Oké, nog een keer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar wil ik homo's rechten afnemen?
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?
[..]
Alleen met je eigen post. Ik zeg namelijk nergens dat een homovriendje hebben verkeerd is. Slechts de seksuele moraal die daar vaak bij lijkt te horen.
[..]
http://www.aidsfonds.nl/kennis/wereld/nederland
En waardoor zou dat taboe in stand worden gehouden? Surprise: door uitspraken als "homo's hebben een verkeerde en losgeslagen seksuele moraal en zouden er eens wat minder op los moeten neuken!"quote:Op zondag 15 mei 2016 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.
Niks nieuws onder de zon natuurlijk. De mensen die het hardst schreeuwen dat anderen toleranter moeten zijn, zijn dat zelf nauwelijks. Het enige wat ze willen is complete assimilatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Twee jaar geleden waren ze nog prat op onze Westerse normen en waarden, de Joods-Christelijke cultuur die koste wat kost beschermd zouden moeten worden tegen de achterlijke moslims. Want als ze hier aan de macht kwamen, werden de Geer en Goors van flatgebouwen afgekukeld. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Maar langzamerhand zie ik hier een kentering in. Het doet me denken aan dit topic overigens: POL / Ook PVV'ers houden niet van homo's
Lees anders de link even door die werd gepost.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?
Ach, die eeuwige Tokkie-vergelijking. Zo'n simplistische linkse dooddoener.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik ipv PVV-volk wel weer Tokkie-volk schrijven.
De situatie dat de regering een organisatie betaald die actief probeert de regering te beïnvloeden is bizar. Als je dat als burger graag wil doen betaal je maar lekker zelf, of die je als regering wat wil doen dan doe je het ook uit jezelf zonder rugdekking van een subsidiespons.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De situatie in Polen is als volgt: homo's hebben minder rechten dan niet-homo's. Er zijn organen en groeperingen die zich ervoor inzetten om dat gelijk te trekken. Het meest bekende orgaan wordt nu echter opgeheven. Wat denk je wat dat gaat betekenen voor de rechten van homo's bijvoorbeeld? En waarom zou dat in godsnaam een positief signaal zijn?
Een kleine 5% van de bevolking is verantwoordelijk voor 66% van de besmettingen en dat komt voornamelijk door wisselende seksuele contacten. Als dat geen hedonisme is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit dat stukje blijkt dat er nog steeds een taboe op heerst waardoor preventie niet goed werkt. Dan mag je het hebben over "hedonistische" levensstijl, maar dat lijkt me niet van toepassing. Je trekt een zeer voorbarige conclusie.
Ach, de Groene Amsterdammer.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees anders de link even door die werd gepost.
POL / Ook PVV'ers houden niet van homo's
Verreweg de meeste homohaat komt uit de hoek van de islamitische kansenpareltjes.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook (zij het nog latent) aanwezig is.
'Slag volk' beter dan? We weten allemaal over wat voor mensen we het hebben toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, die eeuwige Tokkie-vergelijking. Zo'n simplistische linkse dooddoener.
Dat is helemaal niet bizar als de regering een gelijkwaardige rechtspositie voor homo's nastreeft. Dergelijke veranderingen nemen tijd in beslag.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De situatie dat de regering een organisatie betaald die actief probeert de regering te beïnvloeden is bizar.
En dat percentage blijft voorlopig nog wel zo hoog zolang er figuren rondlopen die er dezelfde denkbeelden op nahouden als jij.quote:Een kleine 5% van de bevolking is verantwoordelijk voor 66% van de besmettingen en dat komt voornamelijk door wisselende seksuele contacten. Als dat geen hedonisme is dan weet ik het ook niet meer.
Die er amper zijn in Polen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Verreweg de meeste homohaat komt uit de hoek van de islamitische kansenpareltjes.
Want dat zowel de 'Henk en Ingrids' als 'de Marokkanen' danwel 'moslims' er vaker traditionele opvattingen op nahouden dan de rest is niet waar wil je zeggen? Of dat men zich relatief vaker miskend en niet gehoord voelt? Bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, de Groene Amsterdammer.Een oud links verstoft bolwerk. Daarmee is alles wel gezegd.
Die mensen kun je niet in een laag opgeleid hokje duwen. Veel hoog opgeleiden schelden net zo hard mee en tonen eenzelfde vorm van asociaal gedrag.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Falco het volgende:
[..]
'Slag volk' beter dan? We weten allemaal over wat voor mensen we het hebben toch?
Afgaande op zijn posts in NWS kan hij alleen maar denken in termen van Slecht = Links, Goed = rechts. Zelfs in dit topic, welke eigenlijk vrijwel niks met rechts/links te maken heeft, maar simpelweg gaat over acceptatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want dat zowel de 'Henk en Ingrids' als 'de Marokkanen' danwel 'moslims' er vaker traditionele opvattingen op nahouden dan de rest is niet waar wil je zeggen? Of dat men zich miskend en niet gehoord voelt? Bijzonder.
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet bizar als de regering een gelijkwaardige rechtspositie voor homo's nastreeft. Dergelijke veranderingen nemen tijd in beslag.
Maar ik begrijp dat je het wel prima vindt dat homo's minder rechten toegekend krijgen dan niet-homo's. Tja.
[..]
En dat percentage blijft voorlopig nog wel zo hoog zolang er figuren rondlopen die er dezelfde denkbeelden op nahouden als jij.
De huidige situatie in Polen is echter dat homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:38 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ben voor gelijke rechten voor alles ende iedereen. Dus geen organen die nadruk leggen op verschillen en geen wetten die anderen voortrekken of 'extra beschermen'. Maar dat schijnt slecht te zijn.
Het gaat niet om schuld. Het gaat er om dat taboes een destructieve werking hebben op de prevalentie ervan.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?
Leuk, er is in Polen alleen geen sprake van gelijke rechten voor iedereen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:38 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ben voor gelijke rechten voor alles ende iedereen. Dus geen organen die nadruk leggen op verschillen en geen wetten die anderen voortrekken of 'extra beschermen'. Maar dat schijnt slecht te zijn.
Onee?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De huidige situatie in Polen is echter dat homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's.
Niet trouwen, geen adoptie, etcetera. Zo moeilijk is het toch niet?quote:
Dat heeft toch geen ene donder te maken met ongelijke rechten voor homo's in Polen? Waar gaat het mis in je brein dat je met dit soort excuusposts aan komt zetten?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus het is niet de schuld van de mensen zelf die onbeschermde seks met veel mensen hebben dat ze hiv krijgen, maar van de mensen die dergelijk gedrag afkeuren. Waar gaat het fout in je brein?
Ik zie homo's tenminste als individuen die verantwoordelijk voor hun eigen handelen zijn. Jij niet.
Zie de post van Firefly.quote:
Niet taboes hebben een destructieve werking, maar het gedrag zelf. Er is ook een taboe op mensen kopschoppen. Beweer jij nu dat dat kopschoppen in de hand werkt?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat niet om schuld. Het gaat er om dat taboes een destructieve werking hebben op de prevalentie ervan.
Ze mogen onder dezelfde voorwaarden trouwen en adopteren als eenieder. Je kan klagen over die voorwaarden, maar hun rechten zijn precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet trouwen, geen adoptie, etcetera. Zo moeilijk is het toch niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |