abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162211199
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Deze Poolse regering zit er vanaf november vorig jaar, dus een lichtelijk vreemde conclusie.
Waarom? Het heeft namelijk vrij weinig te maken met de regering die er nu zit, maar de maatschappelijke positie van minderheden in Polen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 15 mei 2016 @ 11:24:59 #77
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_162211259
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom? Het heeft namelijk vrij weinig te maken met de regering die er nu zit, maar de maatschappelijke positie van minderheden in Polen.
Het had er voor mij de schijn van dat jij de toename van het aantal procedures 'rechts' aanwreef. Immers de beslissing om dit orgaan te ontmantelen is afkomstig van deze regering.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_162211296
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit dus.

Die hypocrieten zijn niet serieus te nemen , vol met Islamhaat.
En dan te bedenken dat ze in Polen amper moslims hebben en het vooral de rechten van homo's en Joden aangaat.
pi_162211351
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 08:47 schreef Barbusse het volgende:
Een land dat bekend staat om rabiaat antisemitisme en homohaat op handen dragen omdat ze een antiracismebureau sluiten :') Moslimlanden er met de haren bijslepen om het te kunnen rechtvaardigen :')
Mooie beschrijving van de achterlijke GeenStijl-generatie van tegenwoordig!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2016 11:30:25 ]
pi_162211479
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het had er voor mij de schijn van dat jij de toename van het aantal procedures 'rechts' aanwreef. Immers de beslissing om dit orgaan te ontmantelen is afkomstig van deze regering.
Als je goed leest dan kun je zien dat de toename die beschreven wordt nog van voordat de nieuwe regering plaats nam is.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 15 mei 2016 @ 11:39:17 #81
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_162211528
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als je goed leest dan kun je zien dat de toename die beschreven wordt nog van voordat de nieuwe regering plaats nam is.
Inderdaad.Zo las ik het ook.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_162211681
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad.Zo las ik het ook.
Nou, dat geeft toch wel aan dat Polen nog een hele lange weg te gaan heeft tov gelijke behandeling van minderheden zoals joden en homo's toch? En het sluiten van een bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling en strijd tegen racisme lijkt me dan ook niet echt bevorderlijk. Toch zitten er hier tig users te juichen. De enige conclusie kan slechts zijn is dat zij dus tegen gelijke behandeling zijn. Kunnen ze wel aankomen met opmerkingen als "linkse hobbies", maar het heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Om maar te zwijgen over de compleet debiele conspiray theories die sommigen uiten. Zoals "centra die meeheulen met de pro EU anti Europese elite". Dan ben je een zelfverkozen idioot :')
  zondag 15 mei 2016 @ 11:50:37 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162211753
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, dat geeft toch wel aan dat Polen nog een hele lange weg te gaan heeft tov gelijke behandeling van minderheden zoals joden en homo's toch? En het sluiten van een bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling en strijd tegen racisme lijkt me dan ook niet echt bevorderlijk. Toch zitten er hier tig users te juichen. De enige conclusie kan slechts zijn is dat zij dus tegen gelijke behandeling zijn. Kunnen ze wel aankomen met opmerkingen als "linkse hobbies", maar het heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Om maar te zwijgen over de compleet debiele conspiray theories die sommigen uiten. Zoals "centra die meeheulen met de pro EU anti Europese elite". Dan ben je een zelfverkozen idioot :')
Temeer daar dat dezelfde mensen zijn, die moord en brand zouden schreeuwen als een islamitisch land hetzelfde zou doen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_162211757
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Merkel kruipt voor Polen. Merkel kruipt voor Erdogan. Goh, waar was ooit dat trotse pro-Europese ideaal die nu voor een appel en een peer wordt verkwanseld?

Daarom uit de EU met dit gekkenhuiscircus. Eigen land, eigen baas.
pi_162211780
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Merkel kruipt voor Polen. Merkel kruipt voor Erdogan. Goh, waar was ooit dat trotse pro-Europese ideaal die nu voor een appel en een peer wordt verkwanseld?

Daarom uit de EU met dit gekkenhuiscircus. Eigen land, eigen baas.
Dat is een andere discussie en heeft niks te maken met dit topic. Je kunt natuurlijk ook gewoon ingaan op mijn post.
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Temeer daar dat dezelfde mensen zijn, die moord en brand zouden schreeuwen als een islamitisch land hetzelfde zou doen.
Precies. Daarom; zelfreflectie ontberende intolerante idioten zijn het.
pi_162211847
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog minder rechten voor minderheden in moslim landen? Hoe zou ik me dat voor moeten stellen?
pi_162211867
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nog minder rechten voor minderheden in moslim landen? Hoe zou ik me dat voor moeten stellen?
Is off topic. Probeer nou eens niet willekeurig moslims te bashen maar ga in op de OP.
pi_162211951
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is off topic. Probeer nou eens niet willekeurig moslims te bashen maar ga in op de OP.
Ik begon er niet over.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:04:37 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_162212015
Wat een rare reacties in dit topic :')

De NLse regering doet er verstandig om meer te gaan investeren in het onderwijs.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_162212069
quote:
13s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik begon er niet over.
Beetje kinderachtige reactie dit.

Als je niet on topic wilt gaan kun je beter niet posten.
pi_162212071
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:04 schreef Falco het volgende:

De NLse regering doet er verstandig om meer te gaan investeren in het onderwijs.
Die malloten denken dat de overheidsinstantie die wordt opgeheven vooral wordt gebruikt om moslims te knuffelen en het hand boven het hoofd te houden. Het punt is echter dat er relatief weinig moslims in Polen wonen en dat deze instantie vooral de positie van joden en homo's moet bevorderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162212080
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:04 schreef Falco het volgende:

Zou verstandig zijn, maar ik denk dat het voor velen te laat is.
pi_162212291
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje kinderachtige reactie dit.

Als je niet on topic wilt gaan kun je beter niet posten.
On topic:

Goed bezig van de Polen. Als je het zelf niet kan redden in de vrije Westerse wereld en hulp nodig hebt ben je niet goed bezig.
pi_162212334
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

On topic:

Goed bezig van de Polen. Als je het zelf niet kan redden in de vrije Westerse wereld en hulp nodig hebt ben je niet goed bezig.
Dus wanneer je als homo of jood in elkaar wordt geslagen vanwege je geaardheid of afkomst, dan moet je niet zeiken? Want als je je niet kunt redden, ben je gewoon een flapdrol?
pi_162212358
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus wanneer je als homo of jood in elkaar wordt geslagen vanwege je geaardheid of afkomst, dan moet je niet zeiken? Want als je je niet kunt redden, ben je gewoon een flapdrol?
Ik neem aan dat er wetten zijn dat je niet in elkaar geslagen mag worden als persoon. Hoeven geen speciale centra en wetten voor te zijn.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:25:01 #96
66444 Lord_Vetinari
pi_162212375
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er wetten zijn dat je niet in elkaar geslagen mag worden als persoon. Hoeven geen speciale centra en wetten voor te zijn.
In Polen? Wat denk je zelf?
pi_162212384
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In Polen? Wat denk je zelf?
Je mag dus gewoon een ander persoon afranselen in Polen? Zonder consequenties? Goed verhaal.
pi_162212400
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Misschien de OP nog een keer lezen, chef.
pi_162212417
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

On topic:

Met andere woorden; antisemitisme en homohaat is gewoon ok, ze moeten maar op een vechtsport gaan of een wapen dragen om zichzelf te redden indien nodig. Juist.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:28:54 #100
66444 Lord_Vetinari
pi_162212430
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je mag dus gewoon een ander persoon afranselen in Polen? Zonder consequenties? Goed verhaal.
Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')