quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maarten van Rossem komt nog enthousiaster over dan jij man.
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010quote:
nee want dat correleert nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010
mag dit? ik wil deze data van een aantal variabelen in regressie analyse knallen
hoezo correleert dat niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want dat correleert niet
Nevermind....vraag verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik bij mn andere data 2010 ook als ijkpunt gebruik en van de andere data ook indexcijfers maak t.o.v. 2010
mag dit? ik wil deze data van een aantal variabelen in regressie analyse knallen
ik wacht op jouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
wat valt er te doen dan buitenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
zeg niks wat je niet meentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Depressieve ondertitel wel, dat verklaart.
Nou, fijne dag enzo wel.
Ik vind het prima, moet ik je nog insmeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom naast me liggen
Dan kun jij op de baby letten terwijl ik zonnebaad.
Probeer in de tuin aan school te werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
gevolg van je eerste zinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geen oprechte fijne dag wensen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt twee niet coherente variabelen
quote:Indexcijfers, waarom al die moeite ?
Indexcijfers zijn verhoudingsgetallen, net als percentages; alleen wordt een indexcijfer geschreven zonder %-teken. Getallen hebben op zich vaak geen betekenis; pas als we ze kunnen vergelijken met andere getallen kunnen ze informatie geven. Vooral bij hele grote getallen is het makkelijker als ze omgerekend zijn in indexcijfers, ze zijn dan veel makkelijker met elkaar te vergelijken.
http://www.economiemateri(...)nen-met-indexcijfersquote:VAN GETALLEN NAAR INDEXCIJFERS
Formule: Indexcijfer jaar x = getal jaar x
getal basisjaar x 100
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.quote:
Niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je dan niet naar de winkel?
Hij gelooft niet in oprechtheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geen oprechte fijne dag wensen?
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het verklaarde je wat gesloten #care houding, maar dat betekent uiteraard niet dat ik je niet oprecht een fijne dag wens. Ik ben best een aardig persoon.
Ben jij autistisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |