Jezus christus!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Matip het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat je hebt gezegd dat er vrouwen bij jou over de vloer zijn geweest die niet bij mij door de deur zouden lopen. Totaal irrelevant toch?
Weer een volwassen vent met waanideeën hier?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk sarcasme....meld me even wanneer ik moet lachen...
Oke F1978quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
Ik probeerde daarmee te zeggen dat iedereen een eigen smaak heeft...de dames die ik aantrekkelijk vind, vind jij misschien lelijke mormels...
Omdat ik kritiek lever/leverde op volplamuren, wil niet zeggen dat ik onfeilbaar ben...
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....quote:
Nee de leukste leden komen nogquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....
Ik weet niet wat je op doelt maar mensen verdedigen mij hier niet hoor, jij bent gewoon een mongool.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet iedereen van de circlejerk wakker gemaakt, omdat je member wordt bekritiseerd....
Oké. Ga maar weer wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
Ik probeerde daarmee te zeggen dat iedereen een eigen smaak heeft...de dames die ik aantrekkelijk vind, vind jij misschien lelijke mormels...
Omdat ik kritiek lever/leverde op volplamuren, wil niet zeggen dat ik onfeilbaar ben...
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn natuurlijke makeup?
[ afbeelding ]
WAT ZEI JE DAN GVDquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI GVD AL WAT MAAR JAAAA JULLIE VERWELKOMEN MIJ NIET KUTZAKKEN
hey noelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI GVD AL WAT MAAR JAAAA JULLIE VERWELKOMEN MIJ NIET KUTZAKKEN
Je was zelf ook leuk voor een keertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...
Oké Nielsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het ziet goed uit! Het lijkt alsof je goed aandacht aan hebt besteed....mooie wenkbrauwen...oogschaduw leuk voor een keertje...
Is het lekker zo'n circlejerk?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je was zelf ook leuk voor een keertje.
En ga nu maar weer weg
wat heeft die er nu weer mee te maken ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus christus!
haha jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker elkaar highfiven!!!!
Stuur elkaar ook nog ff dm of pm!
jij hebt daar het meeste verstand van toch? Met je modellen (Al dan niet opgeblazen) En het feit dat je daarover tegen iedereen loopt te paraderen maar geen tegenspraak duidt want dan is dit opeens een groot circlejerk festijn?quote:
Je zit er niet ver naast, maar alleen geen 38!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een 38 jarige knuppeltje die nu thuis zit met adidas trainingsbroek en witte shirt vol met vlekken op een totaal versleten zetel met een blikje Schultenbrau in zijn hand
Opgelost, zoekserver was gecrashed. Dit is vaker voorgekomen de afgelopen periode, vermoed dat er een probleem met het geheugen isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.![]()
+ Mycroft geeft foutmelding bij mij.
Dat! gaan! wij! zeker! doen!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast, maar alleen geen 38!
Maar veel plezier verder met de circlejerk!
ja, strand zometeen en jij dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa. Nog plannen met die sunshine dan?
dat jij niet kan lezen vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
wat heeft die er nu weer mee te maken ;s
hey maatje, leuk dat je er bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij niet kan lezen vriend
sowieso jelly op iedereen die seks heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef BozeHaas het volgende:
Seks met modellenjullie zijn gewoon viesjelly
braddie pesten, jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef Matip het volgende:
[..]
hey maatje, leuk dat je er bentga je nog wat leuks doen vandaag?
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
jij hebt daar het meeste verstand van toch? Met je modellen (Al dan niet opgeblazen) En het feit dat je daarover tegen iedereen loopt te paraderen maar geen tegenspraak duidt want dan is dit opeens een groot circlejerk festijn?
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Opgelost, zoekserver was gecrashed. Dit is vaker voorgekomen de afgelopen periode, vermoed dat er een probleem met het geheugen is
Mocht het weer voorkomen kan het geen kwaad mij even een DM te sturen, dit probleem hersteld zichzelf niet helaas.
Het is toch irrelevant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij niet kan lezen vriend
Ja ook denk ik. Beetje stoer doen, balletje trappen en bbq. Maar kan natuurlijk ook hele dag binnen zitten. Keuzes keuzesquote:
Wij kunnen prima begrijpend lezen, jij komt alleen steeds met het SBS6 patroon over de circlejerk de hele tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.
Als je teruggaat naar de post over dat modellen gebeuren en het in context plaatst dan snap je natuurlijk dat ik dat met dikke vette knipoog bedoel zie [troll] [/troll]
Maar jullie vriendje Matip had geen argumenten meer dus komt hij heel de tijd om die modellen opmerking terug...
dit hoef je er niet bij te zeggen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisje
ik snapte de bedoeling achter je post wel vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een mongool genoemd, maar ik twijfel wel aan hoe goed men hier begrijpend kan lezen.
Als je teruggaat naar de post over dat modellen gebeuren en het in context plaatst dan snap je natuurlijk dat ik dat met dikke vette knipoog bedoel zie [troll] [/troll]
Maar jullie vriendje Matip had geen argumenten meer dus komt hij heel de tijd om die modellen opmerking terug...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik weer op mijzelf croften als een onzekere pubermeisje
Ziggo ingelicht, je internet zal morgenmiddag tussen 11 en 2 worden afgesloten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuk! I can do this all day....zit nog tot juli binnen!!!
ooowh een braddie grapjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ziggo ingelicht, je internet zal morgenmiddag tussen 11 en 2 worden afgesloten.
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |