Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
Natuurlijke schoonheden kunnen zich niet plamuren idd, dan pakt de make-up niet
Dat is seksistisch. Ik mag wel meepraten toch? Ik weet meer dan gemiddelde vrouw over make-up.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.
Travo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat is seksistisch. Ik mag wel meepraten toch? Ik weet meer dan gemiddelde vrouw over make-up.
Beauty lies in the eye of the beholder....quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef Matip het volgende:
maar wie ben ik als man om iets over make-up te zeggen toch
erg klasse dat je fotomodellen hebt geneuktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beauty lies in the eye of the beholder....
Vrouwen die ik aantrekkelijk vind, komen bij jou misschien niet eens de deur binnen...
Nergens beweer ik dat alle fotomodellen zijn.
[troll] stiekem waren ze dat natuurlijk wel, maar dat gaat je geen ene tyfus aan [/troll]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.
Leuk sarcasme....meld me even wanneer ik moet lachen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
erg klasse dat je fotomodellen hebt geneukt
lol denken dt ik denk aan jou als ik make-up op doequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...
En niet quasi femi gezeik van: "ik doe het voor mezelf op"...als je buiten loopt, kijkt iedereen tegen je porem aan en je kijkt niet tegen jezelf aan...
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...
En niet quasi femi gezeik van: "ik doe het voor mezelf op"...als je buiten loopt, kijkt iedereen tegen je porem aan en je kijkt niet tegen jezelf aan...
Begrijpend leren lezen, blijft moeilijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
lol denken dt ik denk aan jou als ik make-up op doe
lol naļefquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Begrijpend leren lezen, blijft moeilijk!
Met een advies je voordeel doen staat niet gelijk aan mij denken terwijl je make up doet...
Hippie soepjurk. Lache man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneuktquote:
Ja idd vrouwen doen nooit make-up als ze de hele dag binnen blijven en niemand ze zal zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
wowquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneukt
Leuk deze vergelijking...al gaat hij niet helemaal op. Ten eerste kleding dragen is een grotere noodzaak dan je gezicht volplamuren (dat is waar ik kritiek op lever).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?
Jouw redenering is foutquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk deze vergelijking...al gaat hij niet helemaal op. Ten eerste kleding dragen is een grotere noodzaak dan je gezicht volplamuren (dat is waar ik kritiek op lever).
En natuurlijk kies ik en draag ik ook kleding die ik mooi vind en dat mij goed gevoel geeft. Een goede presentatie naar de buitenwereld geeft ook vaak veel zelfvertrouwen.
Maar als in jouw wereld goede kleding dragen synoniem is aan porem volplamuren en vervolgens zeggen dat je het alleen voor jezelf doet...go ahead
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneukt
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...
Als je geen kritiek wil, moet je deze zaken niet online pleuren...
Triest dat je humor niet snapt en dat je nu doorgaat op dat modellen gebeuren...
En wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...
Triest dat je humor niet snapt en dat je nu doorgaat op dat modellen gebeuren...
Als je geen kritiek wil, moet je deze zaken niet online pleurenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn handquote:
Wat vind je van mijn natuurlijke makeup?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn hand
Ehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn hand
Hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergis je niet, hij neukt supermodellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
daarom altijd een zwart shirt dragenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen als ze van natuurlijk materialen zijn gemaakt.
Jezus christus!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Matip het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat je hebt gezegd dat er vrouwen bij jou over de vloer zijn geweest die niet bij mij door de deur zouden lopen. Totaal irrelevant toch?
Weer een volwassen vent met waanideeėn hier?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk sarcasme....meld me even wanneer ik moet lachen...
Oke F1978quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
Ik probeerde daarmee te zeggen dat iedereen een eigen smaak heeft...de dames die ik aantrekkelijk vind, vind jij misschien lelijke mormels...
Omdat ik kritiek lever/leverde op volplamuren, wil niet zeggen dat ik onfeilbaar ben...
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....quote:
Nee de leukste leden komen nogquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....
Ik weet niet wat je op doelt maar mensen verdedigen mij hier niet hoor, jij bent gewoon een mongool.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....
Oké. Ga maar weer wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
Ik probeerde daarmee te zeggen dat iedereen een eigen smaak heeft...de dames die ik aantrekkelijk vind, vind jij misschien lelijke mormels...
Omdat ik kritiek lever/leverde op volplamuren, wil niet zeggen dat ik onfeilbaar ben...
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn natuurlijke makeup?
[ afbeelding ]
WAT ZEI JE DAN GVDquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI GVD AL WAT MAAR JAAAA JULLIE VERWELKOMEN MIJ NIET KUTZAKKEN
hey noelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI GVD AL WAT MAAR JAAAA JULLIE VERWELKOMEN MIJ NIET KUTZAKKEN
Je was zelf ook leuk voor een keertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...
Oké Nielsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...
Is het lekker zo'n circlejerk?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je was zelf ook leuk voor een keertje.
En ga nu maar weer weg
wat heeft die er nu weer mee te maken ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
haha jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker elkaar highfiven!!!!
Stuur elkaar ook nog ff dm of pm!
jij hebt daar het meeste verstand van toch? Met je modellen (Al dan niet opgeblazen) En het feit dat je daarover tegen iedereen loopt te paraderen maar geen tegenspraak duidt want dan is dit opeens een groot circlejerk festijn?quote:
Je zit er niet ver naast, maar alleen geen 38!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgelost, zoekserver was gecrashed. Dit is vaker voorgekomen de afgelopen periode, vermoed dat er een probleem met het geheugen isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.![]()
+ Mycroft geeft foutmelding bij mij.
Dat! gaan! wij! zeker! doen!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast, maar alleen geen 38!
Maar veel plezier verder met de circlejerk!
ja, strand zometeen en jij dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa. Nog plannen met die sunshine dan?
dat jij niet kan lezen vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
wat heeft die er nu weer mee te maken ;s
hey maatje, leuk dat je er bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij niet kan lezen vriend
sowieso jelly op iedereen die seks heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef BozeHaas het volgende:
Seks met modellenjullie zijn gewoon viesjelly
braddie pesten, jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef Matip het volgende:
[..]
hey maatje, leuk dat je er bentga je nog wat leuks doen vandaag?
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
jij hebt daar het meeste verstand van toch? Met je modellen (Al dan niet opgeblazen) En het feit dat je daarover tegen iedereen loopt te paraderen maar geen tegenspraak duidt want dan is dit opeens een groot circlejerk festijn?
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Opgelost, zoekserver was gecrashed. Dit is vaker voorgekomen de afgelopen periode, vermoed dat er een probleem met het geheugen is
Mocht het weer voorkomen kan het geen kwaad mij even een DM te sturen, dit probleem hersteld zichzelf niet helaas.
Het is toch irrelevant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij niet kan lezen vriend
Ja ook denk ik. Beetje stoer doen, balletje trappen en bbq. Maar kan natuurlijk ook hele dag binnen zitten. Keuzes keuzesquote:
Wij kunnen prima begrijpend lezen, jij komt alleen steeds met het SBS6 patroon over de circlejerk de hele tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.
Als je teruggaat naar de post over dat modellen gebeuren en het in context plaatst dan snap je natuurlijk dat ik dat met dikke vette knipoog bedoel zie [troll] [/troll]
Maar jullie vriendje Matip had geen argumenten meer dus komt hij heel de tijd om die modellen opmerking terug...
dit hoef je er niet bij te zeggen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisje
ik snapte de bedoeling achter je post wel vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.
Als je teruggaat naar de post over dat modellen gebeuren en het in context plaatst dan snap je natuurlijk dat ik dat met dikke vette knipoog bedoel zie [troll] [/troll]
Maar jullie vriendje Matip had geen argumenten meer dus komt hij heel de tijd om die modellen opmerking terug...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisje
Ziggo ingelicht, je internet zal morgenmiddag tussen 11 en 2 worden afgesloten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk! I can do this all day....zit nog tot juli binnen!!!
ooowh een braddie grapjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ziggo ingelicht, je internet zal morgenmiddag tussen 11 en 2 worden afgesloten.
gr
Gast, dat was toch totaal irrelevant? Wat heeft het nu toegevoegd? Ben je er soms trots op dat jij alleen maar hebt geselecteerd op natuurlijke schoonheden en wilde je subtiel laten weten dat zij ook wel voor jou vielen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Circlejerk, omdat de vaste posters hier iedereen te hulp aan schieten is/was. Crip kan prima voor haar zelf opkomen, maar Matip kan als het geen argumenten meer heeft alleen op modellen terugkomen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wij kunnen prima begrijpend lezen, jij komt alleen steeds met het SBS6 patroon over de circlejerk de hele tijd.
lolzo grappig dat je denkt dat Matip voor mij opkomtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Circlejerk, omdat de vaste posters hier iedereen te hulp aan schieten is/was. Crip kan prima voor haar zelf opkomen, maar Matip kan als het geen argumenten meer heeft alleen op modellen terugkomen...
Laat gaan man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Gast, dat was toch totaal irrelevant? Wat heeft het nu toegevoegd? Ben je er soms trots op dat jij alleen maar hebt geselecteerd op natuurlijke schoonheden en wilde je subtiel laten weten dat zij ook wel voor jou vielen?
Status krijg je door bans ja tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laat gaan man.
Is gewoon weer zo`n onzekere internetheld die zijn status probeert te ontlenen door dit soort dingen rond te bazuinen, want dan krijgen mensen in zijn optiek meer respect voor hem, terwijl hij zichzelf in werkelijkheid alleen maar lager op de ladder zet.
Dat deed ik wel hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
lolzo grappig dat je denkt dat Matip voor mij opkomt
Matip komt de hele tijd op de modellen terug.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Circlejerk, omdat de vaste posters hier iedereen te hulp aan schieten is/was. Crip kan prima voor haar zelf opkomen, maar Matip kan als het geen argumenten meer heeft alleen op modellen terugkomen...
Ja swsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Status krijg je door bans ja toch
iedereen is kansloosquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Uiteindelijk zitten we allemaal op fok dusseee ja
Het beeld van schoonheid is deels gecreėerd door de media. Dus niet geheel subjectief nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
schoonheid is subjectief maar stiekem niet
Oh vermoedde onderhoud, aangezien hij onlangs nog is verbeterd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Opgelost, zoekserver was gecrashed. Dit is vaker voorgekomen de afgelopen periode, vermoed dat er een probleem met het geheugen is
Mocht het weer voorkomen kan het geen kwaad mij even een DM te sturen, dit probleem hersteld zichzelf niet helaas.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het beeld van schoonheid is deels gecreėerd door de media. Dus niet geheel subjectief nee.
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laat gaan man.
Is gewoon weer zo`n onzekere internetheld die zijn status probeert te ontlenen door dit soort dingen rond te bazuinen, want dan krijgen mensen in zijn optiek meer respect voor hem, terwijl hij zichzelf in werkelijkheid alleen maar lager op de ladder zet.
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuilquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matip komt de hele tijd op de modellen terug.
Jij blijft het hebben over de Circlejerk.
Potato potato.
herstelt*quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
real men have curvesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het beeld van schoonheid is deels gecreėerd door de media. Dus niet geheel subjectief nee.
media is ook gewoon een groep mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga jij maar vast, kom ik later welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster ik moet naar de kapper. Gaan we samen?
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beļnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
media is ook gewoon een groep mensen
Kapperroadtrip.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster ik moet naar de kapper. Gaan we samen?
