Ga jij maar vast, kom ik later welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster ik moet naar de kapper. Gaan we samen?
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beïnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
media is ook gewoon een groep mensen
Kapperroadtrip.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster ik moet naar de kapper. Gaan we samen?
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Proeee het is ook wel lekker weer om de ganze dag bietje te gamen en te blowen
valt ook wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beïnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.
Door sociale media is het schoonheidsideaal wel verbreed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groep mensen met een bepaald soort ''macht''. Ze beïnvloeden toch wat er in is, en wat niet meer kan. Nieuwste trends etc.
Ga je nu wel een fiets kopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.
Maarja, auto stuk
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Door sociale media is het schoonheidsideaal wel verbreed.
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is echt lekker weer om met wat mensen te gaan cruisen richting het strand.
Maarja, auto stuk
Ja natuurlijk, dan heeft hij weer wat content voor z'n youtube kanaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.
En je moeder creëerde jou door haar benen te spreiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Grote modehuizen en merken creëren trends
spannend hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
ughhh ik dacht al waarom ruik ik de heletijd fucking smeerkaas, werd gwn misselijk.
Zit er een dikke klodder op mn tiet.
hoe heb ik dat niet door
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
ughhh ik dacht al waarom ruik ik de heletijd fucking smeerkaas, werd gwn misselijk.
Zit er een dikke klodder op mn tiet.
hoe heb ik dat niet door
Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nu wel een fiets kopen?Nee maar even serieus, waarom heb je daar een hekel aan? Kreeg laatst geen antwoord voor je wegging.
haha no shitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Grote modehuizen en merken creëren trends
nopequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moeder creëerde jou door haar benen te spreiden.
Ik doelde natuurlijk op het strandbezoek, dat is chill.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je het cruisen, aka in de file staan voor het strand, ook echt als leukste deel van een strandbezoek noemt, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |