Hey honeyboobooquote:
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
Ik doe het plaatje ff wat groter. Langere pijltjes betekenen hardere wind. De kleuren geven meter per seconde aan.
Het ziet er echt goed uit he.
[ afbeelding ]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankje, de eerste keer zag ik het namelijk niet.
hjb hjmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mot je dat kopvod uit je bolle ogen halen
Bepaal ik zelf wel halfkale opaquote:
Staat toch niks in over een collegaquote:
heyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
grijp eens een keer niet naar de fles
denigrerende kanjerflikkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt toch zo nodig acteren? Moet je daar ook tegen kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hou gewoon je muil. Het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.quote:
Ik reageerde niet eens op je weerbericht. Zit je nu al aan de drank?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon je muil. het weer is iets wat ons allemaal aangaat. Ik kan wel data gaan posten, maar plaatjes werken beter.
Enne, wat? Muil!
Wat is er aan de hand vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
het is toch best lang goed gegaan,
jammer dit
potty?quote:
en zonnig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier mijn weerbericht:
Lekker warm buiten.
Dit vind ik een accurate weerbericht! Net ook buiten geweest en het was inderdaad warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
potty?
[..]
en zonnig.
hoe ik dit weet: ik ben al buiten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |