Nee, ze heeft vast geen familie en vrienden die om haar geven.quote:
Maar he, dat geeft niet. Jij hebt lekker stoer gedaan op een forum. Je erectie voor vanavond is weer in de pocket.quote:O'Connor heeft vier kinderen
Iemand moet stoer doen. Anders krijgen de witte internetridders helemaal geen kans om te laten zien hoe goed ze in contact staan met hun emoties.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast geen familie en vrienden die om haar geven.
[..]
Maar he, dat geeft niet. Jij hebt lekker stoer gedaan op een forum. Je erectie voor vanavond is weer in de pocket.
Plus ze is suïcidaal. Dan gaan er toch wel wat alarmbellen rinkelen denk ik zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Vermist, omdat mensen een dag niks van haar hebben gehoord?
Ik kan mij best nog een keer een aflevering van Keek op de Week herinneren, waarin Wim de Bie zich oprecht afvroeg waarom zo'n jong meisje zo zwaarmoedig keek bij "Nothing Compates To U".quote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Hyperdude het volgende:
Ben eens wat gaan lezen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sinéad_O%27Connor
Sommige mensen hebben een zwaarder leven dan anderen. En sommige mensen maken het zelf alleen maar zwaarder.
Nou ja, ik eigenlijk wel.quote:
Ik ook. Maar graag op een humane manier.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk wel.
Dat lijkt wellicht hard, maar als zo'n vrouw al een behoorlijke tijd zo graag een einde aan haar leven wil maken, gun ik haar dat wel.
Ze is nog niet dood hoor. Vooralsnog is ze gewoon gaan fietsen. Ik ben soms ook een dag niet bereikbaar, omdat ik dat onding wel eens weg leg, of bewust of onbewust vergeet. Het zegt niet alleen iets over haar dit nieuwsbericht, maar ook over de maatschappij anno nu.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |