lol wtf heeft hij voor muizenvingersquote:
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
recht en bestuur = juridische bestuurskunde, 50% recht en 50% bestuurskunde (beleidskunde,politicologie,sociologie etc). Staats/bestuursrecht is alleen maar recht.
Russische sites manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand ook een torrentsite voor spleetogen ofzo? Ik probeer wat spleetoogmuziek te downloaden maar ik vind alleen maar dode torrents terwijl die artiesten naar het schijnt onwijs populair zijn.
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.
waar moet ik kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef MAHL het volgende:
/fitprincess
Wat denken jullie jongens, zouden deze echt zijn
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.
Lijken mij fake. Maar nee, echt geen idee waar ik wil gaan werken. Misschien ook wel naar het buitenland ofzo, lijkt me ook wel interessantquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?
En chaturbate ofc
Welke foto?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Die foto die ik plaatste trouwens.. dat zijn ongeveer 30.000 mensen lees ik nu.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
Had er niet heel veel last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is toch niet leuk meer, zo op elkaar gedrukt en geplaktKan je kont niet eens keren.
Gefeliciteerd met je kindquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
VANMIDDAG BABYBEZOEKKK
Nou doei koffer uitpakken en pindakaas en blokjes kaas eten want ik heb ze gemist
Ik wens je kind veel sterktequote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankjewel, is van CK en mij. Masterlijke combinatie ;s
Je doet alsof je een jaar bent weggeweestquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
VANMIDDAG BABYBEZOEKKK
Nou doei koffer uitpakken en pindakaas en blokjes kaas eten want ik heb ze gemist
Hey honeyboobooquote:
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
Ik doe het plaatje ff wat groter. Langere pijltjes betekenen hardere wind. De kleuren geven meter per seconde aan.
Het ziet er echt goed uit he.
[ afbeelding ]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.
hjb hjmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halen
Bepaal ik zelf wel halfkale opaquote:
Staat toch niks in over een collegaquote:
heyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
grijp eens een keer niet naar de fles
denigrerende kanjerflikkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt toch zo nodig acteren? Moet je daar ook tegen kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hou gewoon je muil. Het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.quote:
Ik reageerde niet eens op je weerbericht. Zit je nu al aan de drank?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon je muil. het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.
Enne, wat? Muil!
Wat is er aan de hand vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
het is toch best lang goed gegaan,
jammer dit
potty?quote:
en zonnig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier mijn weerbericht:
Lekker warm buiten.
Dit vind ik een accurate weerbericht! Net ook buiten geweest en het was inderdaad warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
potty?
[..]
en zonnig.
hoe ik dit weet: ik ben al buiten geweest
wauw, hoe hou je het vol?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik poep maar eens in de 3 dagen.
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.
En dan heel veel of...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
Bestelling geplaatst. Teak editie, high class je boy jwz
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
pls srs?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.
Zou ik wel doen, voor het team. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn iig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.
Plassen zou ik wel doen, als je geen urinebuisinfectie wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |