abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162254249
Die tatoeageboer van haar zou wel een klantje kwijt zijn zeg...
I´m back.
pi_162254350
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162254418
ColinHanner twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:07:38 Per Wilmette police, Sinead found is safe and sound. https://t.co/1oupFVbeIB reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162254472
WilmetteBeacon twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:00:52 Breaking News from Wilmette Police: Sinead O’Connor has been located. She is safe and is no longer listed s a missing/ endangered person. reageer retweet
WilmetteBeacon twitterde op maandag 16-05-2016 om 21:07:02 Sources told The Beacon that Sinead O'Connor has been staying with friends in Wilmette for several weeks. reageer retweet
pi_162254573
Dus..loos alarm weer.
En hup, naar de volgende mindfuck! :X

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2016 21:19:50 ]
pi_162254589
UPDATE: Sinead O'Connor has been located "safe and is no longer listed as a missing/endangered person," according to Wilmette police. Check back for details.

Wilmette police are looking to check the well-being of Sinead O'Connor, who reportedly left the area for a bicycle ride at 6 a.m. Sunday and has not returned, police said in a statement.

"A caller has expressed concern for her well-being, and no other information is available at this time," the statement said.

Wilmette Police Chief Brian King said O'Connor was last seen riding a Raleigh motorized bicycle with a pink basket, and that she was last seen wearing a black parka, black leather pants and a sweatshirt with "Ireland" on the back.

http://www.chicagotribune(...)-20160516-story.html
pi_162254661
Lekke band?
I´m back.
pi_162254731
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 21:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus..loos alarm weer.
En hup, naar de volgende mindfuck! :X
Kim Holland spoorloos.
I´m back.
pi_162254993
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Lekke band?
moet haast wel :7

pi_162263115
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Maar dat mag je van de tere zieltjes hier niet zeggen want als een bekend iemand met psyschische problemen voor de zoveelste keer iets uithaalt dan mag je alleen maar politiek correct reageren.
Kun je nu ook al politiek correct reageren op niet-politieke onderwerpen? Het policor onderwerp slaat door naar een blinde obsessie zie ik al.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:36 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162263197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kun je nu ook al politiek correct reageren op niet-politieke onderwerpen? Het policor onderwerp slaat door naar een blinde obsessie zie ik al.
Je snapt wat ik ermee bedoel toch? Of wil je er nu echt een andere discussie van maken terwijl je goed weet wat ik bedoel?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162263284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt wat ik ermee bedoel toch? Of wil je er nu echt een andere discussie van maken terwijl je goed weet wat ik bedoel?
Mensen vinden het prachtig om asociale reacties over anderen neer te zetten, en dan komt het moment dat ze worden gecorrigeerd en dat vindt men dan niet leuk. Dat is het moment dat je de policor kaart trekt. Of het onderwerp politiek relevant is doet dan niet ter zake. Dus nee, ik kan geen begrip opbrengen voor je reactie omdat het kant noch wal raakt.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 09:42:25 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_162263365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mensen vinden het prachtig om asociale reacties over anderen neer te zetten, en dan komt het moment dat ze worden gecorrigeerd en dat vindt men dan niet leuk. Dat is het moment dat je de policor kaart trekt. Of het onderwerp politiek relevant is doet dan niet ter zake. Dus nee, ik kan geen begrip opbrengen voor je reactie omdat het kant noch wal raakt.
Het is maar wat je asociaal noemt. Die vrouw heeft meerdere keren aangegeven eruit te willen stappen. Zij is volwassen. Als zij het leven ondraaglijk vindt moet ze dat doen. Wie zijn anderen om haar te vertellen dat ze dat niet mag doen. Er is er maar 1 die dat beslist en dat is zij zelf.

Ze heeft al een aantal keren de aandacht getrokken door pogingen te ondernemen maar dat ging dan gepaard met allerlei geroeptoeter in/op media, wat het dus vooral een schreeuw om aandacht maakt. Maar het is schijnbaar verboden om dan te zeggen dat als ze dat dan wil doen, dat ze het dan ook maar moet doen.
pi_162263408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is maar wat je asociaal noemt. Die vrouw heeft meerdere keren aangegeven eruit te willen stappen. Zij is volwassen. Als zij het leven ondraaglijk vindt moet ze dat doen. Wie zijn anderen om haar te vertellen dat ze dat niet mag doen. Er is er maar 1 die dat beslist en dat is zij zelf.

Ze heeft al een aantal keren de aandacht getrokken door pogingen te ondernemen maar dat ging dan gepaard met allerlei geroeptoeter in/op media, wat het dus vooral een schreeuw om aandacht maakt. Maar het is schijnbaar verboden om dan te zeggen dat als ze dat dan wil doen, dat ze het dan ook maar moet doen.
Je hebt dus zelf ook geen idee waarom je de politiek erbij haalde.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 09:49:00 #65
16180 crew  CoolGuy
pi_162263446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je hebt dus zelf ook geen idee waarom je de politiek erbij haalde.
Ik weet waarom ik dat zo zei, wat ik ermee bedoelde, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij dat ook goed weet, maar sat je even moeilijk wil doen om het moeilijk doen. Tenzij je echt daadwerkelijk denkt dat ik politiek als in politiek (den haag, overheid) erbij haal, maar dat zou echt helemaal nergens op slaan. Ik vind het dan vreemd dat je het zo letterlijk leest, want de politiek die jij in je hoofd hebt, die bedoelde ik zeker niet.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:14:42 #66
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_162264729
Volgens mij wil ze helemaal niet dood maar kan ze haar leven maar zeer moeizaam verdragen. Ze mag dan een hopeloos mens zijn maar met haar kinderen en hun vaders heeft ze ook bepaald niet geboft.
Ik heb de indruk dat ze zelf het slachtoffer is geweest van kindermishandeling en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ga er maar eens aanstaan.
Ik heb met haar te doen :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:35:24 #67
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162264995
Zelfs op de top van haar roem straalde ze nooit ook maar enig levensplezier uit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_162266596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij wil ze helemaal niet dood maar kan ze haar leven maar zeer moeizaam verdragen. Ze mag dan een hopeloos mens zijn maar met haar kinderen en hun vaders heeft ze ook bepaald niet geboft.
Ik heb de indruk dat ze zelf het slachtoffer is geweest van kindermishandeling en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ga er maar eens aanstaan.
Ik heb met haar te doen :@
Ze maakt mooie muziek en haar optreden op Pink Pop (toen ze net doorbrak) was onvergetelijk te noemen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:00:11 #69
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162268086
É I R E _O_

Bidden dat het goed komt :3
graag op anoniem
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:06:18 #70
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_162268262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zelfs op de top van haar roem straalde ze nooit ook maar enig levensplezier uit.
En het verschil met de gemiddelde Fokker is...?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:12:22 #71
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162268445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

En het verschil met de gemiddelde Fokker is...?
Met de modjes niet zoveel inderdaad. Het gros daarvan bestaat nog altijd uit verzuurde links-naievelingen ;)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_172992511
Op dit forum hoeft nog geen slotje

Grote zorgen om haar noodkreet

Is er dan meer niemand die met haar wil slapen?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:06:45 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172992593
Heeft ze het zelf wel een beetje naar gemaakt natuurlijk.

quote:
Sources close to the situation tell us O'Connor's family has spent decades trying to get the singer professional help -- we're told the problem is she doesn't want to get help. The source says her family is trying to move on with their lives now after years of emotional abuse, fleeing and blaming her children for her suicide attempts.
http://www.tmz.com/2016/0(...)mily-mental-illness/

In die video gaat ze ook gewoon weer op dezelfde toon door.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172992672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:01 schreef Idisrom het volgende:
Op dit forum hoeft nog geen slotje

Grote zorgen om haar noodkreet

Is er dan meer niemand die met haar wil slapen?
Nou kom op. Take one for the team.
pi_173000466
In dit clipje:

Zien we dat het een hartstikke leuke meid is. Ik zou haar ten alle tijden "doen". Ze heeft duidelijk veel onderkoelde humor. Zij verdient een beter leven vind ik. Als de geest niet meewerkt is dat natuurlijk verschrikkelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')