Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat homo's niet met elkaar kunnen trouwen bijvoorbeeld. Of tenminste, het wordt niet erkend door de overheid. Minderheden worden nu niet beschermd en hebben die bescherming wel nodig.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.
[..]
Op de vorige regering had een meerderheid van de Polen gestemd, dus het moet heel raar zijn als de meerderheid wel achter homo's niet vermoorden staat, maar de politie buiten de maatschappij staat.
Mwah, volgens mij liggen Polen en veel moslims wat betreft dat soort opvattingen dichter bij elkaar dan je zou denken. Het is dus eerder raar dat er niet meer moslims wonen.quote:
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar waarom denk je dat de regering juist deze organisatie sluit?
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingen
[..]
Verlicht westers land hoor
Ik denk niet dat ze qua homoacceptatie even ver zijn als hier, maar er is geen wet tegen homoseksualiteit en er is ook geen wet die het toestaat dat homo's mishandeld worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?
Dat is dus compleet wat anders dan wat je net zei. Je bent dus gewoon, net als de Poolse regering, homofoob. Zeg dat dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.
het is nog meer een macholand.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij liggen Polen en veel moslims wat betreft dat soort opvattingen dichter bij elkaar dan je zou denken. Het is dus eerder raar dat er niet meer moslims wonen.
Zelfs Malta - als land nog religieuzer en conservatiever dan Polen - is vooruitstrevender mbt gelijke rechten en eerlijke behandeling van minderheden...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.
Iedereen heeft bescherming nodig. Daarvoor hebben we de politie en justitie.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat homo's niet met elkaar kunnen trouwen bijvoorbeeld. Of tenminste, het wordt niet erkend door de overheid. Minderheden worden nu niet beschermd en hebben die bescherming wel nodig.
Ik zou graag zien dat de subsidie voor dit soort clubs ook verdwijnt.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik het ergens over een meerderheid gehad? Het is gewoon een probleem in het ultraconservatieve Polen. Wij kennen hier ook organisaties die zich bezighouden met het bestrijden van discriminatie, ondanks dat de meerderheid niet discrimineert.
Ah, de aap komt uit de mouw.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand in de regering wel eens op youtube Amerikaanse universiteiten voorbij ziet komen.
[..]
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.
Wetenschappelijke bron graag voor deze boude bewering.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Alcoholisme en drugsgebruik leiden tot negatieve maatschappelijke gevolgen. In Nederland is de homo scene zo'n beetje de enige reden dat bijvoorbeeld hiv nog steeds een probleem is, maar ook dat resistente andere soa's in opkomst zijn. Gelukkig zien we al onze politici vrolijk meedoen met de meest openbare uiting van dit schadelijke hedonisme op de gay pride.
Het mag niet, maar het is bekend dat de Poolse politie graag even de andere kant opkijkt als een groep kaalkopjes besluit te gaan potenrammen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon een ander persoon afranselen in Polen? Zonder consequenties? Goed verhaal.
Jezus Christus, lees je wel wat er staat of komt het je niet zo goed uit? Homo's hebben niet dezelfde rechten als niet-homo's. Dus er is geen gelijkheid wat dat betreft en daar zetten dit soort organen zich voor in.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen heeft bescherming nodig. Daarvoor hebben we de politie en justitie.
En zie hier dus waarom er belangengroeperingen moeten zijn voor homo's. Omdat er nog altijd anno 2016 mensen rondlopen die homo's minder rechten toe willen kennen dan niet-homo's.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar we willen geen moslims hier hoor want dat zou een achteruitgang betekenen m.b.t. de mate van beschaving!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook latent aanwezig is.
Latent? Wat nou latent?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook (zij het nog latent) aanwezig is.
Denk je dat of weet je dat nou zekerquote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze qua homoacceptatie even ver zijn als hier, maar er is geen wet tegen homoseksualiteit en er is ook geen wet die het toestaat dat homo's mishandeld worden.
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus compleet wat anders dan wat je net zei. Je bent dus gewoon, net als de Poolse regering, homofoob. Zeg dat dan.
Alleen met je eigen post. Ik zeg namelijk nergens dat een homovriendje hebben verkeerd is. Slechts de seksuele moraal die daar vaak bij lijkt te horen.quote:
http://www.aidsfonds.nl/kennis/wereld/nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wetenschappelijke bron graag voor deze boude bewering.
Twee jaar geleden waren ze nog prat op onze Westerse normen en waarden, de Joods-Christelijke cultuur die koste wat kost beschermd zouden moeten worden tegen de achterlijke moslims. Want als ze hier aan de macht kwamen, werden de Geer en Goors van flatgebouwen afgekukeld. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:
Waar wil ik homo's rechten afnemen?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En zie hier dus waarom er belangengroeperingen moeten zijn voor homo's. Omdat er nog altijd anno 2016 mensen rondlopen die homo's minder rechten toe willen kennen dan niet-homo's.
"Schadelijk hedonisme", man man man.
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Falco het volgende:
Triest dat homohaat bij het PVV-volk klaarblijkelijk ook (zij het nog latent) aanwezig is.
Omdat je eerst nog komt met hetzelfde riedeltje als de regering. Maar nu is het wel duidelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je al had gelezen waarom ik denk dat de Polen het hebben afgeschaft waarom voel je dan de behoefte om het nog eens te vragen?
Sorry, de volgende keer zal ik ipv PVV-volk wel weer Tokkie-volk schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kun je even een citaat posten uit het partijprogramma van de PVV die intolerantie jegens homo's aanmoedigt? Of lezen we hier het zoveelste linkse leugentje?
Dat jij een gesloten geest hebt ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je eerst nog komt met hetzelfde riedeltje als de regering. Maar nu is het wel duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |