quote:Het mysterie wordt alleen maar groter voor zijn vrienden op het paracentrum.
quote:„Onze sporen lopen dood”, zegt manager Simon Woerlee van het centrum
quote:
Laatste alinea OP:quote:
quote:Hij omschrijft Verduin als ’een zwartkijker’, maar hij gelooft niet dat Verduin leed aan wanhoop of depressie
Ik zie raakvlakken met de zaak Sinead O'connor, die ging ook fietsenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef StaceySinger het volgende:
De vermiste instructeur, die geen familie of gezin heeft, vertrok waarschijnlijk tussen 10.00 en 10.30 uur vanaf de boerderij op zijn donkergrijze Gazelle mannenfiets met fietstassen. Die fiets staat mogelijk op het station in Apeldoorn.
Whaha behoorlijk wtf gehalte...., smakelijk om gelachen, dat wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef StaceySinger het volgende:
nou zwartkijker ?
International Lost & Wanted Database shared John Verduin's post.
16 hrs ·
De vermiste John Verduin uit Teuge schreef even geleden:
Ik zal jullie eens uitleggen waarom ik Opa genoemd wordt.Het is niet omdat sommigen van jullie denken dat ik op vroege leeftijd al een productief baasje was.Het is ook niet omdat ik zoals wellicht wat ouderen onder ons hebben,het probleem heb dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.Nee niets van dat al, mij is iets anders overkomen.
Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een televisie en een radio.Hij was weduwnaar en ik ongetrouwd.
Onder ons woonden een prachtige weduwe en haar ietwat gezette dochter.Zij hadden geen tv of radio.
Ik werd verliefd op de weduwe en trouwde haar.Mijn vader ( U raadt het al ) werd verliefd op de dochter en trouwde haar.
Toen begon de ellende......
Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw, dus ook mijn dochter, trouwde, is zij tevens mijn moeder.Verder werd mijn vader de schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon en haar echtgenoot ben.Mijn vader werd echter ook de schoonzoon van zijn schoonmoeder en ik ben dus zijn schoonvader aangezien ik met zijn schoonmoeder ben getrouwd.
Maar dat is nog niet alles......
Mijn vrouw krijgt een zoon en nu begint de ellende pas goed.
Mijn zoon is de broer van mijn schoonmoeder, mijn tante, want hij is tevens de zwager van mijn vader.Ik ben de neef van mijn zoon en daardoor ook de neef van mijn schoonmoeder, omdat die zijn zuster is.
Het wordt nog erger......
De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt dus mijn broer.Verder is mijn zoon de oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is.
Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want hij is een kind van haar dochter.Ik ben als man van mijn vrouw zijn grootvader, dus de grootvader van mijn broer en aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is ben ik mijn eigen grootvader!!!
OPA dus!!!!
https://www.facebook.com/(...)sts/1122301377791132
Dat komt omdat het bij volwassenen niet vreemd is om een dagje weg te zijn. Daarbij zijn volwassenen veel zelfredzamer dan een kind van 8.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat is eigenlijk heel raar bij vermissingen: de meeste sporen zijn te vinden in de eerste 48 uur, maar alleen bij kinderen komen ze dan gelijk in actie. Niet bij volwassenen. Dus de belangrijkste sporen zijn dan doorgaans al verdwenen.
Ja, ik kijk veel 'Disappeared' op een Ziggo-kanaal.
Fietsvakantie?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef StaceySinger het volgende:
Politie onderneemt geen actie na onderzoek
Er zijn al enkele tips binnengekomen bij de politie. Deze hebben nog geen bruikbare informatie opgeleverd. De politie ziet geen aanleiding verdere actie te ondernemen, zegt woordvoerder Esther Naber. Ze bevestigt dat er onderzoek in de woning van Verduin is geweest. 'Niets in de woning wees erop dat er sprake is van een strafbaar feit. Iedereen heeft het recht om even niet bereikbaar te zijn.'
Ieder spoor ontbreekt
De vermiste instructeur, die geen familie of gezin heeft, vertrok waarschijnlijk tussen 10.00 en 10.30 uur vanaf de boerderij op zijn donkergrijze Gazelle mannenfiets met fietstassen. Die fiets staat mogelijk op het station in Apeldoorn.
Woerlee: 'We hebben contact gezocht met de boerderij. Vanaf het moment dat hij daar vanochtend wegging, ontbreekt ieder spoor.' Verduin heeft een mobiele telefoon bij zich, maar neemt deze niet op.
http://www.omroepgelderla(...)vermiste-instructeur
in de OP staat : Hij verscheen niet op het Nationaal Paracentrum Teuge bij Apeldoornquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Fietsvakantie?
edit: Treinvakantie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |