Nee, alles is nog steeds kutquote:
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Barbusse het volgende:
Maar morgen mijn beste vriendinnetje van het vliegveld halen, dus ik ben blij
Jeetjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
De wind streelt zacht langs mijn krullen. Ik hoor de lichte ruis van de A2 in de verte. De verlichte kerktoren van de basiliek steekt fier omhoog naar de hemel. Het lichtje bovenin de torenspits is het baken naar mijn veilige thuis. En dan, in de beslotenheid van mijn dakterras, terwijl ik verguld omhoogkijk, staan tientallen fonkelende lichtjes te schijnen. Helemaal voor mij. De een dichterbij, de ander kleiner. Maar allemaal groeten ze me vriendelijk in deze warme zomernacht. Het is magisch.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Andromache het volgende:
Goedenacht lieve SC'ers. De wereld is mooi. Met het licht uit naar buiten staren.![]()
![]()
Bonne nuitquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Andromache het volgende:
Goedenacht lieve SC'ers. De wereld is mooi. Met het licht uit naar buiten staren.![]()
![]()
Ik hoef geen zwoele teksten te bedenken, ik heb mijn hartje al weggegeven.quote:
Heb je daar succes mee?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen zwoele teksten te bedenken, ik heb mijn hartje al weggegeven.
[..]
Heb je daar succes mee?
D'aawwwwquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis Kaneeltje alweer een beetje. Vooral de manier waarop hij zou zeggen dat ik me daarvoor zou moeten schamen.
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Heb je daar succes mee?
Ja, lijkt me nogal gebruikelijk op dat soort media. Daar zijn ze toch vooral op zoek naar een makkelijke meid.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.
Herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind maar niet degene die dit waard is. Ze willen slechts seks.
Dat je haar aan moet sprekenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:07 schreef Faxie het volgende:
Ik heb net een match met een Pools model whut?![]()
Wat is het addertje?
Geen idee, ik ben nog nooit in zo'n situatie terecht gekomenquote:
Shit, nu voel ik me stuurloosquote:Op maandag 9 mei 2016 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen
Zeilen grotendeels reven, boeg tegen de golven in, storm uitzitten.quote:
Fuck, ik was net een leuk bericht in elkaar aan het flansen, krijg ik opeens een spambericht van haarquote:Op maandag 9 mei 2016 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeilen grotendeels reven, boeg tegen de golven in, storm uitzitten.
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck, ik was net een leuk bericht in elkaar aan het flansen, krijg ik opeens een spambericht van haar![]()
Godver, ik dacht dat Tinder botvrij was ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |