Het is hier pas 21.00quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga slapen dan ouwe. Anders word je morgen ook pas om 08:30 wakker.
mensen helpen met problemen met hun rekening, financiele vragen etc.. paypalquote:
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan isquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ben ik twee keer binnen geweestik was wel stamgast in 't Kroegie, dat dan weer wel. (tegenwoordig een ballentent trouwens
)
Ja, sowieso niet meer naar de binnenstad gaan, gevaarlijke stad met allegaar roemruchte gangsters toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
mij te gevaarlijk, zo meteen word je geraakt door een kogel die eerst door de ruggengraat van een jonge mocro gegaan is
ghost pepperquote:
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben weer helemaal verrot kutzooi #^*¥$^* morgen om 06.00 uur de wekker
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjellyquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
OMG BEVRIJDINGSFESTIVAL WAS AWESOME
Kensington was echt gruwelijk tof
Ik ben echt fucking blij dat ik heen ben geweest en dat er iemand dus mee wouquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik kensington over paar maanden maar ben wel viesjelly
Hahahhaa lekker voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Nah.quote:
Dit is leuker dan toen je blij was dat je twee weken vrij had.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
PS4,5?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
Wel zolang jij erop blijft reagerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Gaat zo'n schreeuw om aandacht nadat je wat gedronken hebt een wekelijks dingetje worden?
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu nog PS4 gaat kopen zou ik wachten op de PS4,5 bullshit waar ze het over hebben, als je geen haast hebt dan.
jatten nog welquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
ben je nederlander dan?quote:
wa wil je speulen danquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil je toch niet tussen staanquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.quote:
Dit zijn tegenwoordig kinderfeestenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
Het zijn de gasboringenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...quote:
Hmm ja dat eerste is ook misschien ook wel weer zo ja. Maar voelde wel heel apartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...
ik knoop altijd een touwtje om mijn pinpas, dan heb ik m iig terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wil ik net tanken omdat ie aangeeft dat de tank bijna leeg is, stop ik m'n pinpas in die betaalautomaat en betaal, WIL M'N PINPAS ER NIET MEER UITen je kan pas tanken als je je pas hebt verwijderd
![]()
Toen maar pas laten blokkeren en op hoop van goede zege naar huis gereden
Krijg spontaan jeuk als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
weet niet of je srs bent maar ik vind het een top ideequote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik knoop altijd een touwtje om mijn pinpas, dan heb ik m iig terug
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg spontaan jeuk als ik er naar kijk
Ik ben geen dame?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:29 schreef MAHL het volgende:
En ook geen Opso of een van de andere dames... Jammer, daar gaat mijn pityfuck.
flinke chillingsessie op het moment, 2 uur in de week college verder beetje werken en rukken. Hoe is het daar?quote:
Chinese gangsterrap? Maar best lekker idd.quote:
koreaansquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chinese gangsterrap? Maar best lekker idd.
Beetje werken, beetje zuipen, beetje rukken, beetje fokken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
flinke chillingsessie op het moment, 2 uur in de week college verder beetje werken en rukken. Hoe is het daar?
Ja zo'n verbeterde versie vaneen PS4, soort van slim idee zoals je bij een PS3 had denk ik.quote:
Nee als meisjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ziet me dus niet eens als vrouw. okok nice
Ik niet, heb kinderhandjes maar zo lijkt mijn lul wel groter.quote:
premaster nog. moet nog 1 vakje, rest allemaal gehaald. Volgend jaar master recht & bestuur. Al twijfel ik enigszins of ik niet liever staats/bestuursrecht doe. Al weet ik nog niet of dat uberhaupt kanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje zuipen, beetje rukken, beetje fokken.
Wat was het, mastertje bestuursrecht toch?
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
premaster nog. moet nog 1 vakje, rest allemaal gehaald. Volgend jaar master recht & bestuur. Al twijfel ik enigszins of ik niet liever staats/bestuursrecht doe. Al weet ik nog niet of dat uberhaupt kan
blote mannenklauwenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
grote handen waar je zo aders ziet bij mannen is altijd zo hot weenie wrm
recht en bestuur = juridische bestuurskunde, 50% recht en 50% bestuurskunde (beleidskunde,politicologie,sociologie etc). Staats/bestuursrecht is alleen maar recht.quote:
Oh dan moet je ff bejaardenhuisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
grote handen waar je zo aders ziet bij mannen is altijd zo hot weenie wrm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |