregeld maar goed wie niet waagt die kan alleen maar verliezen, dat afwachtende onmannelijke gedrag ook allemaal
Vind ik best wel respectloos om er zo in te staan.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op de allerleukste vrouw afstappen, voor hetzelfde geld is ze samen met een saaie sjappie, uit elkaar gaan is meestal tussen een uurtje of een jaartje geregeld maar goed wie niet waagt die kan alleen maar verliezen, dat afwachtende onmannelijke gedrag ook allemaal
Hoezo dan is het toch meer dan prima, kan er ook niemand tussen komenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Van die mannen die maar niet accepteren dat je de leukste al gevonden hebt.
Maar dan is het wel irritant als het geprobeerd wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dan is het toch meer dan prima, kan er ook niemand tussen komen
All is fair in love and warquote:Op maandag 9 mei 2016 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan is het wel irritant als het geprobeerd wordt.
De leef is gewoon niet fairquote:
Ik had eerst de 4-laags met eucalyptusgeur, maar die hadden ze niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te zacht/ruw/sterk/slap?Of bevalt het motiefje niet?
Geen eucalyptus?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had eerst de 4-laags met eucalyptusgeur, maar die hadden ze niet.
Ik denk dat ik die ik nu heb maar ga weggeven ofzo zodra ik de chille weer gevonden heb. Geen zin om de komende 4 maanden hiermee mijn reet af te vegen, want ik gebruik maar 1 rol per maand.
En drielaags, en het heeft een veel te gladde structuur.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen eucalyptus?Nu ruikt je holletje niet fris meer na het poepen
![]()
Maar ben je serieus zo kieskeurig?
Je kan beter van dat goedkope ruwe spul hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En drielaags, en het heeft een veel te gladde structuur.
Als je eenmaal die lekkere gehad hebt wil je nooit meer anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan beter van dat goedkope ruwe spul hebben
Hebben we het nog over WC-papier?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je eenmaal die lekkere gehad hebt wil je nooit meer anders.
Gewoon in je koffer doen tochquote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
Telt wax eigenlijk als vloeistof als je gaat vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |