wauw, hoe hou je het vol?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik poep maar eens in de 3 dagen.
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
srs? Ik elke dag tenzij ik ergens anders ben dan kan ik soms een week niet poepen.
En dan heel veel of...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
Bestelling geplaatst. Teak editie, high class je boy jwz
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet te poepen wanneer mijn vriendje blijft slapen. We gaan over 1,5 maand samenwonen, dan moet ik dus elke keer wachten tot hij op zn werk is
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
pls srs?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
oei, dat had je meteen de eerste keer bespreekbaar moeten maken, nu ga je een leven vol darmklachten te gemoed.
Zou ik wel doen, voor het team. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn iig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij poept ook niet wanneer we bij elkaar zijn. Misschien moet ik een keer een scheet laten om het ijs te breken.
Plassen zou ik wel doen, als je geen urinebuisinfectie wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
lol iknowthatfeel. Ik poep ook niet bij mn vriend. Kan zelfs niet plassen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |