dat eerste klopt dat tweede nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.economiemateri(...)nen-met-indexcijfers
kijk dan, ik had dit uit mn hoofd gedaan en hier zeggen ze je kan gewoon reeksen omzetten naar indexcijfers??
en hoezo weet jij dat mijn variabelen niet samehangen danje praat poep
retorische vragen stellen zijn nog oninteressanter dan 100 goedkope pauperjasjes en vestjes posten, dima.quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zal best, maar als ik in een kutdag heb zal je er niet om malen. Je zegt het alleen omjezelf voorbeeldig te profileren, niet omdat je mij echt een goede dag wenst, als ik dat heb is het mooi meegenomen naar het interesseert je niet.
Laat staan polsbandjes met een ankertje en dan denken zeebonk te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
retorische vragen stellen zijn nog oninteressanter dan 100 goedkope pauperjasjes en vestjes posten, dima.
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine dquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.
Nou, als ik de ins en out van je kutdag zou weten, zou ik mij daar heus wel naar om kunnen voelen en niet denken 'Ha. Boeiend. Dit beļnvloed mijn leven niet dus doet het me niets.' Ik kan amper naar het nieuws kijken. Now you know. NOGMAALS, EEN FUCKING FIJNE DAG.
Ik vind bommen wel erg ja (want feit is dat bombardementen erg zijn ongeacht wat mensen willen wat ik er van vind), al hou ik daar verder mijn mond over want ik ben niet zo'n hipsterhuil die over iedere publiekelijke dode een betoog plaatst. Mensen gaan dood. Profileren als een carebear. Juist.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine d
Hier naar binnen gevlucht omdat ik momenteel nul schaduw heb op m'n terras. Nou ja, wel achterin en hoekje maar dat is waar alle oude meuk ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
Beetje kut op randje van balkon zitten omdat de zon niet goed valt en ik hoogtevrees heb. Tintelende onder-onderbuik hele tijd.
Waarom doe je zo bitchy? Lijkt weak afquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat geacht wordt dat je een bom in aleppo ernstig vindt, omdat jij jezelf wil profileren als carebear. 's nachts zul je er ongetwijfeld niet wakker van liggen en care je alleen om je bruin/rode huidje en je vitamine d
ik heb ook wel weer ff gehad na 5 minquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier naar binnen gevlucht omdat ik momenteel nul schaduw heb op m'n terras. Nou ja, wel achterin en hoekje maar dat is waar alle oude meuk ligt.
Jij ook man!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijne dag trouwens kerel, geniet van het mooie weer.
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijne dag trouwens kerel, geniet van het mooie weer.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.
Niet naar de grond/zee kijken, maar naar de horizon. Je kunt je eroverheenzetten zolang je het gevoel 'veilig' hebt. Dubbele haken American style.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
Beetje kut op randje van balkon zitten omdat de zon niet goed valt en ik hoogtevrees heb. Tintelende onder-onderbuik hele tijd.
Ja toch beter beetje gamen met gordijnen dicht. Ga in namiddag wel ff terrasje opzoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook
Besloot net een stukje te gaan wandelen, vond het na 20 minuten wel primaZit weer lekker binnen in de schaduw met een ijs koude fles water.
Als het wat is afgekoeld ga ik denk ik ff lekker het bos in of in ieder geval een lekker lang stuk wandelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja toch beter beetje gamen met gordijnen dicht. Ga in namiddag wel ff terrasje opzoeken
's ochtends is het koeler dan 's avonds, dus als je op een warme dag wilt wandelen kan je dat het beste voor 11:00 doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als het wat is afgekoeld ga ik denk ik ff lekker het bos in
Maar ik moest op m'n foon kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet naar de grond/zee kijken, maar naar de horizon. Je kunt je eroverheenzetten zolang je het gevoel 'veilig' hebt. Dubbele haken American style.
Dan draai je je ff omquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:39 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar ik moest op m'n foon kijken
Toen kreeg ik zo'n angstige sensatie dat ik m zou aten vallen. En dat ik zou vallen. En toen ben ik baar binnen gevlucht
Dit heb ik altijd als ik vanaf een brug oid een foto wil nemen. Durf dan niet goed bij de rand te gaan staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:39 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar ik moest op m'n foon kijken
Toen kreeg ik zo'n angstige sensatie dat ik m zou aten vallen. En dat ik zou vallen. En toen ben ik baar binnen gevlucht
voetbal kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:51 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie in de tuin zitten, wat is jullie reden van binnenzitten? Het is zaterdag en het is heet.
je houdt jezelf voor de gek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind bommen wel erg ja (want feit is dat bombardementen erg zijn ongeacht wat mensen willen wat ik er van vind), al hou ik daar verder mijn mond over want ik ben niet zo'n hipsterhuil die over iedere publiekelijke dode een betoog plaatst. Mensen gaan dood. Profileren als een carebear. Juist.Ik wens je alleen maar een fijne dag man.
alvast voorbereiden op competitie van aston villaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
middlesbrough, spannende ontknoping in de championship
nee dit gaat juist om promotie, middlesbrough en brighton beide op 88 punten op plaats 2 en 3, 2 is directe promotie en ze spelen nu op de laatste speeldag tegen elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alvast voorbereiden op competitie van aston villa
owh hoeveel staat het, volg championship nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dit gaat juist om promotie, middlesbrough en brighton beide op 88 punten op plaats 2 en 3, 2 is directe promotie en ze spelen nu op de laatste speeldag tegen elkaar
1-0 voor boroquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh hoeveel staat het, volg championship niet
ja nou en kom vechten danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huichelaar, je ligt er 's nachts niet wakker van als hzaw een kutdag heeft gehad door het mooie weer.
Als er dan mensen zijn die geen fuck geven om jouw dag na een gesprek met jou, heeft het vast iets te maken met je puberale houding. Als je een ui pelt blijft er een ingrediėnt over voor een gerecht, geen huilebalkies.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je houdt jezelf voor de gek.
nee, wel van jouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft er hier iemand last van hooikoorts?
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft er hier iemand last van hooikoorts?
Durf je die wel gewoon aan te spreken dan?quote:
Tvpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |