Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
Natuurlijke schoonheden kunnen zich niet plamuren idd, dan pakt de make-up niet
Dat is seksistisch. Ik mag wel meepraten toch? Ik weet meer dan gemiddelde vrouw over make-up.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.
Travo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat is seksistisch. Ik mag wel meepraten toch? Ik weet meer dan gemiddelde vrouw over make-up.
Beauty lies in the eye of the beholder....quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef Matip het volgende:
maar wie ben ik als man om iets over make-up te zeggen toch
erg klasse dat je fotomodellen hebt geneuktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beauty lies in the eye of the beholder....
Vrouwen die ik aantrekkelijk vind, komen bij jou misschien niet eens de deur binnen...
Nergens beweer ik dat alle fotomodellen zijn.
[troll] stiekem waren ze dat natuurlijk wel, maar dat gaat je geen ene tyfus aan [/troll]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter hun mond houden als het over make-up gaat, tbh.
Leuk sarcasme....meld me even wanneer ik moet lachen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
erg klasse dat je fotomodellen hebt geneukt
lol denken dt ik denk aan jou als ik make-up op doequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...
En niet quasi femi gezeik van: "ik doe het voor mezelf op"...als je buiten loopt, kijkt iedereen tegen je porem aan en je kijkt niet tegen jezelf aan...
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt geloven, moet je dat vooral doen. Als ik jou was, zou ik er mijn voordeel mee doen...
En niet quasi femi gezeik van: "ik doe het voor mezelf op"...als je buiten loopt, kijkt iedereen tegen je porem aan en je kijkt niet tegen jezelf aan...
Begrijpend leren lezen, blijft moeilijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
lol denken dt ik denk aan jou als ik make-up op doe
lol naïefquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Begrijpend leren lezen, blijft moeilijk!
Met een advies je voordeel doen staat niet gelijk aan mij denken terwijl je make up doet...
Hippie soepjurk. Lache man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneuktquote:
Ja idd vrouwen doen nooit make-up als ze de hele dag binnen blijven en niemand ze zal zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
wowquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneukt
Leuk deze vergelijking...al gaat hij niet helemaal op. Ten eerste kleding dragen is een grotere noodzaak dan je gezicht volplamuren (dat is waar ik kritiek op lever).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Dus jij draagt jouw kleding voor de buitenwereld? Niet omdat je het zelf mooi vindt en je een goed gevoel krijgt als je een beetje goeie outfit rockt? Of ben jij zo een die in straight jeans en sombere sloebertrui rondloopt?
Jouw redenering is foutquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk deze vergelijking...al gaat hij niet helemaal op. Ten eerste kleding dragen is een grotere noodzaak dan je gezicht volplamuren (dat is waar ik kritiek op lever).
En natuurlijk kies ik en draag ik ook kleding die ik mooi vind en dat mij goed gevoel geeft. Een goede presentatie naar de buitenwereld geeft ook vaak veel zelfvertrouwen.
Maar als in jouw wereld goede kleding dragen synoniem is aan porem volplamuren en vervolgens zeggen dat je het alleen voor jezelf doet...go ahead
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
zou advies wel aannemen, hij heeft modellen geneukt
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...
Als je geen kritiek wil, moet je deze zaken niet online pleuren...
Triest dat je humor niet snapt en dat je nu doorgaat op dat modellen gebeuren...
En wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ik vergeet een dingetje....bij slowchat is een grote circlejerk...je moet een vriendje of vriendinnetje verdedigen...
Triest dat je humor niet snapt en dat je nu doorgaat op dat modellen gebeuren...
Als je geen kritiek wil, moet je deze zaken niet online pleurenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn handquote:
Wat vind je van mijn natuurlijke makeup?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn hand
Ehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn hand
Hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergis je niet, hij neukt supermodellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
daarom altijd een zwart shirt dragenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen als ze van natuurlijk materialen zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |