De Islam is vrouwonvriendelijk, maar de Westerse cultuur ook imo. Vrouwen vandaag zijn veel ongelukkiger dan hun moeders en grootmoeders, ook al zijn ze vrijer dan ooit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Het bewijst wel dat dat soort mensen helemaal niet zo veel anders dan een moslimfundamentalist denken een dat argumenten zoals "de islam is vrouwonvriendelijk" alleen maar niet-gemeende smoesjes zijn om xenofobie wat acceptabeler te laten lijken.
Jij weet niet wat ik tegen wie zeg.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Dat moet je tegen jouw Turkse broeders zeggen als het gaat om de Koerdenvraagstuk. Wat aan de gang is in Oost-Turkije komt nog het meest in de buurt van een Holocaust. Een Koerdische holocaust om precies te zijn.
Eigen schuld, dikke bult. Werken zullen zequote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef berko13 het volgende:
[..]
Vrouwen vandaag zijn veel ongelukkiger dan hun moeders en grootmoeders, ook al zijn ze vrijer dan ooit.
Niks nieuws onder de NWS zon toch?quote:
Zeker. Mensen die roepen dat ze niet hard genoeg gestraft zijn in de tweede wereldoorlog zijn wel ziek. Of bedoel je dat niet?quote:
Aaah, wat doe je? Mn ogen! De dag is net begonnen en nu al naar de klote..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is dus fel tegen. Ter illustratie.
Precies. Als jij joden of homo's wilt klappen omdat jij daar als rechtgeaarde katholieke homeboy nu eenmaal een kankerhekel aan hebt, dan moet dat gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:29 schreef Woestijnvos het volgende:
Goede beslissing van de Poolse regering. Die diensten doen meer kwaad dan goed.
Het bevorderen van gelijke behandeling en gelijke rechten voor iedereen is een linkse hobby ja?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Weg met die linkse hobbies. Goed zo Polen!
Naïviteit.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevorderen van gelijke behandeling en gelijke rechten voor iedereen is een linkse hobby ja?
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:quote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Weg met die linkse hobbies. Goed zo Polen!
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?quote:The Times of Israel reported that Polish prosecutors last launched 1,500 probes into cases of alleged discrimination and racially motivated hate crimes, up from the investigation of 60 such cases in 2009.
Ik geloof dat jij jezelf niet echt begrijptquote:
hate crimes = ook altijd linksquote:Op zondag 15 mei 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:
[..]
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat jij jezelf niet echt begrijpt
Ach, wat kan jou de kuthomo's rotten, nietwaar? Slinks knuffelgezeik.quote:
Daar heb je vast en zeker dan wel objectief onderzoek van, die deze gewaagde uitspraak kan onderbouwen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef berko13 het volgende:
[..]
Vrouwen vandaag zijn veel ongelukkiger dan hun moeders en grootmoeders, ook al zijn ze vrijer dan ooit.
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
hate crimes = ook altijd links
Deze Poolse regering zit er vanaf november vorig jaar, dus een lichtelijk vreemde conclusie.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En even volgend op mijn vraag in mijn vorige post:
[..]
Dit mogen we dan scharen onder rechtse hobbies?
Zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wat een idioterie op de zondagochtend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |