jatten nog welquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
ben je nederlander dan?quote:
wa wil je speulen danquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dat geval wacht ik totdat mn broer die gaat halen en jat ik zijn ps4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil je toch niet tussen staanquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.quote:
Dit zijn tegenwoordig kinderfeestenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
Het zijn de gasboringenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de aarde bewoog toen iedereen moest springen.
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...quote:
Hmm ja dat eerste is ook misschien ook wel weer zo ja. Maar voelde wel heel apartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De ondergrond is sws een stuk instabieler, als iedereen op gaat stampen, tja...
ik knoop altijd een touwtje om mijn pinpas, dan heb ik m iig terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wil ik net tanken omdat ie aangeeft dat de tank bijna leeg is, stop ik m'n pinpas in die betaalautomaat en betaal, WIL M'N PINPAS ER NIET MEER UITen je kan pas tanken als je je pas hebt verwijderd
![]()
Toen maar pas laten blokkeren en op hoop van goede zege naar huis gereden
Krijg spontaan jeuk als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Was maar beetje druk hoor bij hoofdpodium vanmiddag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |