quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Met squaten hoef je niet te vege omdat je billen al verder uit elkaar zitten en het dus de kantjes niet raakt.
Op je tanden zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dan moet ik weer speciaal een krukje aan schaffen.
Dat zal een flinke plons geven.quote:
wat vind je er niet mooi aan dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
Kom gaan we ff privequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
WAT HEB JE TEGEN HOUSES HEEquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
Is een van de 7 schoonhedenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Is een van de 7 schoonheden![]()
(Weet niet zeker of dat waar is, maar ik vind het wel mooi.)
is godverdomme ONZE herdenkingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Waarom zijn mensen zo fucking achterlijk, boos omdat er veel buitenlandse kinderen een bloemmetje hebben neergelegd met herdenking.
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Armzillian en klaar is cripquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Nou van die witte armen en zwarte haren is niet heel charmant.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |