Het is hier pas 21.00quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga slapen dan ouwe. Anders word je morgen ook pas om 08:30 wakker.
mensen helpen met problemen met hun rekening, financiele vragen etc.. paypalquote:
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan isquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ben ik twee keer binnen geweestik was wel stamgast in 't Kroegie, dat dan weer wel. (tegenwoordig een ballentent trouwens
)
Ja, sowieso niet meer naar de binnenstad gaan, gevaarlijke stad met allegaar roemruchte gangsters toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan is
ghost pepperquote:
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben weer helemaal verrot kutzooi #^*¥$^* morgen om 06.00 uur de wekker
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjellyquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
OMG BEVRIJDINGSFESTIVAL WAS AWESOME
Kensington was echt gruwelijk tof
Ik ben echt fucking blij dat ik heen ben geweest en dat er iemand dus mee wouquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjelly
Hahahhaa lekker voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Nah.quote:
Dit is leuker dan toen je blij was dat je twee weken vrij had.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
PS4,5?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
Wel zolang jij erop blijft reagerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
jatten nog welquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
ben je nederlander dan?quote:
wa wil je speulen danquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil je toch niet tussen staanquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.quote:
Dit zijn tegenwoordig kinderfeestenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
Het zijn de gasboringenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...quote:
Hmm ja dat eerste is ook misschien ook wel weer zo ja. Maar voelde wel heel apartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...
ik knoop altijd een touwtje om mijn pinpas, dan heb ik m iig terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wil ik net tanken omdat ie aangeeft dat de tank bijna leeg is, stop ik m'n pinpas in die betaalautomaat en betaal, WIL M'N PINPAS ER NIET MEER UITen je kan pas tanken als je je pas hebt verwijderd
![]()
Toen maar pas laten blokkeren en op hoop van goede zege naar huis gereden
Krijg spontaan jeuk als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of je srs bent maar ik vind het een top ideequote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik knoop altijd een touwtje om mijn pinpas, dan heb ik m iig terug
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg spontaan jeuk als ik er naar kijk
Ik ben geen dame?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:29 schreef MAHL het volgende:
En ook geen Opso of een van de andere dames... Jammer, daar gaat mijn pityfuck.
flinke chillingsessie op het moment, 2 uur in de week college verder beetje werken en rukken. Hoe is het daar?quote:
Chinese gangsterrap? Maar best lekker idd.quote:
koreaansquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chinese gangsterrap? Maar best lekker idd.
Beetje werken, beetje zuipen, beetje rukken, beetje fokken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
flinke chillingsessie op het moment, 2 uur in de week college verder beetje werken en rukken. Hoe is het daar?
Ja zo'n verbeterde versie vaneen PS4, soort van slim idee zoals je bij een PS3 had denk ik.quote:
Nee als meisjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ziet me dus niet eens als vrouw. okok nice
Ik niet, heb kinderhandjes maar zo lijkt mijn lul wel groter.quote:
premaster nog. moet nog 1 vakje, rest allemaal gehaald. Volgend jaar master recht & bestuur. Al twijfel ik enigszins of ik niet liever staats/bestuursrecht doe. Al weet ik nog niet of dat uberhaupt kanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje zuipen, beetje rukken, beetje fokken.
Wat was het, mastertje bestuursrecht toch?
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
premaster nog. moet nog 1 vakje, rest allemaal gehaald. Volgend jaar master recht & bestuur. Al twijfel ik enigszins of ik niet liever staats/bestuursrecht doe. Al weet ik nog niet of dat uberhaupt kan
blote mannenklauwenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
grote handen waar je zo aders ziet bij mannen is altijd zo hot weenie wrm
recht en bestuur = juridische bestuurskunde, 50% recht en 50% bestuurskunde (beleidskunde,politicologie,sociologie etc). Staats/bestuursrecht is alleen maar recht.quote:
Oh dan moet je ff bejaardenhuisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
grote handen waar je zo aders ziet bij mannen is altijd zo hot weenie wrm
lol wtf heeft hij voor muizenvingersquote:
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
recht en bestuur = juridische bestuurskunde, 50% recht en 50% bestuurskunde (beleidskunde,politicologie,sociologie etc). Staats/bestuursrecht is alleen maar recht.
Russische sites manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand ook een torrentsite voor spleetogen ofzo? Ik probeer wat spleetoogmuziek te downloaden maar ik vind alleen maar dode torrents terwijl die artiesten naar het schijnt onwijs populair zijn.
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.
waar moet ik kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef MAHL het volgende:
/fitprincess
Wat denken jullie jongens, zouden deze echt zijn
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.
Lijken mij fake. Maar nee, echt geen idee waar ik wil gaan werken. Misschien ook wel naar het buitenland ofzo, lijkt me ook wel interessantquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?
En chaturbate ofc
Welke foto?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Die foto die ik plaatste trouwens.. dat zijn ongeveer 30.000 mensen lees ik nu.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Had er niet heel veel last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is toch niet leuk meer, zo op elkaar gedrukt en geplaktKan je kont niet eens keren.
Gefeliciteerd met je kindquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
VANMIDDAG BABYBEZOEKKK
Nou doei koffer uitpakken en pindakaas en blokjes kaas eten want ik heb ze gemist
Ik wens je kind veel sterktequote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankjewel, is van CK en mij. Masterlijke combinatie ;s
Je doet alsof je een jaar bent weggeweestquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
VANMIDDAG BABYBEZOEKKK
Nou doei koffer uitpakken en pindakaas en blokjes kaas eten want ik heb ze gemist
Hey honeyboobooquote:
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
Ik doe het plaatje ff wat groter. Langere pijltjes betekenen hardere wind. De kleuren geven meter per seconde aan.
Het ziet er echt goed uit he.
[ afbeelding ]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.
hjb hjmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halen
Bepaal ik zelf wel halfkale opaquote:
Staat toch niks in over een collegaquote:
heyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
grijp eens een keer niet naar de fles
denigrerende kanjerflikkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt toch zo nodig acteren? Moet je daar ook tegen kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hou gewoon je muil. Het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.quote:
Ik reageerde niet eens op je weerbericht. Zit je nu al aan de drank?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon je muil. het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.
Enne, wat? Muil!
Wat is er aan de hand vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
het is toch best lang goed gegaan,
jammer dit
potty?quote:
en zonnig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier mijn weerbericht:
Lekker warm buiten.
Dit vind ik een accurate weerbericht! Net ook buiten geweest en het was inderdaad warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
potty?
[..]
en zonnig.
hoe ik dit weet: ik ben al buiten geweest
wauw, hoe hou je het vol?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik poep maar eens in de 3 dagen.
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.
En dan heel veel of...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
Bestelling geplaatst. Teak editie, high class je boy jwz
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
pls srs?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.
Zou ik wel doen, voor het team. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn iig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.
Plassen zou ik wel doen, als je geen urinebuisinfectie wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
probeer het te integreren in het liefdesspel??quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee het lukt gewoon niet. Niet dat ik het niet wil ofzo
Hij liet een keer een scheet in zn slaap, dat vond ik echt fantastisch. Zo'n bonding moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, voor het team. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn iig.
Gewoon verrassen onder de douche. Mijne wil niet anders meer nuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer het te integreren in het liefdesspel??
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plassen zou ik wel doen, als je geen urinebuisinfectie wil.
Baal er nog steeds van dat ik niet van jou benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon verrassen onder de douche. Mijne wil niet anders meer nu
ik laat het gwn lopen in een teiltje terwijl ik hem pegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer het te integreren in het liefdesspel??
Hoe doe je dat dan op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familie
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familie
'je drinkbak staat klaar schat'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik laat het gwn lopen in een teiltje terwijl ik hem peg
op vakantie zijn we bij familie dan gaat 't wel na paar dagen wennenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan op vakantie?
En door de dag heen? Drink je dan niet? Ik pis wel een keer of 8 op een dag denk ik ;s
is dit een import ding of zo? dit soort angsten en fobieën?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriend
Snap ik, ik ken echt geen schaamte in bedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik niet van jou ben.
toch godin dusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
madelief is godin voor de retards en lelijkers toch?
maar als je naar school/stage gaat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
op vakantie zijn we bij familie dan gaat 't wel na paar dagen wennen
Gewoon zorgen dat je die ander zich nog naarder voeltquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap ik, ik ken echt geen schaamte in bed![]()
hoe bedoel je importquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit een import ding of zo? dit soort angsten en fobieën?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriend
"haha ben je nu al gekomen, ben je 12 ofzo kneus"quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die ander zich nog naarder voelt.
nou in mijn white pride world white 88 mater race genen pallet komen zulke dingen niet voor just sayin'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe bedoel je import
WAT BEDOEL JE DAARMEE
haha shitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
"haha ben je nu al gekomen, ben je 12 ofzo kneus"
wij lopen natuurlijk nog wat achter in het evolutieprocesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef zeer het volgende:
[..]
nou in mijn white pride world white 88 mater race genen pallet komen zulke dingen niet voor just sayin'
je wordt incontinent heh als je je blaas te veel oprektquote:
Mijn anus is al opgerekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef zeer het volgende:
[..]
je wordt incontinent heh als je je blaas te veel oprekt
of je anus, maar da's een ander verhaal
wachten op de lente evolutiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wij lopen natuurlijk nog wat achter in het evolutieproces
Het is me opgevallen dat mannen hele harige anussen hebben. Is dat soms lastig met vegen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef zeer het volgende:
[..]
je wordt incontinent heh als je je blaas te veel oprekt
of je anus, maar da's een ander verhaal
weet niet doe ik nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat mannen hele harige anussen hebben. Is dat soms lastig met vegen?
Een ramp.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Het is me opgevallen dat mannen hele harige anussen hebben. Is dat soms lastig met vegen?
Prototype full vegan bio master.quote:
zou het gwn wegharsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
en terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
ik ga naar de winkel in een jogging broek en anime shirt, ik walg van mijzelf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou het gwn wegharsenNee, Hoink doet dat helaas niet met z'n snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ew zijn voetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met squaten hoef je niet te vege omdat je billen al verder uit elkaar zitten en het dus de kantjes niet raakt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef housesoftheholy het volgende:
zou het gwn wegharsenVolg vooral je eigen advies op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I did it my way.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Met squaten hoef je niet te vege omdat je billen al verder uit elkaar zitten en het dus de kantjes niet raakt.
Op je tanden zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dan moet ik weer speciaal een krukje aan schaffen.
Dat zal een flinke plons geven.quote:
wat vind je er niet mooi aan dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
Kom gaan we ff privequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
WAT HEB JE TEGEN HOUSES HEEquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
Is een van de 7 schoonhedenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Is een van de 7 schoonheden![]()
(Weet niet zeker of dat waar is, maar ik vind het wel mooi.)
is godverdomme ONZE herdenkingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Waarom zijn mensen zo fucking achterlijk, boos omdat er veel buitenlandse kinderen een bloemmetje hebben neergelegd met herdenking.
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Armzillian en klaar is cripquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Nou van die witte armen en zwarte haren is niet heel charmant.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemand
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.quote:
nou ik ivnd het niet zo heet hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendinquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Rustig, rustig, dadelijk raken de romige jopen nog van streek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.
het grappige is nog dat de herdenking vrijwillig was dus de ouders moesten hun kinderen opgeven ervoor, dus zegt meer over blanke ouders dan buitenlandse
bedankt voor het vragenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendin
No tit shall be calmed in the making of this postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Rustig, rustig, dadelijk raken de romige jopen nog van streek.
Maar wel jammer idd. Het niveau is zo erg afgedaald dat het niet eens meer leuk is om dat soort mensen te trollen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
No tit shall be calmed in the making of this post
[ afbeelding ]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.quote:
Denk dat ik dat pas na de overgang doe, want die stugge bovenlipharen zijn echt lastig om op een andere manier te behandelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.
/carequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendin
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nou ik ivnd het niet zo heet hoor.
maar ik heb ook niet iets van ik ga het weghalen, ben bang dt het lelijker word
speel niet zo met mijn gevoelensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je niet
kweenie hoor ik mag toch ook niet bij de Ka'aba komen? gelijke monniken gelijke kappen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.
het grappige is nog dat de herdenking vrijwillig was dus de ouders moesten hun kinderen opgeven ervoor, dus zegt meer over blanke ouders dan buitenlandse
Ik vroeg aan mijn vriend of hij nog steeds van me zou houden als ik mn benen niet meer zou scheren. Hij zei ja maar liever niet.quote:
ja mijn nichten uit de bergen zouden me dankbaar zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijn
Zou wel een studie willen verrichten naar tokkietaalgebruik en de zinsconstructies die ze vaak gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je niet
Turkse vrouwen zijn meestal behaardquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijn
snap srs srs niet wat iedereen toch altijd zo bang maakt van wat haren ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn vriend of hij nog steeds van me zou houden als ik mn benen niet meer zou scheren. Hij zei ja maar liever niet.
Vroeger altijd geteased om mijn dikke harige wenkbrauwen door blanke chicks, nu zie ik ze wel hun wenkbrauwen bijtekenen met hun anastasia dipbrow #fuckouttahere.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mijn nichten uit de bergen zouden me dankbaar zijn
waren? als in voordat ze zichzelf opblies?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Crip het volgende:
ik ken een irakees meisje haar wenbrauwen waren letterlijk chinchan eyebrows
Libanezen halen het gewoon weg hoor, i can't met deze naiviteitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse vrouwen zijn meestal behaard
Hoe komt dat? Libanezen totaal niet bijv.
of gewoon zoals Mascha laten tatoeërenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vroeger altijd geteased om mijn dikke harige wenkbrauwen door blanke chicks, nu zie ik ze wel hun wenkbrauwen bijtekenen met hun anastasia dipbrow #fuckouttahere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |