Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt?
De naiviteit zou bijna aandoenlijk zijn als het niet zou getuigen van zulke tenenkrommende blinde domheid. Bijna dan he?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt?
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met andere woorden; antisemitisme en homohaat is gewoon ok, ze moeten maar op een vechtsport gaan of een wapen dragen om zichzelf te redden indien nodig. Juist.
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.
Think again. Als zelfs politici zich gedragen als hierboven.quote:Homophobic attitudes were prevalent among Polish lawmakers when Robert Biedron was elected as a member of parliament back in 2011.
"I was the first member of the Polish parliament who was openly gay," Biedron says, "and they would not be brave enough to shake hands publicly because somebody would think they're gay."
Denk je dat of weet je het zekerquote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je het zeker?
Man, man, man, wat een triestheid.
Met een overdreven hyperbool vermomd als vraag kom je er niet. Je vind het ok dat een bureau welke racisme wilt bestrijden dicht mag want "men moet zichzelf maar kunnen redden in de westerse maatschappij", en daarna aan komen zetten met "Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten." Wat is het nou? Ok dat zo'n bureau er niet is of ok dat zo'n bureau er wel is? En zo ja ofte zo nee; waarom dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?
Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen?
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.
En waar meen je dat in godsnaam te lezen?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?
Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En waar meen je dat in godsnaam te lezen?
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.
Heb je nog een argument in te brengen?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je het zeker?
Man, man, man, wat een triestheid.
Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
[..]
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
Heel leuk allemaal, maar waarom denk je dat de regering juist deze organisatie sluit?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
https://www.washingtonpos(...)rtion-law-draconian/quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verlicht westers land hoorquote:Poland is already lagging behind most of Western Europe on LGBT rights, providing no recognition of same-sex relationships, banning same-sex marriage and adoption, and refusing to recognise trans people.
Party leader Jaroslaw Kaczynski has claimed previously that “the affirmation of homosexuality will lead to the downfall of civilisation” – while officials have also compared homosexuality to “paedophilia, necrophilia and zoophilia”, stating that “this kind of behaviour, just like alcoholism and drug abuse should not be promoted”.
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.
Op de vorige regering had een meerderheid van de Polen gestemd, dus het moet heel raar zijn als de meerderheid wel achter homo's niet vermoorden staat, maar de politie buiten de maatschappij staat.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
Nog zo'n idioot die de OP niet goed leest en niet weet dat er nauwelijks moslims wonen in Polenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:00 schreef flibber het volgende:
oost-europa heeft gezien wat moslimtuig doet in west-europese landen.
Die leiders kiezen dus wel voor hun eigen volk, hulde!
Ze hebben totaal geen orgaan nodig wat zich inzet voor de wettelijke bescherming van dit soort minderheden inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingen
[..]
Verlicht westers land hoor
dat willen ze dan ook zo houden....quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot die de OP niet goed leest en niet weet dat er nauwelijks moslims wonen in Polen
Alsof moslims geen trek hebben in een lekkere theocratie...quote:
Het heeft niks met de OP te maken. Zat andere topics waar je je xenofobe moslimhaat kunt spuien.quote:
Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat homo's niet met elkaar kunnen trouwen bijvoorbeeld. Of tenminste, het wordt niet erkend door de overheid. Minderheden worden nu niet beschermd en hebben die bescherming wel nodig.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.
[..]
Op de vorige regering had een meerderheid van de Polen gestemd, dus het moet heel raar zijn als de meerderheid wel achter homo's niet vermoorden staat, maar de politie buiten de maatschappij staat.
Mwah, volgens mij liggen Polen en veel moslims wat betreft dat soort opvattingen dichter bij elkaar dan je zou denken. Het is dus eerder raar dat er niet meer moslims wonen.quote:
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar waarom denk je dat de regering juist deze organisatie sluit?
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingen
[..]
Verlicht westers land hoor
Ik denk niet dat ze qua homoacceptatie even ver zijn als hier, maar er is geen wet tegen homoseksualiteit en er is ook geen wet die het toestaat dat homo's mishandeld worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is dus compleet wat anders dan wat je net zei. Je bent dus gewoon, net als de Poolse regering, homofoob. Zeg dat dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.
het is nog meer een macholand.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij liggen Polen en veel moslims wat betreft dat soort opvattingen dichter bij elkaar dan je zou denken. Het is dus eerder raar dat er niet meer moslims wonen.
Zelfs Malta - als land nog religieuzer en conservatiever dan Polen - is vooruitstrevender mbt gelijke rechten en eerlijke behandeling van minderheden...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.
Iedereen heeft bescherming nodig. Daarvoor hebben we de politie en justitie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat homo's niet met elkaar kunnen trouwen bijvoorbeeld. Of tenminste, het wordt niet erkend door de overheid. Minderheden worden nu niet beschermd en hebben die bescherming wel nodig.
Ik zou graag zien dat de subsidie voor dit soort clubs ook verdwijnt.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.
Ah, de aap komt uit de mouw.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.
[..]
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.
Wetenschappelijke bron graag voor deze boude bewering.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.
Het mag niet, maar het is bekend dat de Poolse politie graag even de andere kant opkijkt als een groep kaalkopjes besluit te gaan potenrammen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon een ander persoon afranselen in Polen? Zonder consequenties? Goed verhaal.
Jezus Christus, lees je wel wat er staat of komt het je niet zo goed uit? Homo's hebben niet dezelfde rechten als niet-homo's. Dus er is geen gelijkheid wat dat betreft en daar zetten dit soort organen zich voor in.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen heeft bescherming nodig. Daarvoor hebben we de politie en justitie.
En zie hier dus waarom er belangengroeperingen moeten zijn voor homo's. Omdat er nog altijd anno 2016 mensen rondlopen die homo's minder rechten toe willen kennen dan niet-homo's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar we willen geen moslims hier hoor want dat zou een achteruitgang betekenen m.b.t. de mate van beschaving!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook latent aanwezig is.
Latent? Wat nou latent?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook (zij het nog latent) aanwezig is.
Denk je dat of weet je dat nou zekerquote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze qua homoacceptatie even ver zijn als hier, maar er is geen wet tegen homoseksualiteit en er is ook geen wet die het toestaat dat homo's mishandeld worden.
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus compleet wat anders dan wat je net zei. Je bent dus gewoon, net als de Poolse regering, homofoob. Zeg dat dan.
Alleen met je eigen post. Ik zeg namelijk nergens dat een homovriendje hebben verkeerd is. Slechts de seksuele moraal die daar vaak bij lijkt te horen.quote:
http://www.aidsfonds.nl/kennis/wereld/nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wetenschappelijke bron graag voor deze boude bewering.
Twee jaar geleden waren ze nog prat op onze Westerse normen en waarden, de Joods-Christelijke cultuur die koste wat kost beschermd zouden moeten worden tegen de achterlijke moslims. Want als ze hier aan de macht kwamen, werden de Geer en Goors van flatgebouwen afgekukeld. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:
Waar wil ik homo's rechten afnemen?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En zie hier dus waarom er belangengroeperingen moeten zijn voor homo's. Omdat er nog altijd anno 2016 mensen rondlopen die homo's minder rechten toe willen kennen dan niet-homo's.
"Schadelijk hedonisme", man man man.
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook (zij het nog latent) aanwezig is.
Omdat je eerst nog komt met hetzelfde riedeltje als de regering. Maar nu is het wel duidelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?
Sorry, de volgende keer zal ik ipv PVV-volk wel weer Tokkie-volk schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?
Dat jij een gesloten geest hebt ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je eerst nog komt met hetzelfde riedeltje als de regering. Maar nu is het wel duidelijk.
Oké, nog een keer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar wil ik homo's rechten afnemen?
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?
[..]
Alleen met je eigen post. Ik zeg namelijk nergens dat een homovriendje hebben verkeerd is. Slechts de seksuele moraal die daar vaak bij lijkt te horen.
[..]
http://www.aidsfonds.nl/kennis/wereld/nederland
En waardoor zou dat taboe in stand worden gehouden? Surprise: door uitspraken als "homo's hebben een verkeerde en losgeslagen seksuele moraal en zouden er eens wat minder op los moeten neuken!"quote:Op zondag 15 mei 2016 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.
Niks nieuws onder de zon natuurlijk. De mensen die het hardst schreeuwen dat anderen toleranter moeten zijn, zijn dat zelf nauwelijks. Het enige wat ze willen is complete assimilatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Twee jaar geleden waren ze nog prat op onze Westerse normen en waarden, de Joods-Christelijke cultuur die koste wat kost beschermd zouden moeten worden tegen de achterlijke moslims. Want als ze hier aan de macht kwamen, werden de Geer en Goors van flatgebouwen afgekukeld. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Maar langzamerhand zie ik hier een kentering in. Het doet me denken aan dit topic overigens: POL / Ook PVV'ers houden niet van homo's
Lees anders de link even door die werd gepost.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?
Ach, die eeuwige Tokkie-vergelijking. Zo'n simplistische linkse dooddoener.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik ipv PVV-volk wel weer Tokkie-volk schrijven.
De situatie dat de regering een organisatie betaald die actief probeert de regering te beïnvloeden is bizar. Als je dat als burger graag wil doen betaal je maar lekker zelf, of die je als regering wat wil doen dan doe je het ook uit jezelf zonder rugdekking van een subsidiespons.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De situatie in Polen is als volgt: homo's hebben minder rechten dan niet-homo's. Er zijn organen en groeperingen die zich ervoor inzetten om dat gelijk te trekken. Het meest bekende orgaan wordt nu echter opgeheven. Wat denk je wat dat gaat betekenen voor de rechten van homo's bijvoorbeeld? En waarom zou dat in godsnaam een positief signaal zijn?
Een kleine 5% van de bevolking is verantwoordelijk voor 66% van de besmettingen en dat komt voornamelijk door wisselende seksuele contacten. Als dat geen hedonisme is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.
Ach, de Groene Amsterdammer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees anders de link even door die werd gepost.
POL / Ook PVV'ers houden niet van homo's
Verreweg de meeste homohaat komt uit de hoek van de islamitische kansenpareltjes.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
'Slag volk' beter dan? We weten allemaal over wat voor mensen we het hebben toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, die eeuwige Tokkie-vergelijking. Zo'n simplistische linkse dooddoener.
Dat is helemaal niet bizar als de regering een gelijkwaardige rechtspositie voor homo's nastreeft. Dergelijke veranderingen nemen tijd in beslag.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De situatie dat de regering een organisatie betaald die actief probeert de regering te beïnvloeden is bizar.
En dat percentage blijft voorlopig nog wel zo hoog zolang er figuren rondlopen die er dezelfde denkbeelden op nahouden als jij.quote:Een kleine 5% van de bevolking is verantwoordelijk voor 66% van de besmettingen en dat komt voornamelijk door wisselende seksuele contacten. Als dat geen hedonisme is dan weet ik het ook niet meer.
Die er amper zijn in Polen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Verreweg de meeste homohaat komt uit de hoek van de islamitische kansenpareltjes.
Want dat zowel de 'Henk en Ingrids' als 'de Marokkanen' danwel 'moslims' er vaker traditionele opvattingen op nahouden dan de rest is niet waar wil je zeggen? Of dat men zich relatief vaker miskend en niet gehoord voelt? Bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, de Groene Amsterdammer.Een oud links verstoft bolwerk. Daarmee is alles wel gezegd.
Die mensen kun je niet in een laag opgeleid hokje duwen. Veel hoog opgeleiden schelden net zo hard mee en tonen eenzelfde vorm van asociaal gedrag.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Falco het volgende:
[..]
'Slag volk' beter dan? We weten allemaal over wat voor mensen we het hebben toch?
Afgaande op zijn posts in NWS kan hij alleen maar denken in termen van Slecht = Links, Goed = rechts. Zelfs in dit topic, welke eigenlijk vrijwel niks met rechts/links te maken heeft, maar simpelweg gaat over acceptatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want dat zowel de 'Henk en Ingrids' als 'de Marokkanen' danwel 'moslims' er vaker traditionele opvattingen op nahouden dan de rest is niet waar wil je zeggen? Of dat men zich miskend en niet gehoord voelt? Bijzonder.
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet bizar als de regering een gelijkwaardige rechtspositie voor homo's nastreeft. Dergelijke veranderingen nemen tijd in beslag.
Maar ik begrijp dat je het wel prima vindt dat homo's minder rechten toegekend krijgen dan niet-homo's. Tja.
[..]
En dat percentage blijft voorlopig nog wel zo hoog zolang er figuren rondlopen die er dezelfde denkbeelden op nahouden als jij.
De huidige situatie in Polen is echter dat homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:38 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ben voor gelijke rechten voor alles ende iedereen. Dus geen organen die nadruk leggen op verschillen en geen wetten die anderen voortrekken of 'extra beschermen'. Maar dat schijnt slecht te zijn.
Het gaat niet om schuld. Het gaat er om dat taboes een destructieve werking hebben op de prevalentie ervan.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?
Leuk, er is in Polen alleen geen sprake van gelijke rechten voor iedereen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:38 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ben voor gelijke rechten voor alles ende iedereen. Dus geen organen die nadruk leggen op verschillen en geen wetten die anderen voortrekken of 'extra beschermen'. Maar dat schijnt slecht te zijn.
Onee?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De huidige situatie in Polen is echter dat homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's.
Niet trouwen, geen adoptie, etcetera. Zo moeilijk is het toch niet?quote:
Dat heeft toch geen ene donder te maken met ongelijke rechten voor homo's in Polen? Waar gaat het mis in je brein dat je met dit soort excuusposts aan komt zetten?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?
Ik zie homo's tenminste als individuen die verantwoordelijk voor hun eigen handelen zijn. Jij niet.
Zie de post van Firefly.quote:
Niet taboes hebben een destructieve werking, maar het gedrag zelf. Er is ook een taboe op mensen kopschoppen. Beweer jij nu dat dat kopschoppen in de hand werkt?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat niet om schuld. Het gaat er om dat taboes een destructieve werking hebben op de prevalentie ervan.
Ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet trouwen, geen adoptie, etcetera. Zo moeilijk is het toch niet?
Welke rechten hebben homo's niet dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De huidige situatie in Polen is echter dat homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's.
In Polen niet. En daar gaat het topic over.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet taboes hebben een destructieve werking, maar het gedrag zelf. Er is ook een taboe op mensen kopschoppen. Beweer jij nu dat dat kopschoppen in de hand werkt?
[..]
Ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.
Je vergelijking klopt niet, probeer het nog eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet taboes hebben een destructieve werking, maar het gedrag zelf. Er is ook een taboe op mensen kopschoppen. Beweer jij nu dat dat kopschoppen in de hand werkt?
Nope.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder.
Dat homo's niet mogen trouwen vind ik ook niet zo'n sterke. Homostellen zijn cultureel en historisch gewoon de uitzondering. In de jaren '90 mochten homo's hier ook niet trouwen, terwijl Nederland het eerste land met een homohuwelijk was.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.
Mooi is dit inderdaad. Linkschmenschen weer overal tegenaan schoppen terwijl ze er niets vanaf weten.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Oh, c'monquote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Welke rechten hebben homo's niet dan?
Bronquote:Poland is already lagging behind most of Western Europe on LGBT rights, providing no recognition of same-sex relationships, banning same-sex marriage and adoption, and refusing to recognise trans people.
The party’s victory is likely to mean that there will continue to be no reforms on the issue, due to its hardline opposition and the homophobic views of many members.
Just last month, Polish President Andrzej Duda of the Law and Justice Party shattered the hopes of transgender people, by vetoing a bill which would have granted them legal gender recognition.
Party leader Jaroslaw Kaczynski has claimed previously that “the affirmation of homosexuality will lead to the downfall of civilisation” – while officials have also compared homosexuality to “paedophilia, necrophilia and zoophilia”, stating that “this kind of behaviour, just like alcoholism and drug abuse should not be promoted”.
Ze mogen niet trouwen, om maar iets te noemen. En adopteren is ook uit den boze, als ik Firefly mag geloven.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Welke rechten hebben homo's niet dan?
"Ja maar vroeger was het ook niet zo" is geen argument tegen gelijke rechten voor homo's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat homo's niet mogen trouwen vind ik ook niet zo'n sterke. Homostellen zijn cultureel en historisch gewoon de uitzondering. In de jaren '90 mochten homo's hier ook niet trouwen, terwijl Nederland het eerste land met een homohuwelijk was.
Gast, lees je eens een beetje in.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi is dit inderdaad. Linkschmenschen weer overal tegenaan schoppen terwijl ze er niets vanaf weten.
En heeft het toestaan van het homohuwelijk ook maar enige invloed gehad op de Nederlandse samenleving in negatieve zin?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat homo's niet mogen trouwen vind ik ook niet zo'n sterke. Homostellen zijn cultureel en historisch gewoon de uitzondering. In de jaren '90 mochten homo's hier ook niet trouwen, terwijl Nederland het eerste land met een homohuwelijk was.
Je bent zo into de newspeak dat taal een andere betekenis voor je gekregen heeft volgens mij. Homo's hebben dezelfde adoptie en trouwrechten als iedereen. Ook in Polen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Polen niet. En daar gaat het topic over.
Echt wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet, probeer het nog eens.
Jope.quote:
Dat mag jij vinden, maar dat verandert niets aan het feit dat homo's dus niet dezelfde rechten hebben als hetero's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, er leven ineens veel meer homo's in Nederland, het aantal HIV-besmettingen is geëxplodeerd en we worden jaarlijks met de gay pride geconfronteerd.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En heeft het toestaan van het homohuwelijk ook maar enige invloed gehad op de Nederlandse samenleving in negatieve zin?
Iets met een rivier in Egypte...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent zo into de newspeak dat taal een andere betekenis voor je gekregen heeft volgens mij.
Ik vind ook dat Polen zich meer zou moeten inzetten voor gelijke rechten voor homo's. Hoewel de situatie ook weer niet dramatisch is.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Ja maar vroeger was het ook niet zo" is geen argument tegen gelijke rechten voor homo's.
Nee. Kopschoppen is strafbaar, trouwen of neuken met iemand van hetzelfde geslacht niet. Dus probeer het nog eens.quote:
Als je hebt verloren met je taboes dan verander je gewoon het onderwerp waarover de vergelijking ging. Het ultieme teken van een zwakke positie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Kopschoppen is strafbaar, trouwen of neuken met iemand van hetzelfde geslacht niet. Dus probeer het nog eens.
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent zo into de newspeak dat taal een andere betekenis voor je gekregen heeft volgens mij. Homo's hebben dezelfde adoptie en trouwrechten als iedereen. Ook in Polen.
Nou, gewoon nee dus.quote:
Nog een keer: ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.quote:
Nee, die rechten hebben ze gewoon niet. Je kunt het zo vaak herhalen als je wilt, maar die rechten hebben ze niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog een keer: ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.
Kom dan eens met een bron die deze bewering ondersteunt.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog een keer: ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die rechten hebben ze gewoon niet. Je kunt het zo vaak herhalen als je wilt, maar die rechten hebben ze niet.
Kom met een bron die het tegendeel bewijst. Jullie zeggen dat Polen een snood land is met een gay test voor adoptie. Bewijs het.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom dan eens met een bron die deze bewering ondersteunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |