Nee, ze heeft vast geen familie en vrienden die om haar geven.quote:
Maar he, dat geeft niet. Jij hebt lekker stoer gedaan op een forum. Je erectie voor vanavond is weer in de pocket.quote:O'Connor heeft vier kinderen
Iemand moet stoer doen. Anders krijgen de witte internetridders helemaal geen kans om te laten zien hoe goed ze in contact staan met hun emoties.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast geen familie en vrienden die om haar geven.
[..]
Maar he, dat geeft niet. Jij hebt lekker stoer gedaan op een forum. Je erectie voor vanavond is weer in de pocket.
Plus ze is suïcidaal. Dan gaan er toch wel wat alarmbellen rinkelen denk ik zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Vermist, omdat mensen een dag niks van haar hebben gehoord?
Ik kan mij best nog een keer een aflevering van Keek op de Week herinneren, waarin Wim de Bie zich oprecht afvroeg waarom zo'n jong meisje zo zwaarmoedig keek bij "Nothing Compates To U".quote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Hyperdude het volgende:
Ben eens wat gaan lezen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sinéad_O%27Connor
Sommige mensen hebben een zwaarder leven dan anderen. En sommige mensen maken het zelf alleen maar zwaarder.
Nou ja, ik eigenlijk wel.quote:
Ik ook. Maar graag op een humane manier.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk wel.
Dat lijkt wellicht hard, maar als zo'n vrouw al een behoorlijke tijd zo graag een einde aan haar leven wil maken, gun ik haar dat wel.
Ze is nog niet dood hoor. Vooralsnog is ze gewoon gaan fietsen. Ik ben soms ook een dag niet bereikbaar, omdat ik dat onding wel eens weg leg, of bewust of onbewust vergeet. Het zegt niet alleen iets over haar dit nieuwsbericht, maar ook over de maatschappij anno nu.quote:
Eens....quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt wellicht hard, maar als zo'n vrouw al een behoorlijke tijd zo graag een einde aan haar leven wil maken, gun ik haar dat wel.
Geef haar een gun.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Redelijk grappig moet ik toegeven.quote:
Jij bent niet labiel, of wel?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze is nog niet dood hoor. Vooralsnog is ze gewoon gaan fietsen. Ik ben soms ook een dag niet bereikbaar, omdat ik dat onding wel eens weg leg, of bewust of onbewust vergeet. Het zegt niet alleen iets over haar dit nieuwsbericht, maar ook over de maatschappij anno nu.
Vlot gevondenquote:
Hier niet hoor, alhoewel mijn vrouw net zegt dat ze een eind verderop in het dorp ergens een enorme echtelijke ruzie hebben, slaande deuren, geschreeuw, honden overstuur.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Absoluut niet, de wereld is labiel. Het ligt aan hun.
Niet elke labiel heeft moordneigingen, hoor.quote:
Ik vind het heel goed en bewonderenswaardig hoe jij de standaard nog wat overeind probeert te houden. Geen ironie en sarcasme deze keer. Man man man wat is het lastig om een beetje niveau te handhaven.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast geen familie en vrienden die om haar geven.
[..]
Maar he, dat geeft niet. Jij hebt lekker stoer gedaan op een forum. Je erectie voor vanavond is weer in de pocket.
Respect dat jij vaak de goede kanten van mensen op dit forum benoemtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed en bewonderenswaardig hoe jij de standaard nog wat overeind probeert te houden. Geen ironie en sarcasme deze keer. Man man man wat is het lastig om een beetje niveau te handhaven.
Dat ik vind dat mensen zelf over hun einde mogen beschikken? Als zij het al jaren niet meer ziet zitten en er een einde aan wil maken, wie zijn wij dan om dat te verhinderen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef haar een gun.
Dit valt me van je tegen Tim.
We doen ons best. Meer kunnen we niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Respect dat jij vaak de goede kanten van mensen op dit forum benoemt
Precies..quote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik vind dat mensen zelf over hun einde mogen beschikken? Als zij het al jaren niet meer ziet zitten en er een einde aan wil maken, wie zijn wij dan om dat te verhinderen?
Ik vind het eerder akelig als men haar dat niet gunt. Ik, jij, haar familie, niemand heeft het recht haar te dwingen te leven als ze al zo lang niet meer wil. Dat moet ze toch zelf weten?
Ik ben niet per se tegen zelfmoord. Als je psychische lijden niet meer te doen is, mag je er best uitstappen. Psychische pijn is niet erger of minder erg dan lichamelijke. Als je lichamelijk gezien in een uitzichtloze situatie zit, kan je euthanasie plegen. Als je geestelijk in een uitzichtloze situatie zit, zou je je in mijn optiek ook het leven mogen ontnemen
Dit. Maar dat mag je van de tere zieltjes hier niet zeggen want als een bekend iemand met psyschische problemen voor de zoveelste keer iets uithaalt dan mag je alleen maar politiek correct reageren.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik vind dat mensen zelf over hun einde mogen beschikken? Als zij het al jaren niet meer ziet zitten en er een einde aan wil maken, wie zijn wij dan om dat te verhinderen?
Ik vind het eerder akelig als men haar dat niet gunt. Ik, jij, haar familie, niemand heeft het recht haar te dwingen te leven als ze al zo lang niet meer wil. Dat moet ze toch zelf weten?
Ik ben niet per se tegen zelfmoord. Als je psychische lijden niet meer te doen is, mag je er best uitstappen. Psychische pijn is niet erger of minder erg dan lichamelijke. Als je lichamelijk gezien in een uitzichtloze situatie zit, kan je euthanasie plegen. Als je geestelijk in een uitzichtloze situatie zit, zou je je in mijn optiek ook het leven mogen ontnemen
Nou ja, ik zie hier niemand zeggen dat ik dat niet mag posten. Dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt? Ook zie ik het niet echt als politiek correct of incorrect ditquote:Op maandag 16 mei 2016 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Maar dat mag je van de tere zieltjes hier niet zeggen want als een bekend iemand met psyschische problemen voor de zoveelste keer iets uithaalt dan mag je alleen maar politiek correct reageren.
Man, nothing compares to youquote:Op maandag 16 mei 2016 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Maar dat mag je van de tere zieltjes hier niet zeggen want als een bekend iemand met psyschische problemen voor de zoveelste keer iets uithaalt dan mag je alleen maar politiek correct reageren.
twitter:ColinHanner twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:07:38Per Wilmette police, Sinead found is safe and sound. https://t.co/1oupFVbeIB reageer retweet
twitter:WilmetteBeacon twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:00:52Breaking News from Wilmette Police: Sinead O’Connor has been located. She is safe and is no longer listed s a missing/ endangered person. reageer retweet
twitter:WilmetteBeacon twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:07:02Sources told The Beacon that Sinead O'Connor has been staying with friends in Wilmette for several weeks. reageer retweet
Kim Holland spoorloos.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus..loos alarm weer.
En hup, naar de volgende mindfuck!
Kun je nu ook al politiek correct reageren op niet-politieke onderwerpen? Het policor onderwerp slaat door naar een blinde obsessie zie ik al.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je snapt wat ik ermee bedoel toch? Of wil je er nu echt een andere discussie van maken terwijl je goed weet wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nu ook al politiek correct reageren op niet-politieke onderwerpen? Het policor onderwerp slaat door naar een blinde obsessie zie ik al.
Mensen vinden het prachtig om asociale reacties over anderen neer te zetten, en dan komt het moment dat ze worden gecorrigeerd en dat vindt men dan niet leuk. Dat is het moment dat je de policor kaart trekt. Of het onderwerp politiek relevant is doet dan niet ter zake. Dus nee, ik kan geen begrip opbrengen voor je reactie omdat het kant noch wal raakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je snapt wat ik ermee bedoel toch? Of wil je er nu echt een andere discussie van maken terwijl je goed weet wat ik bedoel?
Het is maar wat je asociaal noemt. Die vrouw heeft meerdere keren aangegeven eruit te willen stappen. Zij is volwassen. Als zij het leven ondraaglijk vindt moet ze dat doen. Wie zijn anderen om haar te vertellen dat ze dat niet mag doen. Er is er maar 1 die dat beslist en dat is zij zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen vinden het prachtig om asociale reacties over anderen neer te zetten, en dan komt het moment dat ze worden gecorrigeerd en dat vindt men dan niet leuk. Dat is het moment dat je de policor kaart trekt. Of het onderwerp politiek relevant is doet dan niet ter zake. Dus nee, ik kan geen begrip opbrengen voor je reactie omdat het kant noch wal raakt.
Je hebt dus zelf ook geen idee waarom je de politiek erbij haalde.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is maar wat je asociaal noemt. Die vrouw heeft meerdere keren aangegeven eruit te willen stappen. Zij is volwassen. Als zij het leven ondraaglijk vindt moet ze dat doen. Wie zijn anderen om haar te vertellen dat ze dat niet mag doen. Er is er maar 1 die dat beslist en dat is zij zelf.
Ze heeft al een aantal keren de aandacht getrokken door pogingen te ondernemen maar dat ging dan gepaard met allerlei geroeptoeter in/op media, wat het dus vooral een schreeuw om aandacht maakt. Maar het is schijnbaar verboden om dan te zeggen dat als ze dat dan wil doen, dat ze het dan ook maar moet doen.
Ik weet waarom ik dat zo zei, wat ik ermee bedoelde, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij dat ook goed weet, maar sat je even moeilijk wil doen om het moeilijk doen. Tenzij je echt daadwerkelijk denkt dat ik politiek als in politiek (den haag, overheid) erbij haal, maar dat zou echt helemaal nergens op slaan. Ik vind het dan vreemd dat je het zo letterlijk leest, want de politiek die jij in je hoofd hebt, die bedoelde ik zeker niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt dus zelf ook geen idee waarom je de politiek erbij haalde.
Ze maakt mooie muziek en haar optreden op Pink Pop (toen ze net doorbrak) was onvergetelijk te noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij wil ze helemaal niet dood maar kan ze haar leven maar zeer moeizaam verdragen. Ze mag dan een hopeloos mens zijn maar met haar kinderen en hun vaders heeft ze ook bepaald niet geboft.
Ik heb de indruk dat ze zelf het slachtoffer is geweest van kindermishandeling en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ga er maar eens aanstaan.
Ik heb met haar te doen
En het verschil met de gemiddelde Fokker is...?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zelfs op de top van haar roem straalde ze nooit ook maar enig levensplezier uit.
Met de modjes niet zoveel inderdaad. Het gros daarvan bestaat nog altijd uit verzuurde links-naievelingenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En het verschil met de gemiddelde Fokker is...?
http://www.tmz.com/2016/0(...)mily-mental-illness/quote:Sources close to the situation tell us O'Connor's family has spent decades trying to get the singer professional help -- we're told the problem is she doesn't want to get help. The source says her family is trying to move on with their lives now after years of emotional abuse, fleeing and blaming her children for her suicide attempts.
Nou kom op. Take one for the team.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 12:01 schreef Idisrom het volgende:
Op dit forum hoeft nog geen slotje
Grote zorgen om haar noodkreet
Is er dan meer niemand die met haar wil slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |