ik heb geen makeup op o;quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel jammer dat Crip door die plamuurkop de waarheid niet ziet
Eerder een reden om niet meer met de auto te gaan. Als fietser zijn andere fietsers veel minder irritant dan als automobilist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsen
Jawel, juist wel! Maar ik voel mij in de auto (logischerwijs) Een stuk veiliger tussen de fietsers. En als ik loop ook. Maar als ik fiets totaal niet juist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig met auto niet zulke mensen
Alleen bejaarde fietsers zijn irritanter als fietser dan als automobilist, vooral op smalle fietspaden. Fietsen ze ook nog eens lekker naast elkaar zodat je er niet langs kunt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerder een reden om niet meer met de auto te gaan. Als fietser zijn andere fietsers veel minder irritant dan als automobilist.
En dan rijdt Braddie ook nog eens altijd door van die winkelstraten waar je domme acties van voetgangers en fietsers kan verwachten.
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, juist wel! Maar ik voel mij in de auto (logischerwijs) Een stuk veiliger tussen de fietsers. En als ik loop ook. Maar als ik fiets totaal niet juist.
Ben gewoon geen mens die graag gaat fietsen, dus ik hou het wel bij lopen voorlopig.
Zou je aan je sportieve voorkomen niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende
Ben gewoon geen mens die graag gaat fietsen, dus ik hou het wel bij lopen voorlopig.
Ze vouwen inderdaad vrij makkelijk in elkaar ja, zijn ook maar kleine autootjes. Maar toch, ik ben echt hopeloos op een fiets, en (iets) Minder hopeloos in de auto.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenIk heb bij die van mijn moeder gezien hoe makkelijk ze in elkaar vouwen bij een aanrijding.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je aan je sportieve voorkomen niet zeggen.
Naja zolang je af en toe wandelt is het wel prima jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze vouwen inderdaad vrij makkelijk in elkaar ja, zijn ook maar kleine autootjes. Maar toch, ik ben echt hopeloos op een fiets, en (iets) Minder hopeloos in de auto.
Klopt. Gewoon zo doorgaan Braddie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MrBradge het volgende:
Is misschien niet heel veel, maar het is een begin.
Inb4 betoog dat de twingo wel veiliger is dan heel veel ander auto's.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou mij in een Twingo helemaal niet veilig voelenIk heb bij die van mijn moeder gezien hoe makkelijk ze in elkaar vouwen bij een aanrijding.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zolang je af en toe wandelt is het wel prima ja![]()
Ik ga even de stad in, lunchen met mijn moeder
Denk eerlijk gezegd dat de Twingo een van de onveiligere auto's is in z`n klassequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 betoog dat de twingo wel veiliger is dan heel veel ander auto's.
Ken iemand die met 30 km/u een sloot in is gegleden, maar de passagier heeft door de klap enkele dagen in coma gelegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef Amarantha het volgende:
En dat was niet eens op een weg waar je hard mag of kan rijden.
Ik kan me nog een quote herinneren van vorig jaar rond deze tijd: "ik kom volgend jaar terug en dan blaas ik jullie weg met mijn voortgang."quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MrBradge het volgende:
Dat sportieve voorkomen gaat er dit jaar komen man, ben goed aan't sporten en aan't bewegen. Zei ik gister ook al. Ben al 4 kilo kwijt ongeveer. Is misschien niet heel veel, maar het is een begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |