Zeer slappe come-back.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging over de kudde sprinkhanen. Tenzij dat tegenwoordig tot de grammatica wordt gerekend snap ik niet wat dit er mee van doen heeft.
Ik wil het je best uitleggen, wellicht dat je het dan wel begrijpt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:50 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Ah, kijk dat is altijd het makkelijkste he. Andere betichten dat ze je niet begrijpen
Volgens mij was je zelf degene die het op grammatica gooide en niemand anders. Dus je bent je zelf redelijk aan het vast lullen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging over de kudde sprinkhanen. Tenzij dat tegenwoordig tot de grammatica wordt gerekend snap ik niet wat dit er mee van doen heeft.
Vertel.....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen, wellicht dat je het dan wel begrijpt?
Iedereen kan roepen op internet wat hij wil. Zo heb ik geen twee diplomas summa cum laude gehaald.quote:
Ik gooide het op foutloze zinnen. Dat ik grammatica zou bedoelen is mij later in de mond gelegd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:53 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Volgens mij was je zelf degene die het op grammatica gooide en niemand anders. Dus je bent je zelf redelijk aan het vast lullen.
Nee, daar kom je er niet mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik gooide het op foutloze zinnen. Dat ik grammatica zou bedoelen is mij later in de mond gelegd.
Ik snap heel goed dat je zinspeelde op het feit dat hij kudde gebruikte. Wat ik echter jammer vind is dat je de persoon dan moet verbeteren met "licht".quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik gooide het op foutloze zinnen. Dat ik grammatica zou bedoelen is mij later in de mond gelegd.
Een vlucht gelukszoekers!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nee, en je dan zelf alle bangmakerij en haatzaaierij door De Telefraaf en GeenStijl laten aanpraten zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je louter door de Volkskrant en NOS laten informeren. Fair and balanced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |