Het is hier pas 21.00quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga slapen dan ouwe. Anders word je morgen ook pas om 08:30 wakker.
mensen helpen met problemen met hun rekening, financiele vragen etc.. paypalquote:
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan isquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ben ik twee keer binnen geweestik was wel stamgast in 't Kroegie, dat dan weer wel. (tegenwoordig een ballentent trouwens
)
Ja, sowieso niet meer naar de binnenstad gaan, gevaarlijke stad met allegaar roemruchte gangsters toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan is
ghost pepperquote:
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben weer helemaal verrot kutzooi #^*¥$^* morgen om 06.00 uur de wekker
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjellyquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
OMG BEVRIJDINGSFESTIVAL WAS AWESOME
Kensington was echt gruwelijk tof
Ik ben echt fucking blij dat ik heen ben geweest en dat er iemand dus mee wouquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjelly
Hahahhaa lekker voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Nah.quote:
Dit is leuker dan toen je blij was dat je twee weken vrij had.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
PS4,5?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
Wel zolang jij erop blijft reagerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |