Het zou wel lekker opruimenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:02 schreef Basp1 het volgende:
Als homo's nu eens vernietigingskampen gaan bouwen om homofoben uit te roeien zou dat niet helpen?
Zitten er ook hommo's op fok dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:48 schreef tong80 het volgende:
Ben wel opgelucht. Heb homo's in m'n vriendenkring. Ook negers trouwens.
SCH FOK!t niet meer NanKing nog wel net zoals Rapordix en SuperwormJim.quote:
Type o Negative had ook zo iets bij de melkweg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:22 schreef bonke het volgende:
jammer dat ik niet in Amsterdam woon anders zou ik voor de lol naar dat optreden gaan met een shirt waar op staat " you're gay" en dan zo`n uncle sam figuur daarboven![]()
heheh
die bestaat ook nog bijna
[ afbeelding ]
Mooi toch ? Hij roept overal dat homo's doodgemarteld moeten worden, zij roepen overal dat hij niet lief is. Vrijheid van meningsuiting overal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:50 schreef FlyDutchMan het volgende:
Gaan die homo's nu overal waar deze man loopt achter hem aanlopen en heel hard "boe" roepen? Alsof dat gezeik met bevrijdingsdag nog niet genoeg was, nu mag hij nergens meer optreden?
Behalve dan dat hij dat nergens heeft geroepen en dat zij zich niet beperken tot "wij vinden steen niet lief".quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mooi toch ? Hij roept overal dat homo's doodgemarteld moeten worden, zij roepen overal dat hij niet lief is. Vrijheid van meningsuiting overal.
doodgemarteld ?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef SR4 het volgende:
Lekker belangrijk dat hij homofoob is. Vrijheid van meningsuiting, niet alles hoeft te wijken voor het COC.
Homofobie bestaat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:02 schreef Basp1 het volgende:
Als homo's nu eens vernietigingskampen gaan bouwen om homofoben uit te roeien zou dat niet helpen?
Is wel te zien aan post 3 en 4 ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit.
De PC cultuur begint uit de hand te lopen en dat is een stuk gevaarlijker dan mensen te laten zeggen wat ze denken. Kortzichtigheid weer
Dat gereageer tegen een zogenaamde politiek correcte gebeuren... Waarom wordt telkens maar geroepen op het moment dat er iets over homoseksualiteit en protest in het nieuws komt dat ze een bevoorrechte positie willen of propageren? Ook al vind ik dat het COC zijn pijlen soms op de verkeerde doelen schiet, het is helemaal niet de issue dat homoseksuelen het beter willen hebben dan hetero's of dat iedereen het leuk moet vinden om (om even in FOK!argumentatie te komen) in zijn reet geneukt te worden...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit.
De PC cultuur begint uit de hand te lopen en dat is een stuk gevaarlijker dan mensen te laten zeggen wat ze denken. Kortzichtigheid weer
Dat Nederland een schijntolerant land is, is mij al jaren duidelijk. Maar in dit geval heb je een willekeurige gast die het woord "homo" weleens als belediging gebruikt en blijkbaar ergens in de afgelopen tijd onder de aandacht van het COC is gekomen en die moet nu volgens hun overal geweerd worden op plaatsen waar zijn eventueel negatieve mening over homo's niet eens relevant is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat gereageer tegen een zogenaamde politiek correcte gebeuren... Waarom wordt telkens maar geroepen op het moment dat er iets over homoseksualiteit en protest in het nieuws komt dat ze een bevoorrechte positie willen of propageren? Ook al vind ik dat het COC zijn pijlen soms op de verkeerde doelen schiet, het is helemaal niet de issue dat homoseksuelen het beter willen hebben dan hetero's of dat iedereen het leuk moet vinden om (om even in FOK!argumentatie te komen) in zijn reet geneukt te worden...
Wat door dit soort dingen meer aan het licht komt is de schijntolerantie, wat ik wel een tikkeltje erger vind dan politiek correctheid. de schijn dat Nederlanders moreel een goed en sterk volk zijn op de momenten dat dat handig uit komt, maar zodra er een hokje voorbij komt waar men zich niet mee kan vereenzelvigen,dan doet dat hokje aan propaganda die we niet moeten willen accepteren en tolereren. Vooral als er aan dat hokje een hoop vooroordelen of stereotypering hangt, zoals bij homoseksuelen en vooral transgenders en interseksuelen, dan zie je dat er van tolerantie weinig sprake meer is. Mooi voorbeeld wordt hier al gegeven: het gaat er niet om dat LGBT mensen een bevoorrechte positie willen innemen, ze willen alleen dat ze net als ieder ander zonder gekloot, gepest, gedreig en " als minder worden gezien" leven en hetzelfde kunnen en mogen doen. Waarom zou dat niet mogen of kunnen?
Ik kan nog wel even verder gaan met wat meer verdieping (bijvoorbeeld dat de stereotypering van homoseksualiteit en de alsmaar zwakke en feminiserende rol die door veel " stoere mannen" er aan wordt gehangen), maar ik weet niet of dat zin heeft hier.
Daarom zeg ik ook erbij dat COC zijn pijlen vaak ook op de verkeerde doelen schiet. Kijk, wat ie misschien heeft getwitterd is ook niet echt heel koosjer en er had mijns inziens ook anders mee kunnen worden omgegaan. Ik reageer meer tegen de mensen die dit bericht aangrijpen in hun zogenaamde war against "policors", die LGBT mensen alleen maar zien zitten als ze ermee kunnen schermen tegen de moslims.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:56 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat Nederland een schijntolerant land is, is mij al jaren duidelijk. Maar in dit geval heb je een willekeurige gast die het woord "homo" weleens als belediging gebruikt en blijkbaar ergens in de afgelopen tijd onder de aandacht van het COC is gekomen en die moet nu volgens hun overal geweerd worden op plaatsen waar zijn eventueel negatieve mening over homo's niet eens relevant is.
Dat is gewoon vervelend en zuigend gedrag. Prima als je problemen hebt met zijn uitspraken, als je denkt dat ze verboden zijn kun je hem aangeven en hopen dat hij zo bestraft wordt. Alleen dat is niet wat het COC wil, die willen deze man zijn carrière kapotmaken. Ze willen dat hij bij elk optreden geweerd wordt, want nou nou nou die uitspraken op Twitter kunnen echt niet.
Dit is inderdaad gewoon een schreeuw om aandacht, ik had hiervoor ook nog nooit van hem gehoord, nu is ie al dagenlang in het nieuws. PR stuntje dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Resistor het volgende:
Als die langtenen nou niets hadden gezegd had ik nooit van die 'artiest' gehoord.
Ik denk dat die Jan (zou mij niets verbazen als hij echt zo heet) daar wel blij mee is, beetje extra aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |