is ook al geregeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:52 schreef Arcee het volgende:
NWS / Clinton en Trump winnen in New York.....
NWS / Clinton en Trump winnen in New York..... #2
Reeks graag.
En doe dan ook gelijk even TT-change van die laatste. Die overwiningen in New York waren maar een momentopname.
Voorstel: Amerikaanse verkiezingen 2016 #2: Clinton vs. Trump
dies wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NWS / Minister-president Davutoğlu van Turkije stapt op. #2
dies een beetje kleinzerigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NWS / Turkse journalist beschoten voor rechtbank Istanbul
verkeerde link?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
http://forum.fok.nl//2300837/4/25
Mag dit naar BNW? De discussie is verzand in een rare dialoog over White Genocide.
Ja, daarom nvm maar misschien had je nog de reactie zelf gezien ondanks mijn ninja-edit (ik zag het aan de link, direct gewijzigd). Jouw ninja-skills zijn ook indrukwekkend.quote:
Behalve de TT-change.quote:
En de TT moet nog even aangepast. Ik wil wel de knokploeg er weer in, hoor!quote:Op zondag 8 mei 2016 13:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Deze moet nog even worden genummerd.
NWS / Rellen in Ede: ingegooide ruiten en in brand gestoken auto's.
Talk to the hand!quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de TT moet nog even aangepast. Ik wil wel de knokploeg er weer in, hoor!
Centrale topic is hier: POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #65 California Nightmarequote:
Bijna alles weggegooid, maar het heeft ook niet zo veel zin dat je daar steeds op blijft reageren.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wil een mod ajb. in de betreffende draad alle reacties op deze twee na (en mogelijk inhoudelijke reacties die nog volgen, waarop ik de kans klein acht met dat geziek van die trollen) verwijderen?
NWS / Overheden gebruiken al jarenlang malware voor hacking.
NWS / Overheden gebruiken al jarenlang malware voor hacking.
Het is zondag, mensen vervelen zich, het onderwerp is wat sensationeel (maar serieus en feitelijk gestaafd) en dus komen de trolletjes als vliegen op stroop af. Ik heb het getrol zelf een beetje 'in de hand gewerkt' door niet in een inleiding een Jip- en Jannekesamenvatting te geven. Vergeef me dat ik enig vermogen om 'lange' (Engelstalige) teksten te lezen en te begrijpen verwacht van de lezer en dat ik me op die lezers richt en niet op de onderontwikkelde trolletjes.
Daar kwamen dan nog 3 trolletjes bovenop die elke kans aangrijpen om op mij in te hakken, ik zal jullie maar niet vervelen met de aanleidingen waarom zij dat doen, laat ik het erop houden dat twee van hen op het verstandelijke vlak wel ontwikkeld zijn maar op het menselijke vlak niet.
Meestal negeer ik het, er zijn grenzen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Centrale topic is hier: POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #65 California Nightmare
[..]
Bijna alles weggegooid, maar het heeft ook niet zo veel zin dat je daar steeds op blijft reageren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kunt morgen weer twaalf topics openen over moslimkinderen die het kwaad zijn.
En jij kunt weer je best doen om het te verpesten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kunt morgen weer twaalf topics openen over moslimkinderen die het kwaad zijn.
Ja richt je lynchpartij maar op mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij kunt weer je best doen om het te verpesten.
Niet de vermoorde onschuld gaan spelen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |