ik hou van cadeautjes uitpakken. Weenie of dat beetje zelfde isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die echt into unboxing videos van elektronica is
Ja kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een quote herinneren van vorig jaar rond deze tijd: "ik kom volgend jaar terug en dan blaas ik jullie weg met mijn voortgang."
wat een verhaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Myrr het volgende:
Ach, ik zat eens achterin een Rover. Moet ook een hele veilige bak zijn ofzo, alleen de linkerhelft van de kofferbak zat tegen de bestuurdersstoel aangeplakt na wat glip glij en een vrachtwagen in de achterkant. Bijna R.I.P. Myrr.
cbsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand waar ik de werkelijke cijfers van de orderontvangsten industrie kan vinden? cbs geeft alleen indexcijfers weer; de ontwikkelingen in procenten t.o.v. 2010
En nu even je vorige post opnieuw lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef MrBradge het volgende:
Ja klopt
Maar ik roep helaas wel vaker dit soort dingen, en dan gaat het een paar weken goed, en val ik weer terug in m`n oude patroon
Dan staat er een melding dat er onderhoud wordt gepleegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vermoedde onderhoud, aangezien hij onlangs nog is verbeterd.
liever dik dan zo'n achtelijke snorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu even je vorige post opnieuw lezen.
Zeg je alleen maar omdat je al dik bent zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever dik dan zo'n achtelijke snor
Deze keer gaat het mij wel lukken manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu even je vorige post opnieuw lezen.
nou spannendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze keer gaat het mij wel lukken manBen vastberaden.
Laatste keer dat het niet lukte kwam door tegenslagen met dat rijbewijs en emotie eten, nu heb ik dat rijbewijs en eet ik niet meer "emotioneel" Dus.
oh nee dan misschien op cbs.equote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee, zie ;
http://statline.cbs.nl/St(...)HDR=T&STB=G1,G2&VW=T
watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan misschien op cbs.e
interessantquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maarten van Rossem komt nog enthousiaster over dan jij man.
wat wil je graag horen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
k.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Iets over mijn vrouwelijke collega's en dat ik gelijk heb.
Ben lazyyyyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |