abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162212462
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt? _O-
Denk dat ze een mishandeling wel behandelen ja, ongeacht de reden.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:31:11 #102
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162212470
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij denkt dat als een homosexuele Pool aangifte gaat doen van een afranseling dat er dan daadwerkelijk iets gebeurt? _O-
De naiviteit zou bijna aandoenlijk zijn als het niet zou getuigen van zulke tenenkrommende blinde domheid. Bijna dan he?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162212494
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met andere woorden; antisemitisme en homohaat is gewoon ok, ze moeten maar op een vechtsport gaan of een wapen dragen om zichzelf te redden indien nodig. Juist.
Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?
  zondag 15 mei 2016 @ 12:34:43 #104
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162212541
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

quote:
Homophobic attitudes were prevalent among Polish lawmakers when Robert Biedron was elected as a member of parliament back in 2011.

"I was the first member of the Polish parliament who was openly gay," Biedron says, "and they would not be brave enough to shake hands publicly because somebody would think they're gay."
Think again. Als zelfs politici zich gedragen als hierboven.

En die quote komt notabene uit een zo positief mogelijk artikel. Alleen was het wel geschreven voordat de nieuwe regering gekozen werd.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:36:22 #105
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_162212577
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Denk je dat of weet je het zeker :D?

Man, man, man, wat een triestheid.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_162212610
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:

[..]

zondag 15 mei 2016 @ 12:38:19 #107
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162212614
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen? Mooi dit. Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten. Of is dat dan niet waar?
Met een overdreven hyperbool vermomd als vraag kom je er niet. Je vind het ok dat een bureau welke racisme wilt bestrijden dicht mag want "men moet zichzelf maar kunnen redden in de westerse maatschappij", en daarna aan komen zetten met "Ze zeggen toch ook iets efficienters op te gaan zetten." Wat is het nou? Ok dat zo'n bureau er niet is of ok dat zo'n bureau er wel is? En zo ja ofte zo nee; waarom dan?
pi_162212663
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Want zonder dit orgaan gaat elke jood en homo in elkaar geslagen worden in Polen?
Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.
pi_162212743
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zonder dit orgaan weet je in ieder geval dat de zaken niet echt gaan verbeteren.
Want de politie en de wetten tegen homo's slaan zijn ook afgeschaft?
pi_162212791
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En waar meen je dat in godsnaam te lezen?
  zondag 15 mei 2016 @ 12:48:40 #111
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_162212812
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162212951
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waar meen je dat in godsnaam te lezen?
Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want dat orgaan is voor jan lul in het leven geroepen? Er zijn in Polen namelijk helemaal geen probleem met de behandeling van homo's en joden.
Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
pi_162212969
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb je nog een argument in te brengen?
pi_162213003
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zie hier allemaal van die hel en verdoemenis posts, maar er veranderd volgens mij wettelijk helemaal niks aan de status van minderheden.
Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:58:30 #115
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_162213017
quote:

[..]

[..]

Ik kan me nog de overweldigende positieve reacties herinneren toen de PVV geld wilde verspillen met de dierenpolitie. Oh wacht. Joden en homo's worden ook hier meer in elkaar geslagen, maar er is daar al een organisatie voor: de politie. Al die overbodige extra organisaties zijn er alleen maar om vrindjes een baan te geven en virtue signalling.
Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162213059
oost-europa heeft gezien wat moslimtuig doet in west-europese landen.
Die leiders kiezen dus wel voor hun eigen volk, hulde!
  zondag 15 mei 2016 @ 13:01:17 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162213066
quote:

[..]

[..]

Heel leuk allemaal, maar waarom denk je dat de regering juist deze organisatie sluit?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162213076
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of de discriminatie van homo's en joden is gewoon werkelijk een probleem in Polen en dat is de reden dat deze organisatie in het leven is geroepen.
https://www.washingtonpos(...)rtion-law-draconian/
  zondag 15 mei 2016 @ 13:02:55 #119
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162213109
quote:

[..]

Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingen :')

quote:
Poland is already lagging behind most of Western Europe on LGBT rights, providing no recognition of same-sex relationships, banning same-sex marriage and adoption, and refusing to recognise trans people.

Party leader Jaroslaw Kaczynski has claimed previously that “the affirmation of homosexuality will lead to the downfall of civilisation” – while officials have also compared homosexuality to “paedophilia, necrophilia and zoophilia”, stating that “this kind of behaviour, just like alcoholism and drug abuse should not be promoted”.
Verlicht westers land hoor *O*
pi_162213127
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij hebben dat soort organen invloed op de besluitvorming omtrent wetgeving die dergelijke minderheden moeten beschermen.
Dat soort wetgeving is dan ook onzin. Ik vind het niet erger als een Marokkaanse moslim homo in elkaar wordt geslagen ten opzichte van een hetero blanke man. Voorbeelden van dit ''beschermende'' soort wetgeving zijn bijna zonder uitzondering racistisch of discriminerend. Daar moeten we juist vanaf stappen imho.
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op de vorige regering had een meerderheid van de Polen gestemd, dus het moet heel raar zijn als de meerderheid wel achter homo's niet vermoorden staat, maar de politie buiten de maatschappij staat.
  zondag 15 mei 2016 @ 13:03:43 #121
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162213130
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:00 schreef flibber het volgende:
oost-europa heeft gezien wat moslimtuig doet in west-europese landen.
Die leiders kiezen dus wel voor hun eigen volk, hulde!
Nog zo'n idioot die de OP niet goed leest en niet weet dat er nauwelijks moslims wonen in Polen :')
pi_162213141
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alsof dat een goed iets is in Polen, geen wettelijke veranderingen :')

[..]

Verlicht westers land hoor *O*
Ze hebben totaal geen orgaan nodig wat zich inzet voor de wettelijke bescherming van dit soort minderheden inderdaad.
pi_162213143
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nog zo'n idioot die de OP niet goed leest en niet weet dat er nauwelijks moslims wonen in Polen :')
dat willen ze dan ook zo houden....
  zondag 15 mei 2016 @ 13:04:56 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162213156
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:04 schreef flibber het volgende:

[..]

Alsof moslims geen trek hebben in een lekkere theocratie...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 15 mei 2016 @ 13:05:37 #125
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162213181
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:04 schreef flibber het volgende:

[..]

Het heeft niks met de OP te maken. Zat andere topics waar je je xenofobe moslimhaat kunt spuien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')