lol wtf heeft hij voor muizenvingersquote:
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
recht en bestuur = juridische bestuurskunde, 50% recht en 50% bestuurskunde (beleidskunde,politicologie,sociologie etc). Staats/bestuursrecht is alleen maar recht.
Russische sites manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand ook een torrentsite voor spleetogen ofzo? Ik probeer wat spleetoogmuziek te downloaden maar ik vind alleen maar dode torrents terwijl die artiesten naar het schijnt onwijs populair zijn.
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, zou dan toch voor staats/bestuursrecht gaan. Recht en bestuur klinkt een beetje als vlees nog vis.
waar moet ik kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef MAHL het volgende:
/fitprincess
Wat denken jullie jongens, zouden deze echt zijn
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
op zich snap ik dat wel, alleen denk ik dat mijn baankansen met recht & bestuur hoger zijn. Ambtenaar wordt ik sowieso dus met recht & bestuur kan ik me tenminste nog een beetje onderscheiden van die honderden (zo niet duizenden) die per jaar een rechten master halen. Verder is er ook niet veel verschil. Veel dezelfde vakken en ze leven allebei de mr. titel op.
Lijken mij fake. Maar nee, echt geen idee waar ik wil gaan werken. Misschien ook wel naar het buitenland ofzo, lijkt me ook wel interessantquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval... Weet je al een beetje waar je wilt gaan ambtenaren?
En chaturbate ofc
Welke foto?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Die foto die ik plaatste trouwens.. dat zijn ongeveer 30.000 mensen lees ik nu.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
Had er niet heel veel last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is toch niet leuk meer, zo op elkaar gedrukt en geplaktKan je kont niet eens keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |