abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161984373
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dan heeft hij weer wat content voor z'n youtube kanaal.
In de laatste paar vlog filmpjes loopt er de hele tijd iemand doorheen te kraaien, dan zijn die van hem alleen in de auto toch leuker.
pi_161984377
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:D :D :D _O_
ik werd echt zo fucking misselijk ging bijna over mn nek :')
pi_161984378
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef Matip het volgende:

[..]

haha no shit
blijkbaar denkt men hier media, dus journalisten met een naaiset aan de gang
pi_161984380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.

En als ik ook zie hoe asociaal de meeste fietsers zich begeven door het verkeer, door rood, rakelings langs andere mensen fietsen, slingeren etc dan ja, hoeft het voor mij niet zo nodig.

Nu m`n auto het niet meer doet tot Woensdag is dat wél een goede mogelijkheid om gewoon lekker weer overal naar toe te wandelen though.
Koop dan een fatsoenlijke fiets. En dat andere mensen zich als mongolen gedragen op een fiets hoeft niet betekenen dat jij dat ook moet doen. Slap excuus.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:23:35 #155
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161984394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:11 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Laat gaan man.
Is gewoon weer zo`n onzekere internetheld die zijn status probeert te ontlenen door dit soort dingen rond te bazuinen, want dan krijgen mensen in zijn optiek meer respect voor hem, terwijl hij zichzelf in werkelijkheid alleen maar lager op de ladder zet.
Haha "ik geef even deze verklaring zodat jullie verder geen aandacht aan hem zullen besteden, want dan kunnen we vooral doorgaan met onze circlejerk. Tevens probeer ik hem via typeringen weg te zetten zodat het lijkt dat ik daar zelf totaal niet gevoelig voor ben.
In werkelijkheid sta ik hier totaal boven, maar ik probeer hem pijn te doen met woorden zoals 'lager op ladder'".

Zo doorzichtig dit, maar je zult wel highfives ontvangen...dit is voor mij entertainment....all day zoals ik al zei...tot juli binnen!
pi_161984398
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Chai het volgende:

[..]

In de laatste paar vlog filmpjes loopt er de hele tijd iemand doorheen te kraaien, dan zijn die van hem alleen in de auto toch leuker.
Maatje van mij, zijn stem kent 2 standen, normaal of schreeuwen... En die 2e gebruikt hij vooral in de auto graag.
pi_161984408
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Haha "ik geef even deze verklaring zodat jullie verder geen aandacht aan hem zullen besteden, want dan kunnen we vooral doorgaan met onze circlejerk. Tevens probeer ik hem via typeringen weg te zetten zodat het lijkt dat ik daar zelf totaal niet gevoelig voor ben.
In werkelijkheid sta ik hier totaal boven, maar ik probeer hem pijn te doen met woorden zoals 'lager op ladder'".

Zo doorzichtig dit, maar je zult wel highfives ontvangen...dit is voor mij entertainment....all day zoals ik al zei...tot juli binnen!
welke gevangenis zit je dan
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_161984409
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Koop dan een fatsoenlijke fiets. En dat andere mensen zich als mongolen gedragen op een fiets hoeft niet betekenen dat jij dat ook moet doen. Slap excuus.
Ik heb sinds een aantal dagen (Althans m`n moeder heeft die) Een fatsoenlijke fiets. Maar ik heb gewoon niks meer met fietsen, vind er niks aan. Ga dan liever een paar kilometer lopen.
pi_161984410
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.

En als ik ook zie hoe asociaal de meeste fietsers zich begeven door het verkeer, door rood, rakelings langs andere mensen fietsen, slingeren etc dan ja, hoeft het voor mij niet zo nodig.

Nu m`n auto het niet meer doet tot Woensdag is dat wél een goede mogelijkheid om gewoon lekker weer overal naar toe te wandelen though.
gelukkig met auto niet zulke mensen
  roze zaterdag 7 mei 2016 @ 12:25:05 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161984424
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Matip het volgende:
Koop dan een fatsoenlijke fiets.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Dat je je dood kan ergeren aan andere weggebruikers snap ik wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_161984427
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

blijkbaar denkt men hier media, dus journalisten met een naaiset aan de gang
Mode tijdschrijften zijn ook een vorm van media. Bovendien worden de nieuwste trends bijgewoond door media om dit vervolgens te publiceren voor tijdschriften, websites, etc etc.

Trends worden ook gecreëerd door invloedrijke mensen via social media.
pi_161984428
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

spannend hoor
pi_161984443
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Mode tijdschrijften zijn ook een vorm van media. Bovendien worden de nieuwste trends bijgewoond door media om dit vervolgens te publiceren voor tijdschriften, websites, etc etc.

nee hoor, die verspreiden slechts wat die huizen in elkaar flansen
pi_161984446
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Dat je je dood kan ergeren aan andere weggebruikers snap ik wel.
Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsen :')
pi_161984462
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik ga gewoon naar een winkel en koop wat ik mooi vind. Maarja ik ben dan ook een trendsetter
pi_161984469
Ik erger me aan mensen maar ik leef ook nog steeds.
pi_161984472
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

nee hoor, die verspreiden slechts wat die huizen in elkaar flansen
Dan zouden dingen zoals fashionweek overbodig zijn. Want daar word de mode in de winkel op gebaseerd
pi_161984478
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik ga gewoon naar een winkel en koop wat ik mooi vind. Maarja ik ben dan ook een trendsetter
gelukkig maar
pi_161984484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik erger me aan mensen maar ik leef ook nog steeds.
wou net hetzelfde typen :') gmta
pi_161984485
heeft hier iemand iphone 6+? Is hij niet te biggie, ik heb kleine handen
pi_161984487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef Crip het volgende:

[..]

Dan zouden dingen zoals fashionweek overbodig zijn. Want daar word de mode in de winkel op gebaseerd
dat is het ook.
  roze zaterdag 7 mei 2016 @ 12:28:18 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161984489
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, maar dat moet toch geen reden zijn om niet te gaan fietsen :')
Ik geef gewoon zelf altijd goede voorbeeld. Altijd netjes hand uitsteken als ik naar links of rechts ga. Niet kutten met mijn mobiel als ik op de fiets zit.
pi_161984493
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

dat is het ook.
lol pls
pi_161984499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:28 schreef Crip het volgende:
SE volgens mij
  roze zaterdag 7 mei 2016 @ 12:28:49 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161984504
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:28 schreef Crip het volgende:
Ik ben ook klein en heb sinds een half jaartje een 5,5 inch scherm. Was er zo aan gewend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')