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Proeee het is ook wel lekker weer om de ganze dag bietje te gamen en te blowen
valt ook wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beļnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.
Door sociale media is het schoonheidsideaal wel verbreed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beļnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.
Ga je nu wel een fiets kopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.
Maarja, auto stuk
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Door sociale media is het schoonheidsideaal wel verbreed.
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.
Maarja, auto stuk
Ja natuurlijk, dan heeft hij weer wat content voor z'n youtube kanaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.
En je moeder creėerde jou door haar benen te spreiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Grote modehuizen en merken creėren trends
spannend hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
ughhh ik dacht al waarom ruik ik de heletijd fucking smeerkaas, werd gwn misselijk.
Zit er een dikke klodder op mn tiet.
hoe heb ik dat niet door
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
ughhh ik dacht al waarom ruik ik de heletijd fucking smeerkaas, werd gwn misselijk.
Zit er een dikke klodder op mn tiet.
hoe heb ik dat niet door
Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nu wel een fiets kopen?Nee maar even serieus, waarom heb je daar een hekel aan? Kreeg laatst geen antwoord voor je wegging.
haha no shitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Grote modehuizen en merken creėren trends
nopequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moeder creėerde jou door haar benen te spreiden.
Ik doelde natuurlijk op het strandbezoek, dat is chill.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.
In de laatste paar vlog filmpjes loopt er de hele tijd iemand doorheen te kraaien, dan zijn die van hem alleen in de auto toch leuker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan heeft hij weer wat content voor z'n youtube kanaal.
Koop dan een fatsoenlijke fiets. En dat andere mensen zich als mongolen gedragen op een fiets hoeft niet betekenen dat jij dat ook moet doen. Slap excuus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.
En als ik ook zie hoe asociaal de meeste fietsers zich begeven door het verkeer, door rood, rakelings langs andere mensen fietsen, slingeren etc dan ja, hoeft het voor mij niet zo nodig.
Nu m`n auto het niet meer doet tot Woensdag is dat wél een goede mogelijkheid om gewoon lekker weer overal naar toe te wandelen though.
Haha "ik geef even deze verklaring zodat jullie verder geen aandacht aan hem zullen besteden, want dan kunnen we vooral doorgaan met onze circlejerk. Tevens probeer ik hem via typeringen weg te zetten zodat het lijkt dat ik daar zelf totaal niet gevoelig voor ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laat gaan man.
Maatje van mij, zijn stem kent 2 standen, normaal of schreeuwen... En die 2e gebruikt hij vooral in de auto graag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
In de laatste paar vlog filmpjes loopt er de hele tijd iemand doorheen te kraaien, dan zijn die van hem alleen in de auto toch leuker.
welke gevangenis zit je danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha "ik geef even deze verklaring zodat jullie verder geen aandacht aan hem zullen besteden, want dan kunnen we vooral doorgaan met onze circlejerk. Tevens probeer ik hem via typeringen weg te zetten zodat het lijkt dat ik daar zelf totaal niet gevoelig voor ben.
In werkelijkheid sta ik hier totaal boven, maar ik probeer hem pijn te doen met woorden zoals 'lager op ladder'".
Zo doorzichtig dit, maar je zult wel highfives ontvangen...dit is voor mij entertainment....all day zoals ik al zei...tot juli binnen!
Ik heb sinds een aantal dagen (Althans m`n moeder heeft die) Een fatsoenlijke fiets. Maar ik heb gewoon niks meer met fietsen, vind er niks aan. Ga dan liever een paar kilometer lopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Koop dan een fatsoenlijke fiets. En dat andere mensen zich als mongolen gedragen op een fiets hoeft niet betekenen dat jij dat ook moet doen. Slap excuus.
gelukkig met auto niet zulke mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.
En als ik ook zie hoe asociaal de meeste fietsers zich begeven door het verkeer, door rood, rakelings langs andere mensen fietsen, slingeren etc dan ja, hoeft het voor mij niet zo nodig.
Nu m`n auto het niet meer doet tot Woensdag is dat wél een goede mogelijkheid om gewoon lekker weer overal naar toe te wandelen though.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Dat je je dood kan ergeren aan andere weggebruikers snap ik wel.quote:
Mode tijdschrijften zijn ook een vorm van media. Bovendien worden de nieuwste trends bijgewoond door media om dit vervolgens te publiceren voor tijdschriften, websites, etc etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar denkt men hier media, dus journalisten met een naaiset aan de gang
spannend hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha "ik geef even deze verklaring zodat jullie verder geen aandacht aan hem zullen besteden, want dan kunnen we vooral doorgaan met onze circlejerk. Tevens probeer ik hem via typeringen weg te zetten zodat het lijkt dat ik daar zelf totaal niet gevoelig voor ben.
In werkelijkheid sta ik hier totaal boven, maar ik probeer hem pijn te doen met woorden zoals 'lager op ladder'".
Zo doorzichtig dit, maar je zult wel highfives ontvangen...dit is voor mij entertainment....all day zoals ik al zei...tot juli binnen!
nee hoor, die verspreiden slechts wat die huizen in elkaar flansenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Mode tijdschrijften zijn ook een vorm van media. Bovendien worden de nieuwste trends bijgewoond door media om dit vervolgens te publiceren voor tijdschriften, websites, etc etc.
Trends worden ook gecreėerd door invloedrijke mensen via social media.
Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Dat je je dood kan ergeren aan andere weggebruikers snap ik wel.
Ik ga gewoon naar een winkel en koop wat ik mooi vind. Maarja ik ben dan ook een trendsetterquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Mode tijdschrijften zijn ook een vorm van media. Bovendien worden de nieuwste trends bijgewoond door media om dit vervolgens te publiceren voor tijdschriften, websites, etc etc.
Trends worden ook gecreėerd door invloedrijke mensen via social media.
Dan zouden dingen zoals fashionweek overbodig zijn. Want daar word de mode in de winkel op gebaseerdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, die verspreiden slechts wat die huizen in elkaar flansen
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar een winkel en koop wat ik mooi vind. Maarja ik ben dan ook een trendsetter
wou net hetzelfde typenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik erger me aan mensen maar ik leef ook nog steeds.
dat is het ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan zouden dingen zoals fashionweek overbodig zijn. Want daar word de mode in de winkel op gebaseerd
Ik geef gewoon zelf altijd goede voorbeeld. Altijd netjes hand uitsteken als ik naar links of rechts ga. Niet kutten met mijn mobiel als ik op de fiets zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsen
SE volgens mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:28 schreef Crip het volgende:
heeft hier iemand iphone 6+? Is hij niet te biggie, ik heb kleine handen
Ik ben ook klein en heb sinds een half jaartje een 5,5 inch scherm. Was er zo aan gewend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:28 schreef Crip het volgende:
heeft hier iemand iphone 6+? Is hij niet te biggie, ik heb kleine handen
ik heb geen makeup op o;quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel jammer dat Crip door die plamuurkop de waarheid niet ziet
Eerder een reden om niet meer met de auto te gaan. Als fietser zijn andere fietsers veel minder irritant dan als automobilist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsen
Jawel, juist wel! Maar ik voel mij in de auto (logischerwijs) Een stuk veiliger tussen de fietsers. En als ik loop ook. Maar als ik fiets totaal niet juist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig met auto niet zulke mensen
Alleen bejaarde fietsers zijn irritanter als fietser dan als automobilist, vooral op smalle fietspaden. Fietsen ze ook nog eens lekker naast elkaar zodat je er niet langs kunt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerder een reden om niet meer met de auto te gaan. Als fietser zijn andere fietsers veel minder irritant dan als automobilist.
En dan rijdt Braddie ook nog eens altijd door van die winkelstraten waar je domme acties van voetgangers en fietsers kan verwachten.
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, juist wel! Maar ik voel mij in de auto (logischerwijs) Een stuk veiliger tussen de fietsers. En als ik loop ook. Maar als ik fiets totaal niet juist.
Ben gewoon geen mens die graag gaat fietsen, dus ik hou het wel bij lopen voorlopig.
Zou je aan je sportieve voorkomen niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende
Ben gewoon geen mens die graag gaat fietsen, dus ik hou het wel bij lopen voorlopig.
Ze vouwen inderdaad vrij makkelijk in elkaar ja, zijn ook maar kleine autootjes. Maar toch, ik ben echt hopeloos op een fiets, en (iets) Minder hopeloos in de auto.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenIk heb bij die van mijn moeder gezien hoe makkelijk ze in elkaar vouwen bij een aanrijding.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je aan je sportieve voorkomen niet zeggen.
Naja zolang je af en toe wandelt is het wel prima jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze vouwen inderdaad vrij makkelijk in elkaar ja, zijn ook maar kleine autootjes. Maar toch, ik ben echt hopeloos op een fiets, en (iets) Minder hopeloos in de auto.
Klopt. Gewoon zo doorgaan Braddie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MrBradge het volgende:
Is misschien niet heel veel, maar het is een begin.
Inb4 betoog dat de twingo wel veiliger is dan heel veel ander auto's.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenIk heb bij die van mijn moeder gezien hoe makkelijk ze in elkaar vouwen bij een aanrijding.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zolang je af en toe wandelt is het wel prima ja![]()
Ik ga even de stad in, lunchen met mijn moeder
Denk eerlijk gezegd dat de Twingo een van de onveiligere auto's is in z`n klassequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 betoog dat de twingo wel veiliger is dan heel veel ander auto's.
Ken iemand die met 30 km/u een sloot in is gegleden, maar de passagier heeft door de klap enkele dagen in coma gelegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef Amarantha het volgende:
En dat was niet eens op een weg waar je hard mag of kan rijden.
Ik kan me nog een quote herinneren van vorig jaar rond deze tijd: "ik kom volgend jaar terug en dan blaas ik jullie weg met mijn voortgang."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MrBradge het volgende:
Dat sportieve voorkomen gaat er dit jaar komen man, ben goed aan't sporten en aan't bewegen. Zei ik gister ook al. Ben al 4 kilo kwijt ongeveer. Is misschien niet heel veel, maar het is een begin.
ik hou van cadeautjes uitpakken. Weenie of dat beetje zelfde isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die echt into unboxing videos van elektronica is
Ja kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een quote herinneren van vorig jaar rond deze tijd: "ik kom volgend jaar terug en dan blaas ik jullie weg met mijn voortgang."
wat een verhaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Myrr het volgende:
Ach, ik zat eens achterin een Rover. Moet ook een hele veilige bak zijn ofzo, alleen de linkerhelft van de kofferbak zat tegen de bestuurdersstoel aangeplakt na wat glip glij en een vrachtwagen in de achterkant. Bijna R.I.P. Myrr.
cbsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand waar ik de werkelijke cijfers van de orderontvangsten industrie kan vinden? cbs geeft alleen indexcijfers weer; de ontwikkelingen in procenten t.o.v. 2010
En nu even je vorige post opnieuw lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef MrBradge het volgende:
Ja klopt
Maar ik roep helaas wel vaker dit soort dingen, en dan gaat het een paar weken goed, en val ik weer terug in m`n oude patroon
Dan staat er een melding dat er onderhoud wordt gepleegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vermoedde onderhoud, aangezien hij onlangs nog is verbeterd.
liever dik dan zo'n achtelijke snorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu even je vorige post opnieuw lezen.
Zeg je alleen maar omdat je al dik bent zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever dik dan zo'n achtelijke snor
Deze keer gaat het mij wel lukken manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu even je vorige post opnieuw lezen.
nou spannendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze keer gaat het mij wel lukken manBen vastberaden.
Laatste keer dat het niet lukte kwam door tegenslagen met dat rijbewijs en emotie eten, nu heb ik dat rijbewijs en eet ik niet meer "emotioneel" Dus.
oh nee dan misschien op cbs.equote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee, zie ;
http://statline.cbs.nl/St(...)HDR=T&STB=G1,G2&VW=T
watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan misschien op cbs.e
interessantquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maarten van Rossem komt nog enthousiaster over dan jij man.
wat wil je graag horen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
k.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Iets over mijn vrouwelijke collega's en dat ik gelijk heb.
Ben lazyyyyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maarten van Rossem komt nog enthousiaster over dan jij man.
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010quote:
nee want dat correleert nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010
mag dit? ik wil deze data van een aantal variabelen in regressie analyse knallen
hoezo correleert dat niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want dat correleert niet
Nevermind....vraag verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010
mag dit? ik wil deze data van een aantal variabelen in regressie analyse knallen
ik wacht op jouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
wat valt er te doen dan buitenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
zeg niks wat je niet meentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Depressieve ondertitel wel, dat verklaart.
Nou, fijne dag enzo wel.
Ik vind het prima, moet ik je nog insmeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom naast me liggen
Dan kun jij op de baby letten terwijl ik zonnebaad.
Probeer in de tuin aan school te werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
gevolg van je eerste zinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geen oprechte fijne dag wensen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt twee niet coherente variabelen
quote:Indexcijfers, waarom al die moeite ?
Indexcijfers zijn verhoudingsgetallen, net als percentages; alleen wordt een indexcijfer geschreven zonder %-teken. Getallen hebben op zich vaak geen betekenis; pas als we ze kunnen vergelijken met andere getallen kunnen ze informatie geven. Vooral bij hele grote getallen is het makkelijker als ze omgerekend zijn in indexcijfers, ze zijn dan veel makkelijker met elkaar te vergelijken.
http://www.economiemateri(...)nen-met-indexcijfersquote:VAN GETALLEN NAAR INDEXCIJFERS
Formule: Indexcijfer jaar x = getal jaar x
getal basisjaar x 100
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.quote:
Niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je dan niet naar de winkel?
Hij gelooft niet in oprechtheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geen oprechte fijne dag wensen?
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.
Ben jij autistisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.
dat eerste klopt dat tweede nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.economiemateri(...)nen-met-indexcijfers
kijk dan, ik had dit uit mn hoofd gedaan en hier zeggen ze je kan gewoon reeksen omzetten naar indexcijfers??
en hoezo weet jij dat mijn variabelen niet samehangen danje praat poep
retorische vragen stellen zijn nog oninteressanter dan 100 goedkope pauperjasjes en vestjes posten, dima.quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.
Laat staan polsbandjes met een ankertje en dan denken zeebonk te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
retorische vragen stellen zijn nog oninteressanter dan 100 goedkope pauperjasjes en vestjes posten, dima.
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine dquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.
Nou, als ik de ins en out van je kutdag zou weten, zou ik mij daar heus wel naar om kunnen voelen en niet denken 'Ha. Boeiend. Dit beļnvloed mijn leven niet dus doet het me niets.' Ik kan amper naar het nieuws kijken. Now you know. NOGMAALS, EEN FUCKING FIJNE DAG.
Ik vind bommen wel erg ja (want feit is dat bombardementen erg zijn ongeacht wat mensen willen wat ik er van vind), al hou ik daar verder mijn mond over want ik ben niet zo'n hipsterhuil die over iedere publiekelijke dode een betoog plaatst. Mensen gaan dood. Profileren als een carebear. Juist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine d
Hier naar binnen gevlucht omdat ik momenteel nul schaduw heb op m'n terras. Nou ja, wel achterin en hoekje maar dat is waar alle oude meuk ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
Beetje kut op randje van balkon zitten omdat de zon niet goed valt en ik hoogtevrees heb. Tintelende onder-onderbuik hele tijd.
Waarom doe je zo bitchy? Lijkt weak afquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine d
ik heb ook wel weer ff gehad na 5 minquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier naar binnen gevlucht omdat ik momenteel nul schaduw heb op m'n terras. Nou ja, wel achterin en hoekje maar dat is waar alle oude meuk ligt.
Jij ook man!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijne dag trouwens kerel, geniet van het mooie weer.
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijne dag trouwens kerel, geniet van het mooie weer.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.
Niet naar de grond/zee kijken, maar naar de horizon. Je kunt je eroverheenzetten zolang je het gevoel 'veilig' hebt. Dubbele haken American style.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
Beetje kut op randje van balkon zitten omdat de zon niet goed valt en ik hoogtevrees heb. Tintelende onder-onderbuik hele tijd.
Ja toch beter beetje gamen met gordijnen dicht. Ga in namiddag wel ff terrasje opzoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook
Besloot net een stukje te gaan wandelen, vond het na 20 minuten wel primaZit weer lekker binnen in de schaduw met een ijs koude fles water.
Als het wat is afgekoeld ga ik denk ik ff lekker het bos in of in ieder geval een lekker lang stuk wandelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja toch beter beetje gamen met gordijnen dicht. Ga in namiddag wel ff terrasje opzoeken
's ochtends is het koeler dan 's avonds, dus als je op een warme dag wilt wandelen kan je dat het beste voor 11:00 doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als het wat is afgekoeld ga ik denk ik ff lekker het bos in
Maar ik moest op m'n foon kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet naar de grond/zee kijken, maar naar de horizon. Je kunt je eroverheenzetten zolang je het gevoel 'veilig' hebt. Dubbele haken American style.
Dan draai je je ff omquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:39 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar ik moest op m'n foon kijken
Toen kreeg ik zo'n angstige sensatie dat ik m zou aten vallen. En dat ik zou vallen. En toen ben ik baar binnen gevlucht
Dit heb ik altijd als ik vanaf een brug oid een foto wil nemen. Durf dan niet goed bij de rand te gaan staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:39 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar ik moest op m'n foon kijken
Toen kreeg ik zo'n angstige sensatie dat ik m zou aten vallen. En dat ik zou vallen. En toen ben ik baar binnen gevlucht
voetbal kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
je houdt jezelf voor de gek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind bommen wel erg ja (want feit is dat bombardementen erg zijn ongeacht wat mensen willen wat ik er van vind), al hou ik daar verder mijn mond over want ik ben niet zo'n hipsterhuil die over iedere publiekelijke dode een betoog plaatst. Mensen gaan dood. Profileren als een carebear. Juist.Ik wens je alleen maar een fijne dag man.
alvast voorbereiden op competitie van aston villaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
middlesbrough, spannende ontknoping in de championship
nee dit gaat juist om promotie, middlesbrough en brighton beide op 88 punten op plaats 2 en 3, 2 is directe promotie en ze spelen nu op de laatste speeldag tegen elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alvast voorbereiden op competitie van aston villa
owh hoeveel staat het, volg championship nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dit gaat juist om promotie, middlesbrough en brighton beide op 88 punten op plaats 2 en 3, 2 is directe promotie en ze spelen nu op de laatste speeldag tegen elkaar
1-0 voor boroquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh hoeveel staat het, volg championship niet
ja nou en kom vechten danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.
Als er dan mensen zijn die geen fuck geven om jouw dag na een gesprek met jou, heeft het vast iets te maken met je puberale houding. Als je een ui pelt blijft er een ingrediėnt over voor een gerecht, geen huilebalkies.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je houdt jezelf voor de gek.
nee, wel van jouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft er hier iemand last van hooikoorts?
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft er hier iemand last van hooikoorts?
Durf je die wel gewoon aan te spreken dan?quote:
Tvpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |