Ja jij ook bedankt voor je zeer zinvolle bijdrages in die topicsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kunt morgen weer twaalf topics openen over moslimkinderen die het kwaad zijn.
Kijk ook naar jezelf, het is er niet één, het is één grote speeltuinquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij kunt weer je best doen om het te verpesten.
Niet de vermoorde onschuld gaan spelen hier.
Censuurquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De OP mag voor NWS wel iets 'beter'... alleen een youtube filmpje zien we liever niet. Effe een nieuwsbericht erbij, linkje en een eigen inbreng zou dat al heel erg helpen.
Maar de lading bagger die daarna langskomt is dan de druppel
Er is momenteel geen user hier die meer pijlen op anderen richt dan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij kunt weer je best doen om het te verpesten.
Niet de vermoorde onschuld gaan spelen hier.
Ik gaf het topic nota bene aan hierquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk ook naar jezelf, het is er niet één, het is één grote speeltuin
Wat moet ik dan doen? Ja en amen zeggen tegen de stormfront-brigade?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja jij ook bedankt voor je zeer zinvolle bijdrages in die topics
Stormfrontquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ja en amen zeggen tegen de stormfront-brigade?
Sorry.
Nee dat weet je zelf ook wel en ook wel wat je eventueel nog wel kan doen... maar het lijkt er vaak op dat de 'Rote Armee Brigade' er ook vaak als de kippen bij is om het verder te laten escaleren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ja en amen zeggen tegen de stormfront-brigade?
Sorry.
Als ik iets aan de kwaliteit wil doen dan ga ik alle topics zelf openen en alleen ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik gaf het topic nota bene aan hier.
Maar inderdaad, het zijn groepjes die niet anders kunnen dan moddergooien. Best vermakelijk op zich maar als je iets aan de kwaliteit wilt doen...
Dat wil ik even onderstrepen. Omdat het echt hinderlijk begint te worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is momenteel geen user hier die meer pijlen op anderen richt dan jij.
Lijkt me een prima deal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik iets aan de kwaliteit wil doen dan ga ik alle topics zelf openen en alleen ik
Heb je niet zo heel veel aan. In het topic over de loonstijging en het gelijk blijven van de prijzen kwam een kerel op post 8 al met iets over een vluchtelingenkamp in Rwandaquote:
Prachtig tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Al die topics vervallen elke keer in trollerige prestige strijdjes tussen usual suspects die neerkomen op wie nou uiteindelijk Het Grote Gelijk heeft, en iedereen heeft zich ingegraven en geeft geen centimeter meer toe.
Ik vind het niet zo leuk allemaal.
Geen idee, dat is precies het probleem.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:10 schreef sp3c het volgende:
waar dacht jij dat het topic over zou gaan aan de hand van de TT?
ik lees erin dat een babykiller straf kreeg ...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, dat is precies het probleem.
Maar het is wel weer duidelijk, het gaat alleen om de TS.
Wat is er mis met 'Cel voor moeder die baby doodde'? Een normale titel, je weet waar het over gaat en het is wat respectvoller dan dit soort quasi-gevatte, semi-populairdoenerij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lees erin dat een babykiller straf kreeg ...
dekt prima de lading dus
het is volgens mij vooral onduidelijk puur omdat 'TS' het zegt
Vind het ook niet prettig als topic titels de lading niet dekken en in plaats daarvan raadspelletjes worden. Ik vermoed dat het percentage mensen dat smakelijk moet lachen om de originele woordgrapjes erg laag is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Cel voor moeder die baby doodde'? Een normale titel, je weet waar het over gaat en het is wat respectvoller dan dit soort quasi-gevatte, semi-populairdoenerij.
is niets mis meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Cel voor moeder die baby doodde'? Een normale titel, je weet waar het over gaat en het is wat respectvoller dan dit soort quasi-gevatte, semi-populairdoenerij.
Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zetten jullie even mijn post in dit topic terug: NWS / Mysterieuze verdwijning skydive-instructeur
Was niets mee aan de hand.
Als het topic me niet zou interesseren, zou ik niet reageren.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom.
Als het topic je niet interesseert hoef je ook niet te reageren.
Als je het op deze manier had gezegd had je post er nog gestaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als het topic me niet zou interesseren, zou ik niet reageren.
Mogen we niet meer hardop vinden dat het allemaal wel mee zal vallen?
Oh, dus het gaat om de toon? Heb je ook nog richtlijnen voor hoe je dat beoordeelt, of trek je dat uit je reet al naargelang het je zint?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het op deze manier had gezegd had je post er nog gestaan.
Het gaat inderdaad om de toon, dit is bijvoorbeeld ook weer niet de juistequote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat om de toon? Heb je ook nog richtlijnen voor hoe je dat beoordeelt, of trek je dat uit je reet al naargelang het je zint?
Oké, lekker volwassen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de toon, dit is bijvoorbeeld ook weer niet de juiste.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan menig vluchteling op zee niet zeggen.
Dat soort vrije associaties, die verder volledig off topic zijn, kunnen die weg?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slaande deuren moeten onmiddellijk worden gearresteerd. Voor je het weet vallen ze met de deur in huis.
Die zijn weg.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dat soort vrije associaties, die verder volledig off topic zijn, kunnen die weg?
En wat betekend dat? Gewoon Nederlands mag ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Jos is weer de klos. Hij zit als Limburger inmiddels aan z'n max
Kom op, zeg. Quo usque tandem abutere patientia nostra?
Geduld raakt op, ook op de tandem als de patiënt erop zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat betekend dat? Gewoon Nederlands mag ook.
Ohh, nou, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geduld raakt op, ook op de tandem als de patiënt erop zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |