Precies. Als jij joden of homo's wilt klappen omdat jij daar als rechtgeaarde katholieke homeboy nu eenmaal een kankerhekel aan hebt, dan moet dat gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:29 schreef Woestijnvos het volgende:
Goede beslissing van de Poolse regering. Die diensten doen meer kwaad dan goed.
Het bevorderen van gelijke behandeling en gelijke rechten voor iedereen is een linkse hobby ja?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Weg met die linkse hobbies. Goed zo Polen!
Naïviteit.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevorderen van gelijke behandeling en gelijke rechten voor iedereen is een linkse hobby ja?
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:quote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Weg met die linkse hobbies. Goed zo Polen!
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?quote:The Times of Israel reported that Polish prosecutors last launched 1,500 probes into cases of alleged discrimination and racially motivated hate crimes, up from the investigation of 60 such cases in 2009.
Ik geloof dat jij jezelf niet echt begrijptquote:
hate crimes = ook altijd linksquote:Op zondag 15 mei 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:
[..]
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat jij jezelf niet echt begrijpt
Ach, wat kan jou de kuthomo's rotten, nietwaar? Slinks knuffelgezeik.quote:
Daar heb je vast en zeker dan wel objectief onderzoek van, die deze gewaagde uitspraak kan onderbouwen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef berko13 het volgende:
[..]
Vrouwen vandaag zijn veel ongelukkiger dan hun moeders en grootmoeders, ook al zijn ze vrijer dan ooit.
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
hate crimes = ook altijd links
Deze Poolse regering zit er vanaf november vorig jaar, dus een lichtelijk vreemde conclusie.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:
[..]
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?
Zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wat een idioterie op de zondagochtend
Waarom? Het heeft namelijk vrij weinig te maken met de regering die er nu zit, maar de maatschappelijke positie van minderheden in Polen.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze Poolse regering zit er vanaf november vorig jaar, dus een lichtelijk vreemde conclusie.
Het had er voor mij de schijn van dat jij de toename van het aantal procedures 'rechts' aanwreef. Immers de beslissing om dit orgaan te ontmantelen is afkomstig van deze regering.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Het heeft namelijk vrij weinig te maken met de regering die er nu zit, maar de maatschappelijke positie van minderheden in Polen.
En dan te bedenken dat ze in Polen amper moslims hebben en het vooral de rechten van homo's en Joden aangaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hypocrieten zijn niet serieus te nemen , vol met Islamhaat.
Mooie beschrijving van de achterlijke GeenStijl-generatie van tegenwoordig!quote:Op zondag 15 mei 2016 08:47 schreef Barbusse het volgende:
Een land dat bekend staat om rabiaat antisemitisme en homohaat op handen dragen omdat ze een antiracismebureau sluitenMoslimlanden er met de haren bijslepen om het te kunnen rechtvaardigen
Als je goed leest dan kun je zien dat de toename die beschreven wordt nog van voordat de nieuwe regering plaats nam is.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het had er voor mij de schijn van dat jij de toename van het aantal procedures 'rechts' aanwreef. Immers de beslissing om dit orgaan te ontmantelen is afkomstig van deze regering.
Inderdaad.Zo las ik het ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je goed leest dan kun je zien dat de toename die beschreven wordt nog van voordat de nieuwe regering plaats nam is.
Nou, dat geeft toch wel aan dat Polen nog een hele lange weg te gaan heeft tov gelijke behandeling van minderheden zoals joden en homo's toch? En het sluiten van een bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling en strijd tegen racisme lijkt me dan ook niet echt bevorderlijk. Toch zitten er hier tig users te juichen. De enige conclusie kan slechts zijn is dat zij dus tegen gelijke behandeling zijn. Kunnen ze wel aankomen met opmerkingen als "linkse hobbies", maar het heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Om maar te zwijgen over de compleet debiele conspiray theories die sommigen uiten. Zoals "centra die meeheulen met de pro EU anti Europese elite". Dan ben je een zelfverkozen idiootquote:
Temeer daar dat dezelfde mensen zijn, die moord en brand zouden schreeuwen als een islamitisch land hetzelfde zou doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat geeft toch wel aan dat Polen nog een hele lange weg te gaan heeft tov gelijke behandeling van minderheden zoals joden en homo's toch? En het sluiten van een bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling en strijd tegen racisme lijkt me dan ook niet echt bevorderlijk. Toch zitten er hier tig users te juichen. De enige conclusie kan slechts zijn is dat zij dus tegen gelijke behandeling zijn. Kunnen ze wel aankomen met opmerkingen als "linkse hobbies", maar het heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Om maar te zwijgen over de compleet debiele conspiray theories die sommigen uiten. Zoals "centra die meeheulen met de pro EU anti Europese elite". Dan ben je een zelfverkozen idioot
Merkel kruipt voor Polen. Merkel kruipt voor Erdogan. Goh, waar was ooit dat trotse pro-Europese ideaal die nu voor een appel en een peer wordt verkwanseld?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat geeft toch wel aan dat Polen nog een hele lange weg te gaan heeft tov gelijke behandeling van minderheden zoals joden en homo's toch? En het sluiten van een bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling en strijd tegen racisme lijkt me dan ook niet echt bevorderlijk. Toch zitten er hier tig users te juichen. De enige conclusie kan slechts zijn is dat zij dus tegen gelijke behandeling zijn. Kunnen ze wel aankomen met opmerkingen als "linkse hobbies", maar het heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Om maar te zwijgen over de compleet debiele conspiray theories die sommigen uiten. Zoals "centra die meeheulen met de pro EU anti Europese elite". Dan ben je een zelfverkozen idioot
Dat is een andere discussie en heeft niks te maken met dit topic. Je kunt natuurlijk ook gewoon ingaan op mijn post.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Merkel kruipt voor Polen. Merkel kruipt voor Erdogan. Goh, waar was ooit dat trotse pro-Europese ideaal die nu voor een appel en een peer wordt verkwanseld?
Daarom uit de EU met dit gekkenhuiscircus. Eigen land, eigen baas.
Precies. Daarom; zelfreflectie ontberende intolerante idioten zijn het.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Temeer daar dat dezelfde mensen zijn, die moord en brand zouden schreeuwen als een islamitisch land hetzelfde zou doen.
Nog minder rechten voor minderheden in moslim landen? Hoe zou ik me dat voor moeten stellen?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Temeer daar dat dezelfde mensen zijn, die moord en brand zouden schreeuwen als een islamitisch land hetzelfde zou doen.
Is off topic. Probeer nou eens niet willekeurig moslims te bashen maar ga in op de OP.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nog minder rechten voor minderheden in moslim landen? Hoe zou ik me dat voor moeten stellen?
Ik begon er niet over.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is off topic. Probeer nou eens niet willekeurig moslims te bashen maar ga in op de OP.
Beetje kinderachtige reactie dit.quote:
Die malloten denken dat de overheidsinstantie die wordt opgeheven vooral wordt gebruikt om moslims te knuffelen en het hand boven het hoofd te houden. Het punt is echter dat er relatief weinig moslims in Polen wonen en dat deze instantie vooral de positie van joden en homo's moet bevorderen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:04 schreef Falco het volgende:
Wat een rare reacties in dit topic
De NLse regering doet er verstandig om meer te gaan investeren in het onderwijs.
Zou verstandig zijn, maar ik denk dat het voor velen te laat is.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:04 schreef Falco het volgende:
Wat een rare reacties in dit topic
De NLse regering doet er verstandig om meer te gaan investeren in het onderwijs.
On topic:quote:Op zondag 15 mei 2016 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje kinderachtige reactie dit.
Als je niet on topic wilt gaan kun je beter niet posten.
Dus wanneer je als homo of jood in elkaar wordt geslagen vanwege je geaardheid of afkomst, dan moet je niet zeiken? Want als je je niet kunt redden, ben je gewoon een flapdrol?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
On topic:
Goed bezig van de Polen. Als je het zelf niet kan redden in de vrije Westerse wereld en hulp nodig hebt ben je niet goed bezig.
Ik neem aan dat er wetten zijn dat je niet in elkaar geslagen mag worden als persoon. Hoeven geen speciale centra en wetten voor te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus wanneer je als homo of jood in elkaar wordt geslagen vanwege je geaardheid of afkomst, dan moet je niet zeiken? Want als je je niet kunt redden, ben je gewoon een flapdrol?
In Polen? Wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wetten zijn dat je niet in elkaar geslagen mag worden als persoon. Hoeven geen speciale centra en wetten voor te zijn.
Misschien de OP nog een keer lezen, chef.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wetten zijn dat je niet in elkaar geslagen mag worden als persoon. Hoeven geen speciale centra en wetten voor te zijn.
Met andere woorden; antisemitisme en homohaat is gewoon ok, ze moeten maar op een vechtsport gaan of een wapen dragen om zichzelf te redden indien nodig. Juist.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
On topic:
Goed bezig van de Polen. Als je het zelf niet kan redden in de vrije Westerse wereld en hulp nodig hebt ben je niet goed bezig.
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon een ander persoon afranselen in Polen? Zonder consequenties? Goed verhaal.
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt?
De naiviteit zou bijna aandoenlijk zijn als het niet zou getuigen van zulke tenenkrommende blinde domheid. Bijna dan he?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt?
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met andere woorden; antisemitisme en homohaat is gewoon ok, ze moeten maar op een vechtsport gaan of een wapen dragen om zichzelf te redden indien nodig. Juist.
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.
Think again. Als zelfs politici zich gedragen als hierboven.quote:Homophobic attitudes were prevalent among Polish lawmakers when Robert Biedron was elected as a member of parliament back in 2011.
"I was the first member of the Polish parliament who was openly gay," Biedron says, "and they would not be brave enough to shake hands publicly because somebody would think they're gay."
Denk je dat of weet je het zekerquote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je het zeker?
Man, man, man, wat een triestheid.
Met een overdreven hyperbool vermomd als vraag kom je er niet. Je vind het ok dat een bureau welke racisme wilt bestrijden dicht mag want "men moet zichzelf maar kunnen redden in de westerse maatschappij", en daarna aan komen zetten met "Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten." Wat is het nou? Ok dat zo'n bureau er niet is of ok dat zo'n bureau er wel is? En zo ja ofte zo nee; waarom dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?
Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen?
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.
En waar meen je dat in godsnaam te lezen?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?
Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En waar meen je dat in godsnaam te lezen?
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.
Heb je nog een argument in te brengen?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je het zeker?
Man, man, man, wat een triestheid.
Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
[..]
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
Heel leuk allemaal, maar waarom denk je dat de regering juist deze organisatie sluit?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
https://www.washingtonpos(...)rtion-law-draconian/quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verlicht westers land hoorquote:Poland is already lagging behind most of Western Europe on LGBT rights, providing no recognition of same-sex relationships, banning same-sex marriage and adoption, and refusing to recognise trans people.
Party leader Jaroslaw Kaczynski has claimed previously that “the affirmation of homosexuality will lead to the downfall of civilisation” – while officials have also compared homosexuality to “paedophilia, necrophilia and zoophilia”, stating that “this kind of behaviour, just like alcoholism and drug abuse should not be promoted”.
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.
Op de vorige regering had een meerderheid van de Polen gestemd, dus het moet heel raar zijn als de meerderheid wel achter homo's niet vermoorden staat, maar de politie buiten de maatschappij staat.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |