probeer het te integreren in het liefdesspel??quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee het lukt gewoon niet. Niet dat ik het niet wil ofzo
Hij liet een keer een scheet in zn slaap, dat vond ik echt fantastisch. Zo'n bonding moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, voor het team. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn iig.
Gewoon verrassen onder de douche. Mijne wil niet anders meer nuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer het te integreren in het liefdesspel??
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Plassen zou ik wel doen, als je geen urinebuisinfectie wil.
Baal er nog steeds van dat ik niet van jou benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon verrassen onder de douche. Mijne wil niet anders meer nu
ik laat het gwn lopen in een teiltje terwijl ik hem pegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer het te integreren in het liefdesspel??
Hoe doe je dat dan op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familie
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet ergens anders plassen dan thuis of bij close familie
'je drinkbak staat klaar schat'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik laat het gwn lopen in een teiltje terwijl ik hem peg
op vakantie zijn we bij familie dan gaat 't wel na paar dagen wennenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan op vakantie?
En door de dag heen? Drink je dan niet? Ik pis wel een keer of 8 op een dag denk ik ;s
is dit een import ding of zo? dit soort angsten en fobieën?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriend
Snap ik, ik ken echt geen schaamte in bedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik niet van jou ben.
toch godin dusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
madelief is godin voor de retards en lelijkers toch?
maar als je naar school/stage gaat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
op vakantie zijn we bij familie dan gaat 't wel na paar dagen wennen
Gewoon zorgen dat je die ander zich nog naarder voeltquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap ik, ik ken echt geen schaamte in bed![]()
hoe bedoel je importquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit een import ding of zo? dit soort angsten en fobieën?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn nicht durfde 3 jaar lang niet te eten in het bijzijn van haar vriend
"haha ben je nu al gekomen, ben je 12 ofzo kneus"quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die ander zich nog naarder voelt.
nou in mijn white pride world white 88 mater race genen pallet komen zulke dingen niet voor just sayin'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe bedoel je import
WAT BEDOEL JE DAARMEE
haha shitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
"haha ben je nu al gekomen, ben je 12 ofzo kneus"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |